
Navštíveno 14620x


05.09.2013, 23:10 |
Cormi Nevíte někdo jaký kotouče používá BMW nebo Mercedes ? Jde o to, že ty jejich kotouče nereznou a to je přesně to co hledám :) Třeba Zimmermann má povrchovou úpravu Coat Z a píšou že je antikorozní, ale jak by to bylo v praxi? Co vím tak německé automobilky většinou používají ATE, ale ty reznou dost... vím, že jsou i speciální spreje třeba od Sonaxu, aby nekorodovaly brzdy, ale tomu bych moc nevěřil. Chystám se na další upgrade brzd a kdybych mohl volit kotouče, kde budu vědět, že náboj nezoxiduje tak neváhám. Díky
pokud kotouč nerezne, je něco špatně...teda pokud to nejsou brzdy jiné cenové. Cokoliv Sonax má za zázrak, musí to být něco mastného, aby to nerezlo (na brzdy:-)
Na obou BMW mi reznou, hlavně po dešti nebo při mytí, co nám u firmy stojí BMW a M-B na testy ve věku 5-0 let, všem reznou.
Většina nových kotoučů má už povrchovou úpravu - po obvodu a na dosedací ploše u náboje až k samotné části, kde doléhají destičky... Většinou je to černé matné lakování. Co to mám na TRW kotoučích cca 3 roky, tak to pořád drží, tak nevím :)
A je to takový problém nalakovat? :) Dělal jsem to u sebe na autě a stále to drží. Jen obvodovou hranu a střed.
Ako crestik, E39 s origo brzdami, stačí deň odstaviť vonku a lezie líška. Podotýkam origo brzdy ako BMW origo, žiadna "prvovýroba" a aftermarket.

06.09.2013, 08:50 |
zipp crestik, muSlim:
on ale nemyslí reznoucí brzdnou plochu, ta musí reznout na všech kotoučích. On má na mysli právě tu hranu a střed, o kterých tu mluví Rajdlos a mr.brain
2 zipp: joj tak, no ale ten stred a hrana reznú tiež, neviem kde videl nereznúce :-)

06.09.2013, 08:54 |
Jozzo asi z nerezu :-D ... jinak stejně jen tak neseženeš origo co tam montují z výroby
Tak ono třeba EBC děla eloxované nebo pozink. Takže ty středy moc nereznou.
Ten Z-Coat od zimmermanu funguje super. Po zimě kotouče vykvetlé nemám.
Ať to vyrábí kdo chce, bude to s tovární kontrolou kvality zcela jistě úplně jiná série, kterou v druhovýrobě neseženeš. Takže si zajdi pro origo nebo nech zajít chuť :-)

06.09.2013, 09:40 |
muSlim | Upraveno: 2013-09-06 09:40:58
2 RedBaron: no ono práve nie úplne, prvýkrát ma origo výroba sklamala teraz u BMW. Kotúče mali najeto asi 2k km a skrútili sa oplátky... samo zajeté, zabrzdené, zahrievané, neznásilňované, nevzali kaluž nič, proste z ničoho nič... A samo reznú ako každý iný kotúč :-)
od tectanu ochranny lak na motor, samozrejme bezbarvy, sestrikal jsem s tim koutouce jak stredy tak obvodovou hranu, je to dost lepkave tak se mi prilepily desticky ke kotouci ale to se po rozjeti hned povolilo, uz jsem umyval i kola takze se vody dostalo na kotouce fakt hodne, brzdna plocha chytne okamzite lisku a to co mam osetrene tim lakem tak zatim nic ;) ale v zime nejezdim
Tak to je přinejmenším divný, já skončil po veškeré druhovýrobě do 3 tisíc km v klepání celýho předku, tak jsem koupil origo, teď mám na origách 60 tisíc, druhý destičky a ani náznak vibrace. Je to origo díl? Jestli ano, jdi je vyreklamovat.
2 RedBaron: jj origo, z BMW v Ulm-e... premýšľam práve že ich zhodím a pošlem, len to nemám čas riešiť... i keď sa trochu bojím že ma s tým vyfakujú :-(
Mam Zimmermany a jsou snad pozinkovany, hrana a naboj vypada jak novej. A to jsem na to vzal parkrat i kyselinovej cistic kol.
k tomu co pise RB s Muslim, nevim jak u BMW, ale treba u koncernu origo kotou nebo jiny dil nemusi byt nutne origo, v tom smyslu ze do prvovyroby se proste dodavaji jine dily, nez ty, ktere pak clovek koupi v autorizovanym servisu.
Nemuzu najit ten odkaz, kde byla ukazka toho ze treba kotouce nebo desky do fabriky sly od dodavatele z nemecke tovarny.
Ty samy kotouce a desky z prodejny autorizovanyho servisu ale uz byly vyrobeny v cine, tusim se to tykalo ATE.
Origo kotouce na Mondeo MK3 taky nereznou :-)

07.09.2013, 22:00 |
Nora Po nových deskách ATE LD neboli Ceramic činné plochy reznou minimálně, zanechává to na kotouči povrch z desek.

16.09.2013, 14:34 |
Cormi ok diky vsem za prispevky... vidim to tak jak jsem se rozhodl - Zimmermanny a desticky ATE Ceramic, jenom si jeste rozmyslim jestli ty naboje a obvodove plochy necim osetrim nebo nastrikam...
jinak jeste dalsi vec jsou plechy za kotoucema a trmeny... bud to dam do prasku nebo nechat pozinkovat, mate s tim nekdo zkusenost ?? Brzdice uz jsem v prasku mel a slo to casem dolu (nejspis mi na to hovada dali normalni prasek)... tak by me jenom zajimalo jakej typ praskovy barvy pouzit na trmeny a nebo jestli nechat rovnou pozinkovat... origo VW brzdice na novejsich modelech vypadaji ze jsou v pozinku, jenom zadni brzdice jsou pry hlinikovy tak ted nevim... Ty velky co jsem daval 100% ale budu davat zpatky maly a u tech si nejsem jistej jestli ocel nebo hlinik... klasika koncern 232x9mm (menil sem za vetrany 256x22mm jako ma jednickova Octavka RS)