Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Automat repase

 o Navštíveno 12948x o
o 07.01.2014, 18:42 | Brnďa
Koupil jsem auto, bylo po kompletni repasy automatu, vymenil jsem po zajeti olej v servise kde jej repasovaly, dle nich byl vypusteny olej krasne cisty, zadne spony nic, dal se tedy novy filtr a olej, chvili to jezdilo ok,ale ted z 2ky na 3ku cuka, a vubec u vsech kvaltu je citit ze zaradi, ale to citim jen kdyz se na to zamerim, nekdy necuka vubec. Bohuzel skoncila zaruka na opravu takze by se to muselo zkouknout cely znova. Znate nekdo fakt nejakyho profika co tomu rozumi a da kvalitni dily? Pripadne by poznal co tomu je? Jedna se o passat w8


o 07.01.2014, 18:43 | Brnďa
Jinak opravu provadela firma www.automaticke-prevodovky.com a jestli jejich GO vydrzi 3000 km tak k tomu nemam co rict
o 07.01.2014, 18:52 | masinka
Na opravu automatu jedine pana Muhra z Uval. [ Link ] je to sice sveraz, ale sve praci rozumi.
o 08.01.2014, 16:16 | Aegis
o 08.01.2014, 17:03 | AR
no tak ty vaše rady mu teĎ asi mo nepomůžou pokud tedy nechce dělat znova repas.
o 08.01.2014, 17:14 | Brnďa
Chci nekoho, kdo opravdu vi co automat je a nechce zakaznika osidit, ty v Brne jsem taky nasel, ale ma s nema nekdo zkusenost?
o 08.01.2014, 17:20 | tykeev
pan Muhr, jak už napsal masinka nahoře

byl jsem tam s Phaetonem a max spokojenost
o 08.01.2014, 17:24 | Brnďa
Ok, ja bych nejradsi jeste jel omlatit o hlavu do www.automaticke-prevodovky.com tu jejich repasovanou prevodovku, co vydrzi 3000km :/
o 08.01.2014, 19:59 | masinka
Jestli chces, tak si precti, co potkalo s automatem me. Narazil jsem na jinou, ale naprosto zmrdskou firmu neumetelu, kteri mi auto maximalne znicili, uff, jeste ze to uz mam za sebou, stalo me to tenkrat hromadu penez. Muj pribeh viz. [ Link ] Na treti strance diskuze je dokonceni.
o 09.01.2014, 08:09 | AR
Brnďa: co sem tak čet tak ti z brna taky umí.
o 09.01.2014, 08:59 | bafis
Dam Ti sem taky odkaz na jeden zajimavej pribeh jedny prevodovky z vw clubu. Najdes tam par rad i firem kterym se vyhnout a ktery naopak neco umej. [ Link ]

Jen takovej dodatek k tomu ze to auto jsem nakonec pred tema dvema lety koupil ja pro pritelkyni ktera s tim jezdila pres rok a ted ho mam ja na litani do prace kazdej den 100 km. Od posledni opravy ma auto najeto 25000 km a bez problemu.
o 09.01.2014, 10:14 | tesil
Ty z Brna mam 200m od baraku, jezdim tam na vymenu oleje v automatu a vzdy tam maji nejakej automat rozebranej, takze v tomto smeru jo, bohuzel nevim, jak jsou na tom treba potom po 10.000km.
Jinak to chce odvahu, protoze to delaji v radovych garazich, kdy maji 2 spojeny a tam to delaji. V druhe rade naproti delaji zase klimatizace.
o 09.01.2014, 13:07 | Brnďa
Ten vw club pribeh znam, s tou c5 je to mazec..ja mam podezreni ze s tou moji taky nic nedelali, jen ji vycistili a vemenili olej a pak chvilu jela...zkusim se stavit za brnaksma a pak kdyztak ten pan muhr
o 10.01.2014, 09:43 | M.a.R.i | Upraveno: 2014-01-10 09:49:01
U pana Muhra byl repasován i můj automat, už je to cca 3-4 roky a cca 50-60tkm. Zatím funguje OK.

Pan Muhr je asi nej v ČR, akorát ceny tomu taky trošku odpovídají :). Kdybych nechával měnit olej v automatu přímo v Toyotě přes kámoše, tak bych dal 2000kč včetně všeho. U pana Muhra vyšla výměna origo za origo olej na 4000Kč. A pak mi nabídl výměnu za lepší olej za cca 7500kč. Zvolil jsem tu dražší variantu. Holt, když jí miluješ, tak není co řešit :).

EDIT: Teď jsem koukal na účtenku a vyšlo to na 6553 :)

Je to pořádnej pedant, u origo oleje mi doporučoval výměnu po cca 20tkm a u toho lepšího po 60tkm. Přitom Toyota tvrdí, že má doživotní náplně v automatu, ale to asi každá automobilka :)...
o 10.01.2014, 14:30 | TicTac
M.a.R.i každá automobilka ne. Já mám u Volva interval 60,000 km na olej automatu nastavený.
o 11.01.2014, 15:52 | Aegis
Co jsem slyšel ty Brňáci jsou dobří, kamoš tam dělal 525D a spokojenost, mě to čeká na 330D a chtějí za olej + filtr + práce 7500kč s tím, že dají origo BMW filtr i olej. Teď nevím přesně postup, ale nějak tak že zahřejí, vypustí, nalijí, projedou, vypustí a dají finální olej.
o 11.01.2014, 18:54 | Lukasino
7500,- je i včetně té plastové vany, nebo se to 330d netýká? To je hrozná petelice :)
Já platil za výměnu 5.000,-Kč s DPH v Praze a to už mi přišlo drahý... :D
o 11.01.2014, 18:57 | Aegis
Lukasino: Já na to teprve pujdu, tak ti neřeknu.
o 11.01.2014, 19:11 | tesil | Upraveno: 2014-01-11 19:14:50
Je to vcetne vany, taky jsem to tam delal na E61 za tuto cenu, jen bych byl asi u te vymeny, aby ten proplach opravdu probehl.
Ona se ta vana s filtrem da sehnat v Jihlave [ Link ] za 1500, tady si za ni uctujou 2.500.
Jinak ta zf pakra je asi nejvetsi jistota pro BMW.
o 20.01.2014, 20:01 | Knightey-
Automam na A8 D2 faceliftu 5ti kvalt, jsme opravovali doma. Nic na tom neni a cloveka to vyjde na prd penize defakto. Vymeni se jen tesneni a loziska, olej a filtr.
Pokud je hydro menic a volic ok, tak neni co resit pomalu :)
o 21.01.2014, 10:14 | RedBaron
Knightey-: To byla opravdu jen oprava, ale určitě ne repase. Co lamely, bronzové spojky, kalibrace rozváděče a jeho solenoidů, výměna kuliček a těsnění v něm? Měnič je fakt OK nebo najede pár tisíc a ty povezeš znovu auto na hever a budeš sundavat kryty, výfuk, kardan, dvacet šroubů na karteru, těsnění a prostě půl práce znovu... Znám pár lidí, co opravdu hodně jezdí a mají druhou kompletně repasovanou převodovku připravenou u mechanika, protože když odejde, tak jí tam přes noc má a ráno jede Mnichov.
o 21.01.2014, 13:57 | Knightey-
RedBaron: tak jasny, je repas a repas.
Kazdopadne zalezi vzdy na konkretnim pripade. A menit vse jen tak je zase taky blbost. Muze ti odejit cokoliv a kdykoliv.
Celej problem v mem pripade byl, ze zacla vypadavat rychlost. Az to vyustilo do toho, ze se pomalu auto ani nerozjelo kdyz.
Rozhodilo se to s tim, ze co bude spatne, to se vymeni. Spatne bylo pouze jedno lozisko a jeden okrouzek. Vymenili jsme vsechny loziska a okrouzky a veskere tesneni.
Prevodovka radi jak nova, krasne plynule.
Pred rozebranim jsme se samozrejme radili s par lidma co to delaji bezne denne. Na jejich popud jsme prave vymenili jen to co rekli. Zkontrolovalo se vsechno ostatni a to se zdalo ok. Auto uz ma najeto pres 5tis.
Tim nechci rict zase, ze kdo to potrebuje mit 100% a. Autem jezdi denne do ciziny ci je to jeho obziva, tak se toho meni vic aby se zamezilo tomu, ze ho to nekde necha...
Ale pro me, kdyz si to udelam doma sam, je to absolutni zbytecny luxus.
To je jako menit komplet motorove dily co kdyby nahodou pri vymene oleje a nebo rozvodu.
o 22.01.2014, 12:14 | Aegis
Včera jsem mluvil s panem Šabatou, tak přidám pár postřehů. Jde o vůměnu průplachem, takže opravdu se spotřebuje hodně oleje, litr oleje cca 300kč u BMW 500, pak se mění filtr, který stojí 3500 a u BMW 5000. Jsou to ceny neověřené, jen co jsem slyšel. pak mě říkal, že auto za 300kč napíchne na diagnostiku, vše může prověřiat a "vynulovat" takže se jakoby převodovka sama učí jak znovu řadit. Pak auto řadí jako nové. Také se zmiňoval i o různých možnostech nastavení, ale to už je custom tuning, například jiné otáčky při přeřazení nebo nějaké rázy, dle jeho slov je tam mnoho možností optimalizace, které zároveň prospějí celkové životnosti.
o 22.01.2014, 12:25 | Lukasino
Je pravda, že po výměně oleje to chce smazat adaptace. Mě to třeba v Praze nesmazali. Naštěstí strejda google poradil.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3958 sekund.