
Navštíveno 11545x


19.02.2014, 21:28 |
kucik Chlapi nezkoušel někdo soustružit tlumič=pístnici? Potřebuju vědět, jestli když upnu pístnici a tělo nechám stát, aby to šlo vystředit, tak jestli se nezničí gufero. Mám na pístnici osazení, které potřebuju zvětšit. Potřebuju z průměru 20mm na 15mm.

19.02.2014, 22:18 |
Hanes | Upraveno: 2014-02-19 22:20:07
na pistnici je tvrdochrom . zkrs nej se budes blbe dostavat navic se to obrabi brousenim. jinak je nerealny aby telo tlumice stalo a pistnici jsi soustruzil. je i zakazano matku tlumice utahovat utahovackou aby se rychle neroztocil.jednou jsem na to doplatil a znicil jsem tak tlumic. Vysroubovala se pistnice z tlumiciho soustroji. Navic to narusi pistnici a mohla by prasknout. neryskoval bych to. popis proc chces takto predelavat?
Moc si nedokazu predstavit jak to chce upinat, ale myslim ze kdyz nedas extra velky otacky tak by to mel tlumic zkousnout. Jistota by ale byla to rozebrat (samo jestli je rozebiratelnej)
Hanes: ja uz parkrat pistnice vyrabel - tzn osadit konce + zavit a vzal jsem sponu z cela a sebral sem to i s chromem, platkovej nuz to da, je tvrdsi nez ten chrom. Jadro uz je mekke, tam uz sem zavit rezal radekovym nozem.

20.02.2014, 10:47 |
kucik Nechci soustružit tu lesklou část s tvrdochromem. Potřebuju nové horní uložení dostat o kousek níž, aby si to sedlo na misku. Už z výroby je ta pístnice kousek stažená, já potřebuju ještě 5mm z průměru (20->15), je to dlouhý asi 1cm. Mám o tlumič právě taky strach.


20.02.2014, 12:20 |
Hanes Takže máš jiný horní uložení než patří k tlumiči?
Zvětšit díru v horním uložení?
Tohle bych vzal normálně flexou s brusným kotoučem a sr*t na to :-D

20.02.2014, 14:32 |
kucik JJ, jiný uložení. Je to uložení s unibalem. Nejsem si jist, jestli je možné zvětšovat v něm díru (17->20). Navíc jsou k němu protgikusy, aby se mohlo naklánět. Při zvětšení díry by to pak při výchýlení dříve narazilo do stěny uložení ložiska.


20.02.2014, 16:05 |
Honza2.016v | Upraveno: 2014-02-20 16:06:08
zkus někoho kdo se tlumičema živí
nedávno jsme nechával dělat tlumiče na veterána u p. Kužely (p. Kurku se nám bohužel nedaří dohnat ani na tel, ani na emiloj..) v Praze..pístnice zkracoval o 2cm, tlumič přitvrdil a tělo tlumiče upravil, aby bylo rozebiratelný.. na závodech to pak fungovalo solidně..ještě to bude chtít ale doladit pohyb směrem dolu a sjednotit obaly (na autě byly 2 generace obalů a náhradní se nepodařilo sehnat..)..jinak pohoda
sada 4 takovejchto "zrepáslejch a upravenejch" tlumičů pak vyšla líp jak sada novejch (pokud se dají sehnat-velmi vyjímečně na AR z r. 1982..) či něčeho od HP/protlumu..
u toho unibalu pak bacha na opravdovou vejšku.. abys pak auto nechtěně nezvýšil, kvůli rozdílné výšce uchycení tlumiče..

20.02.2014, 23:36 |
Kesam Teď jsem viděl na FB jak to tam dělal Honza Schneider s Karlem Trachtou. Je to mrdani vid se vzduchacem? :-)

20.02.2014, 23:52 |
kucik Neskutečný, kor když se to dělá na autech, na kterých to nikdo nemá.

23.02.2014, 19:21 |
Kesam Jasný včera sme normálně vyřízly závit tak to obrábět jde :-)
K cemu je tohle ulozeni dobre? To vypada jak na koncerny u tech kostici, kde se to neda stelovat vubec.
A kdyz je auto lehce tuknute, tak je to potreba :)
Knightey: na doladeni bouracky to primarne neni :)
Primarne je to na nastaveni geo jine nez v serii - v serii je u spousty aut schvalne geo nastavena tak ze jsou vpredu zbytecne male odklony - aby to predek v zatacce vzdal driv a auto se chovalo nedotacive - pro vetsinoveho ridice bezpecnejsi nez pretacivy smyk.
Druhe pouziti je u extremniho snizeni - tam zas jsou odklony prilis velke a timhle se to da srovnat.