
Navštíveno 11384x

Zdar chlapi,
má někdo zkušenosti s Brembo Max? Čekají mě přední kotouče a chtěl bych něco, co snese ostřejší zacházení a co se nezkroutí při zátěži s DS2500. Našel jsem je za super peníze, až podezřele super...
Já je teda nejezdil, ale znám dost lidí, co je mají a všichni si je chválí. Určitě jsou to jedny z lepších kotoučů.
Kamarad je dal na Boru a po ATE power disc pry zcela jiny svet.

02.03.2014, 10:21 |
gizmi kdyz jsme u toho, co dat na golfa IV (150PS, 350Nm, na 18tkach) na predni napravu? Okruhy s tim brazdit nebudu, sprinty take ne, je to zkratka otloukanek do mesta. Na druhou stranu casto je v Nemecku, kde na dalnici jezdim v celku na cas a obcas potrebuji poradne zabrzdit + bych rad, aby to fungovalo. Na VW foru radi vrtane Zimmermany + desky Textar, ale nevim zda jit do vrtanych kotoucu na relativne bezne auto. Urcite nechci Starline, atd. ale zase davat neco hyperextra asi taky ne. U Japoncu mam jasno, ale tohle je Evropan a tam proste zkusenost nemam. Tenkrat jsem kupoval golfa s new brzdama (uz nevim, co tam bylo) a ted po 100t tak nejak resim. Koukal jsem na nabidky Kelly a popravde z toho rozumny nejsem. Kdyz skrtnu Starline, tak me zbudou Bosch (asi 7 druhu a nechapu v cem se lisi) a ate (to same), coz si asi nevyberu (prijde mi, ze moc na vyber nemaji)
Tuner: zcela jiny svet k lepsimu, nebo jako v CR :D Neni moc poznat, jak je to mysleno.
Zimmermanny a celkově vrtané kotouče praskaj, takže nebrat a ATE Power disc se kroutí jak papír. Brembo Max určitě dělaj i na G IV, takže bych šel do nich + plus slušné desky a budeš spokojenej.

02.03.2014, 14:10 |
PK Mám na O1, předek i zadek. Koupil jsem je kvůli lepší antikorozní úpravě a taky kvůli tomu, že nestály o moc víc než normální kotouče. Nemůžu ale porovnat. Před výměnou byly origo kotouče zkroucený, sjetý, tak to moc nebrzdilo. Teď to brzdí dobře :)

02.03.2014, 21:30 |
rapam | Upraveno: 2014-03-02 21:31:39
mám ich vzadu(+textar doštičky), ale onedlho plánujem aj dopredu(ešte tam mám tie, ktoré tam dával predchádzajúci majitel), práve s DS2500-overená kombinácia
Mam na okte a spokojenost.Za ty prachy asi tak nejak to nej co se da poridit i dle zkusenosti lidi okolo me.Mam taky Textary desky.
gizmi:dyztak jukni na cc-autodily (nemam s nimi nic spolecneho ale vzdy velmi ochotne poradily a pomohli,kdyz jsem nahodou potreboval nebo pomohli kdyz jsem schanel dily co nemeli na netu.) a ceny oproti kelly naprosto luxusni ;)

03.03.2014, 08:51 |
rapam gizmi: spomínamé brembo max sú vysoko nauhličené kutúče a cena je len trušilinku vyššia ako za bežné(v pohode by ti maly stačiť)
k nim doštičky textar a ak ti nestačia tak -DS2500(za studena dobré, ak ich zahrešej VÝBORNÉ!! je to niečo ako pretekárské ale ešte vhodné na bežnú premávku-no cena je inde; musíš si len zvážiť či ich využiješ-budeš silou brzdiť často za sebou??)
alebo chcel by si prejsť na väčší kaliber???

03.03.2014, 09:49 |
PK Já jsem dal desky Brembo. Uvidím, za jak dlouho se sjedou. Myslím, že ty textary k nim dost doporučují - podle různých fór apod.
Ok, všem díky :)
Koupím Bremba :) K tomu koupím určitě Ferodo, ale musím se rozhodnout mezi DS2500 a DS3000:)
3000 jsou tak na okruh, do provozu a sem tam kravnutí 2500.

04.03.2014, 12:46 |
rapam | Upraveno: 2014-03-04 12:52:43
tuner má pravdu, DS3000 sa do bežnej premávky moc nehodý,
čo ak sa niečo stane predtebou, potrebuješ prudko zabrzdiť ale máš ich ešte studené?? -alebo sa nepamätám dobre a zaberajú obstojne aj za studena?? nie som si istý..
Není DS3k jako DS3k.. Je právě více směsí a některý jsou docela hodný. Líbí se mi Endurance :) Brzdí to už když to sjíždí z podválu :)

08.03.2014, 02:18 |
rapam tak to som netušil..
a DS2500? tie sú všetky rovnaké?
Přece jen půjdu do směsi DS2500 - ta by měla být snad jen jedna.
DS3000 má minimálně 5 druhů.