
Navštíveno 18532x

Plánuju výměnu středního dílu (tři tlumiče) na Fordu Scorpio 2,3i. Čím ho natřít, aby to něco vydrželo. Na výběr moc nemám: Polmostrow 1400,- Bosal 4600,- a Walker 5900,- originál asi 12 000,-. Za dva-tři roky už objednat možná nepůjdou, plánovaná doba výdrže tak 5-7 let. Viděl jsem svůj výfuk na předchozím autě po třech letech od výměny a byl dost KO. Máte někdo nějaký tip? Barva ve spreyi?
Ty levny hnijou zevnitr... alu barvou vzit svary na uchytech, pokud je to pošopovaný...
Nejlepší nechat našopovat celý, ale stejně schnije zevnitř. Ale slušně mu to prodlouží životnost.
Pokud barva, tak Alkyton. Zatím nejlepší co jsem na výfuku měl.

13.05.2014, 18:09 |
CRK kup ten nejlevnější 3x a máš vystaráno :D

13.05.2014, 18:16 |
tesil Zitra se ti poptam tady kousek od baraku na ceny. Kdysi jsem tam objednaval v nejake akci -50% na vsechny vyfuky a fakt ty ceny byly polovicni. Ted tam ma tu cedulu zase.

13.05.2014, 19:02 |
gizmi Za cenu Walkera nechat udelat nerezak?
Je to rodinný kombik, takže nic uřvanyho, abych po cestě do HR ohluchnul. Nerez na zakázku by se mi ovšem líbil.
ber ten polmostrow a vubec se toho neboj. výdrž bude stejná jako bosal. případně pokud je dělá izawit. taky polák, ale je na tom ještě o něco líp.

14.05.2014, 11:00 |
Brnďa Me polmostrow vydrzel vzdy mnohem vic nez bosal.
Polmostrów docela nečekaně překvapil,takže bych se ho nebál :-)
OK, vemu 2x Polmostrow, jeden do zásoby a objednávám Alkyton na krby do 750°C ... dík
4360,- .... 2x výfuk střední díl, 1x přední, spony, gumy, matice, doprava
766,- 2x Alkyton 750ml, doprava
Něco přes 5000,- ...... slušná cena
Když už jsme u toho...nemáte někdo přehled o tom,jestli se vyrábí ČERVENÁ vypalovačka "ve štětci"(plechovce)? Nikde se mi nedaří najít..samá černá,stříbro,měď..
převzato z vyfuky1.cz ikdyž teď už jsem to tam nenašel, mám to uložené v pc.
Technické porovnání výfuků
ZNAČKA DINEX, Ebersprecher - momentálně nejkvalitnější výfuky na trhu, dodávky na montážní linky pro vozy Mercedes, BMW, Opel opravdu držáky, cena krizově vysoká a dostupnost řídká. Dinex vyrábí dvě verze těžká a odlehčená.
ZNAČKA ASMET, WALKER - vyroben ze stejného materiálu trubky + plech od Něm faTisen, dodávky na montážní linky, použitá svařovací elektroda 1,2mm drát nižší A. Asmet přetírá sváry i držáky zinkohliníkovou barvou, Walker nepřetírá. Jako první začali používat výplň kde je použito speciální nekonečné vlákno bud rovnoměrně rozprostřeno nebo v sáčcích. Vlákno které se při teplotě roztahuje a dokonale vyplňuje prostor a neabsorbuje tolik vody a lépe tlumí. Tento provázek nemůže být vyfoukán ven z výfuku maximálně se částečně vtáhne do perforované trubky, ale neuvolní se a nevyletí ven, což hrozí u použití vaty. Výfuky od Asmetu neměly reklamaci, opravdu dobrá kvalita a optimální cena.
ZNAČKA BOSAL - poslední dobou tato značka ztrácí na kvalitě někdy, se díly dožívají pouze dvou let. Informace od zákazníků cena v určitých, spíše ve většině případů vysoká, neodpovídá kvalitě. Dodává díly i do prvovýroby, zde používají nekonečné vlákno díl je kvalitnější. Do dalšího prodeje je dodáván s výplní vata. Sváry, držáky nepřetřeny barvou.
ZNAČKA TESH, ROSSI, KLARIUS Itálie - ustupující výrobce.
ZNAČKA IZAWIT - zlatý střed, relativně kvalitní díl, přetírají konzoly, sváry,,držáky,hezké zpracování. Svařování nižšími ampery 1,2mm drát.
ZNAČKA POLMOSTROW, MARIX, FERROZ - nejčastěji nabízený výrobce. Cena nízká, nepřetřené sváry, výrobce sází na množství vyrobených kusů, ušmudlaný, syrový, mechanici si občas stěžují na špatnou montáž této značky. Výplň vata. Svařování vyššími ampéry 1,5drát což má za následek, že se hliník okolo spojů rychleji odpařuje, spaluje, je zbytečně vysoce prohřátý.
Nejde jen o cenu, není pravidlem, že co je nejdražší musí být také nejlepší, ale i od toho úplně nejlevnějšího výrobku nemůžeme třeba čekat kvalitu. Proto nabízíme široký sortiment výfuků, aby si každý zákazník mohl vybrat.
jinak poláky kupuju také, jsou auta, kde jsou již 5-6 let a to bez údržby....
750ml to máš na několik aut :))
a červenou žáruvzdornou jsem v pixle neviděl.

14.05.2014, 21:46 |
schwaboid | Upraveno: 2014-05-14 21:47:36
2x750 ml .... cena byla tak nízká, že jsem vzal rovnou dvě pixly, mám víc aut tak to užiju ....
Jsem debil, blbě jsem se kouknul :-) a objednal obyč kovářskou ... tou si natřu holt něco jinýho a dnes objednal tu správnou kovářskou žáruvzdornou....

15.05.2014, 11:51 |
swep obyčejnou natři zbytek podvozku, když už to budeš mít zvednuté kvůli výměně výfuku a máš to cajk

15.05.2014, 12:11 |
JB já jsem nedávno v jednom časopise o ojetinách četl článek, kde si autor objednal na dvojkovou fabii všechny dostupné výfuky na trhu včetně origo nerezového a tzv. economy od škody. vyhrál to ten origo, což jsem čekal, životnost (nerez) i zpracováním. Já sám mám origo na fabii or r. 2008 a vypadá pořád stejně. Jinak tam psali, že nejhorší je, když ve výfuku je tlumení řešeno vatou, ta se nasákne tím kyselým kondenzátem a pak to hnije o hodně rychleji. Psali tam, že klíčový je odvod toho kondenzátu. Prý to spousta čechů řeší tak, že vyvrtají maličkou dírku dole u zadního čela výfuku, což prý významně prodlouží životnost. Ten článek bych i dohledal, kdyby byl zájem.
záleží na konstrukci tlumice, nekteré koncové žádnou vatu nemají, jen soustavu přepážek a různých perforovaných trubek, navíc dvojitý plášť a v komorách dole odtok/propoj kanálek, aby ten kondenzát při vyšším průtoku plynů postupně vyleťel ven...

16.05.2014, 13:58 |
Jozzo pohledej, pohledej
určitě je to zajímavé