Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > OT: Vačky Newman

 o Navštíveno 14156x o
o 07.09.2014, 20:16 | -Hans-
Ahoj,

umí tady někdo vačky Newman? :)


o 08.09.2014, 17:41 | manolo
-Hans- do jakeho motoru potrebujes? myslim, ze jsou i alternativy...
o 09.09.2014, 07:01 | -Hans-
Manolo: TU5JP4S, NFS, Citroen C2 VTS
o 10.09.2014, 17:46 | Honza2.016v
od CatCams se ti nci nehodí?
o 11.09.2014, 15:37 | -Hans-
Honza2.016v: No maji 701, 703 a 705, nicmene Newman je v UK nejoblibenejsi s nejlepsimi vysledky, konkretne pro tenhle motor. Umis CatCams?
o 11.09.2014, 16:36 | Honza2.016v
cat cams jsem bral jen jednou přímo od UK zastoupení a pohoda... mam vlastně od nich set - vačky, dělený kola atd... výkonově spokojenost a cena OK...
o 11.09.2014, 17:32 | P.E.T.R
CatCams jsem kupoval tady: [ Link ] Bral jsem tam věci několikrát a vždycky bez problémů.
o 13.09.2014, 15:00 | -Hans-
Díky za info, ano znám a vím, že je to pecka. Váhám ale mezi Newman PH1/3 a Catcams 703.

Nechci programovatelnou jednotku = 60k+

Remap = 20k+ = zatím jsem našel pouze autopower = Brázdil, kde to s BSI umí. Pořád ale hledám, kdyby vás někdo napadl, budu rád.
o 13.09.2014, 17:18 | -Hans-
Pro porovnani...

foto k příspěvku  od -Hans-

o 13.09.2014, 18:09 | -Hans-
Ted uz je to vicemene bud PH3(stupne), nebo 703(zdvih)... Babo rad...

foto k příspěvku  od -Hans-

o 13.09.2014, 18:12 | Honza2.016v | Upraveno: 2014-09-13 18:24:29
tohle píšou o 703jce(což už máš i v tabulce):

New Cat Cams profiles for the 125 bhp variant of the Citroen C2 VTS
Dyno proven to add up to 12 bhp and 8lb.ft of torque at wheels in conjunction with ECU remap or piggy back unit
CNC ground from top quality chilled castings
New ‘Sport’ profiles designed for everyday fast road use
Mild increase in lift and duration, retains factory idle quality
Directly compatible with original Citroen hydraulic followers
Time perfectly on std Cam pulleys, no need for Vernier pulleys to be fitted
Available now from Cat Cams UK priced at £428.85 including VAT @ 17.5%
Belgian based performance valvetrain specialist Cat Cams is delighted to launch a new pair of ‘Sport’ profiles for the late model Citroen C2 VTS,
running the 125 bhp 1.6-litre, 16-valve DOHC engine.

These VTS badged cars, produced between 2008 and 2009, use sharper cam profiles as standard compared to the 110 bhp VTR / GT versions of the C2 and this specially enhanced version of the TU5JP4-S powerplant is identified by its alloy inlet manifold.

Following detail design studies and back to back dyno testing, Cat Cams have optimised a profile that both enhances mid range and top end performance, while retaining a street friendly idle.

Technical details on the Cat Cams Citroen C2 VTS 125 bhp Sport profiles are as follows, shown in comparison to the original factory cams:-
partnr.


duration


duration


maximum lift


parts


application

[data link]


[0.1mm+cl]


[1.0mm+cl]


[cl=0]


[-]


(

OEM


248 / 240°


206 / 200°


9.00 / 8.70mm


O.E.M.


STD

1323703


248 / 240°


220 / 212°


9.50 / 9.15mm


O.E.M


Fast Road



Carrying part number 1323703, the Cat Cams ‘Sport’ profiles for the 125 bhp Citroen C2 VTS feature modest increases in valve lift and duration to deliver a robust performance gain without upsetting low speed running and everyday driveability.

A direct swap for the standard C2 VTS camshafts, the Cat Cams 1323703 profiles are CNC ground from fresh castings and are directly compatible with the standard Citroen hydraulic followers.

When used in conjunction with an ECU remap (or piggyback ECU) to optimise the air / fuel ratio, testing by Nottingham based Citroen specialist Cituning proves that – in conjunction with an ECU remap - the Cat Cams 1323703 profiles deliver a peak power increase of up to 12 bhp @ 6500 rpm. Similarly, torque increases by 8lb.ft at 6000 rpm. These figures were recorded at the wheels, please see attached dyno plot.

Priced at just £428.85 including VAT @ 17.5%, the Cat Cams 1323703 profiles for the Citroen C2 VTS are on sale now.
For further information and sales advice please contact Cat Cams UK or your nearest Cat Cams dealer.

doba otevření při 1mm se změní o nějakejch 15° - to skoro nepoznáš.. něco podobnýho jsem provedl na stilu (prodloužení doby otevření o 18° na nějakejch 218°/220° při 1mm a zdvih o 0,5mm/1mm větší na S a V- 9,5/9,5 z 9 a 8,5mm) a rozdíl skoro nic...(ono 133PS vs. 147PS a 162Nm/170Nm nebyl moc rozdíl tak jsem vačky nechal přebrousit na nějakejch 230° při 1mm a zdvih 10,2 a to už je zajímavější.. a seriová řj s pigginou si s tím stále ví rady.... jen to chtělo zprůchodnit vejfuk protože jsem měl problémy s volnoběhem, protože se jednotlivý válce ovlivňovaly díky krátkejm primárům...

nebál bych se tedy něčeho ostřejšího kolem s dobou otevření při 1mm cca 230-235° a zdvihem kolem 9,5mm... třeba ta 704rka by mohla fungovat...
o 13.09.2014, 19:58 | -Hans-
No právě.

Jenže podle zdvihu to vypadá, že 704 je spíš na NFU = TU5JP4 C2 VTR 80kW.

Protože 704 má zdvih menší, než na seriovym TU5JP4S = C2 VTS 90kW

703 vypadá nabušeněji, než 704. Jsem už z těch čísel magor :D

Na druhou stranu mají Newman PH3 skoro stejný zdvih, jen jsou déle otevřené - s dobrou mapou, decat a indukčním kitem umí i 160 koní.

PH3 se mi líbí nejvíc.
o 13.09.2014, 20:13 | -Hans-
Jinak výfuk bych měl vyřešit použitím svodů atd. ala Saxo CUP. Uvidíme, co ukáže brzda.
o 13.09.2014, 20:24 | P.E.T.R
Na NFX/NFU je výborná varianta CatCams 743 (vylepšené 708), taky je mam v autě, ale nevim, jaké jsou rozdíly u TU5JP4S, co máš ty.
o 14.09.2014, 17:27 | -Hans-
P.E.T.R Jj, ty by byly super, nicméně NFS má jiné písty - takové vypouklé, kdežto NFX má písty vybrané pro ventily. Proto jsou vačky na NFS jiné - s menším zdvihem, než NFX, jinak jiné vačky má i NFU - kvůli tomu, že má slabé ventilové pružiny atd.
o 14.09.2014, 17:29 | -Hans-
Honza2.016v: Jakou máš piggiback jednotku? :) Já uvažuji o ECU Master - Digital ECU Tuner 3
o 14.09.2014, 17:58 | Honza2.016v
přesně toho ecu mastera...
jezdím ho od cca ledna a stále dolaďuju... je pravda že teď mam díky 3 stromům pauzu, ale zas přemejšlím ,že budu do motoru foukat...
o 14.09.2014, 20:53 | -Hans-
Tak to je dobre, to se bude hodit, ja premyslim, ze si necham mapy udelat, pry je to hned, tak uvidim, co mi jeste napise pan ladic 😊
Strom neuhne 😠
o 22.09.2014, 12:21 | -Hans-
Honza2.016v: Mapy sis delal sam? :)
o 24.09.2014, 18:10 | Honza2.016v | Upraveno: 2014-09-24 18:12:39
jojo... zatím jsme zkoušel... práci mi usnadnila diagnostika a zkutečnost , že díky datalogingu co Master umoˇžuje jsem si překryl palivovou mapu datama z WB sondy... to doladit jde... horší to je s předstihem...tam si musím hrát s diagnostikou...a de-facto to asi bez brzdy nepujde...

kdyžtak ti pošlu nějaký čtení ohledně Piggin a "jak na ně"
o 26.09.2014, 10:12 | -Hans-
Honza2.016v: Jsem vděčný za každé info a radu :) Prosím na mail :)
o 27.09.2014, 21:56 | -Hans-
Tak BMC asi funguje :)

foto k příspěvku  od -Hans-

o 28.09.2014, 06:24 | Honza2.016v
ono funguje prakticky cokoliv co před škrtící klapkou za všech režimů motoru nedopustí to, aby tam byl podtlak :)

proto jedu origo rozvrtanej airbox, seriovej papírák (mam svůj motor rád) a co nejvíc narovnaný potrubí před klakou (trochu se muselo řezat a laminovat..)
o 12.10.2014, 16:19 | -Hans-
Jj, to máš recht :)

No taky to chci zkusit, až seženu nějaký origo za pár šušní :)
o 12.10.2014, 16:21 | -Hans-
Koukal jsem, že Cat Cams vozí speedpro, tak jsem jim dnes napsal a čekám na odpověď :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4696 sekund.