Navštíveno 11868x
02.11.2014, 22:38 |
Komba Čaute po menší odmlce,ale nebyl zrovna na to moc čas.Pro připomenutí viz. topic
[ Link ] Už jsem se téměř skoro rozhodl,nabíram informace,ale ještě váznu na pohonu z řetězu na kola.Vídávam hodně z fotek že to maj "na tvrdo" ale to nejde ne?Třeba tady to má taky tak,ale v tom velkým válci má ještě mazničky,takže tam zřejmě nějaký diferenciál bude.Ale otázka je kde to sehnat nebo jak to vyrobit?
[ Link ]
03.11.2014, 23:03 |
Komba Je tohle ta správná věc co by fungovala nebo je to jen část,která funguje pouze v převodovce?
[ Link ] Jinak nevim jestli neodpovídáte,protože nikdo nic neví nebo spíš,že si myslíte,že jsem idiot a blázen,který o něčem sní:)
04.11.2014, 12:04 |
CVakk Ano je to ono "Diff samosvorný LSD ATB QUAIFE" ostatně má to tam napsáno :)
Komba: měl jsi koupit toho Fiata. Byl to projekt kamaráda, nedávno to nedodělané prodal z důvodu nedostatku času.
04.11.2014, 17:40 |
Komba tommas:moc by se mi to líbilo,ale určitě to prodával tak za 100000kč ne?Já nejsem moc velký boháč a vše musím shánět postupně,mam akorát jen prostor a vybavení,ale peněz už méně:)
A k tomu diferenciálu,tak ten už stačí jen usadit do ložisek,strčit do něj osy a funguje?Ještě nevim jak s mazáním převodů,to se musí nějak utěsnit?díky
04.11.2014, 20:19 |
tommas | Upraveno: 2014-11-04 20:28:54
Ten projekt byla přehlídka perfekcionismu, proto to taky nedodělal.
Cena byla jak říkáš vyšší, ale až se do toho pustíš a budeš to chtít mít pořádně, tak uvidiš sam. Podle mě to nejde postavit třeba za 50 tisíc, s odpovídajícím podvozkem, brzdama atd.
04.11.2014, 20:40 |
Komba Nejhorší bude sehnat pro mě diferák,zbytek seženu celkem levně.Rád bych se do 25 000kč vešel,ale bude to nejspíš málo.Zase bohužel nemůžu investovat natolik,abych si mohl za 15000kč koupit samosvor.Viděl jsem nějaký za 9000kč,ale byly z UAZe,nevim jak by to fungovalo:D
Pokud mas takto omezeny rozpocet, tak bych se na to vykaslal.
Takove projekty potrebujou hlavne penize a cas.
05.11.2014, 07:10 |
Komba Nechci se vejít do 25 se vším všudy,to rozhodně nejde,ale mam na mysli pořizovací cenu základního stavebního kamene což je auto,motor a diferenciál.Pak už tam spadaj jen poloosy,řetězy,soustružnícký práce a materiál a úpravy podvozku na daném vozidle,který jsou vyřešený.Plyn a spojka lankem,řazení táhlem,chlazení napojit na stávající okruh,elektriku natahat nebude úplný zlo,výfuk se vejde třeba do tunelu.Palivo bych tam hnal přes čerpadlo z nádrže.Časová náročnost bude veliká,ale budu si stím třeba hrát dva roky,jen aby to bylo pořádně :)
zkus se potpat mezi autokrosařema co maj na zadní či přední nápravě:) když maj motor z motory a pohon do předu řešen řetězem..
třeba kategorie Kartbugy...či tak nějak...
Komba s cistym svedomim, nez to vyjede, aby to tak nejak vypadalo a tak nejak fungovalo, tak v tom padne urco 250 000,-. Pokud by to melo byt top, tak podle me 450-500 nebude problem.
auto nemuzes stavet ze staryc komponent, nebo muzes ale stejne je budes muset casem menit.
lepsi podvozek - 40 000,-
silenbloky na ulozeni vseho - 10 000,-
pumpy, nadrz atd - 10 000,-
brzdy - 20-40 000,- dle potreb
kola, gumy - 20 000,-
motor, repas, skrin - 30-40 000,-
diferak, spera, staly prevod - 30-40-50 000,-
poloosy - 10-15 000,-
elektrika, managment - 10-20-30 000,-
pokus, omyl, vyhodit...
neni to opravdu jen ze se udela tohle a tohle, ale k brzdam je potreba natahnou dashove hadice, udelat pruchody, propojky atd... k palivu taky.. olej je treba chladit, mit tam dobrou sedacku, auto vycistit, odlechcit, vyrobit drzak toho a tamtoho a jelikoz to delat budes poprve, tak se priprav na 2 roky garazovani...
vim, znam, zazil jsem...
hodne zdaru
05.11.2014, 21:44 |
Komba Asi jsem měl hned napsat,že to nebude na žádný závody,ale spíše na parádu a nějaký sprinty.Závody do vrchu by se stím ani jezdit nedali si myslim.Takový investice by do toho nepadli,to bych se na to rovnou vykák,utopilo by se tam toho mnohem míň.
Jestli se do toho odhodlam,tak by to byl zřejmě motor z CBR 954RR fireblade,což má dostatek výkonu a šlo by to do kastle 205Gti nebo GII na kterou seženu upgrade za dobrý peníze a po odlehčení a správným převodu,to pojede určitě dobře.Ale utřitě to nepostavim jen tak a bude mi to trvat,když to nebude moje hlavní náplň:)
05.11.2014, 21:46 |
Komba btw. manolo: co tvoje stavba fabie,ještě pokračuješ nebo to máš na rallybazaru?něco sem tam viděl,možná si jí jen pletu s jinou:)
komba:
fabka rozprodana, zustal jen skelet. ted dodelavam sti do enka.
golf 2, vyramovat, odlechcit, sedadla, lak, gumy, kola, tlumice, prevodovka, motor, diff, staly prevod, elektrika, silentbloky atd
porad 250 a vic...
golf bude stat 15, odlechcit 30 (karbonova podlaha, laminatove blatniky, kompozitovs strecha, kratky vyfuk, trubkove napravy) vyramovat 35, vylakovat 20 a to mame jen skelet...
repas vseho, motor + skrin + dif bude 50-60...
vsak si to napis na papir co vse potrebujes. ten golf muze vazit komplet 600kg kdyz se dobre odlechci. to ze odvrtaz par vyztuh 300kg dolu nehodi...
05.11.2014, 22:09 |
Komba Počkej neblázni,však píšu žádný závody,takový zásahy nehrozí,maximálně sedáky ven,a jezdit na čtvrt nádrže:D
Né sranda,největší investice by fakt šli jen do motoru a podvozku.Zřejmě upřednostňuješ všechno zánovní,ale půlka věcí se dělat nemusí a je zbytečná a 80% práce si udělam sám.Ale nechci nic brát na lehkou váhu,oni se ty všechny prkotinky nasčítaj a jsem tam za 100 určitě.
Jde to řešit i jinak...
Kluci co jezdí 1200ccm motorkový motory v pick-upech mají normální převodovku z Fa/Fe právě kvůli diferenciálu a správné volbě zpřevodování. Tam mají natvrdo zařazenou trojku a je tomu předřazená sekvence z motorky, která byla dárcem i motoru. Funguje to nádherně... Ovšem za 25tkč nemá smysl něco začít stavět...
[ Link ]