Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > podložky pod kola, náběžny kroužek

 o Navštíveno 13450x o
o 27.06.2015, 13:43 | Lu82
Jak vyřešit situaci kdy potřebuju dát pod kola slabou podložku cca 0,5 až 1,0cm ale na ty to slabé podložky nikdo neděla náběžný kroužek jelikož by to nevydržel.
Bez náběžného kroužku se mi podložka dávat nechce jelikož kolo nedrží na nabojí = nevycentruju ho. Podložka o síla 1,5cm už je moc.
Jde to nějak vymyslet? Jelikož když namontuju nový štělovák tak tlumič má jinak řešenou nastavovací matku než tlumič co používám teď a kolo se prostě o matku opře.


o 27.06.2015, 13:48 | Lu82
jo a uplný ideal je podložka 0,5
o 27.06.2015, 14:29 | dj.DEKL
Mam kola s vetsi stredovou dirou a problem s vycentrovanim nemam...
o 27.06.2015, 15:07 | Rajdlos
Forge maji od 1cm kroužek.
o 27.06.2015, 15:18 | gizmi
Nejak nechapu problem.. mam na golfu IV 0,5cm podlozky (kvuli 18tkam a brouseni podbehu) a na honde logo taky (kvuli neorigo kolum, ktere na logo jinak nejdou dat) a problem nemam ani u jednoho auta zadny. Normalne vezmu kolo s krouzkem na dane auto, nasadim a je to. Ty podlozky maji stejne vybrani jako ma serie a porad mi zbude dost mista pro usazeni kola s danyma krouzkama ve stredu. Na jiz prodane honde jsem treba nemel ani krouzky na kolech a normalne to chytnes a vzhledem ke "kuzelove" dosedaci plose matek se to vystredi samo.. Kde vidis problem?
o 27.06.2015, 15:46 | Lu82
No ja kdyz dam podlozku tak uz kolo diky podlozce neusadim a tudis dle mne kdyz kolo utahnu tak tomu proste neverim ze se to kolo usadi na stred. Jde spise o dobry pocit ze se nemuze nic stat.
Kdyz mi doopravdy nekdo vyvrati ze se nemuze nic stat tak ok.
o 27.06.2015, 17:08 | Rajdlos
Lu82 má pravdu. Hodně aut má problémy, že kola hází, vibrujou.
o 27.06.2015, 18:39 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-06-27 18:40:23
gizmík zas perlí :)))

Jezdit s kolama bez středící kroužku je nesmysl, kolo pak hází a když se něco trefí a tak hrozí i střihnutí šroubů.

Já mám 4mm podložku a středění jsem na ní nechal udělat. Sice je pak hodně odpadu při obrábění, ale bez středění bych si kola na auto nedal. Zde je to na fotce vidět: [ Link ]

Vyráběl je Kohout, sice občas domluva pokulhává, ale jinak spokojenost: [ Link ]
o 27.06.2015, 20:06 | gizmi
Růžena: ono docela záleží na tom, zda mas auto se sroubama, nebo matkama. Rekni mi jediny duvod, proc pouzit stredici krouzek, kdyz kolo nasadim v pohode a matky maji konicky tvar, takze se to naprosto presne vystredi (viz Honda). U golfa bych to bez stredicich krouzku nedelal uz jen z duvodu toho, ze ty 18tky tam budu blbe uchycovat..
o 28.06.2015, 20:02 | MiniMike | Upraveno: 2015-06-28 20:02:54
a jsou auta, co treba stredici nabeh vubec nemaj a taky jezdi :-)
o 28.06.2015, 20:11 | gizmi
MiniMike: téééda, to není možný! že ty ale perlíš :D
o 28.06.2015, 21:13 | Tuner#2
MiniMike: Jasne uzovka to v 70 letech taky nemela ani na predku a jezdila. Jenze s bidou 130km/h a na R13 s 80% profilem gumy. To lecos pobere. U novych aut s vetsim kolem a nizkym profilem je to ale problem.
o 28.06.2015, 21:46 | assassin
Tuner: strihnuti sroubu? Mam pocitat jaka sila strihne ty srouby? V te dobe uz by naky strihnuty srouby byly u danyho auta jen detail... Rozhodne nemuze byt ten lem urcen k nejakemu prenosu sil, beznej sroubovej spoj musi byt dimenzovany tak aby veskere povolene namahani prenesl "na tah" - na strih se smi navrhovat jen licovane srouby...

Nerikam, ze se nemuzu mylit, ale tady se me osobne zda ze perlis spis ty...
o 28.06.2015, 22:38 | Jajinek
Lu82: podle problemu co pises bych to videl ze mas oktu1 a podvozek bude tatechnik,ne? 5mm podlozku centrujes pres origo naboj s centakem ses v prdely...teda pokud mas neorigo kola kde se daj vydelat vymezovaci krouzky a tim padem si muzes nechat udelat centakovou podlozku na miru s vetsim nabojem primo na alu...
o 29.06.2015, 13:17 | Vasekkch | Upraveno: 2015-06-29 13:17:31
Nevim o jaké se jedná auto, ale ST Suspensions nabízí tento systém pro tenké podložky. 3mm ještě vystředit jde, záleží jaké jsou kola a jestli mají na středu/středovém kroužku náběh.

[ Link ]
o 29.06.2015, 14:17 | CervinVega | Upraveno: 2015-06-29 14:29:09
disky rozhodne nedrzi sroub "tim vroubkovanym oprenym o kraj diry", ale trenim mezi plochou disku a nabojem/kotoucem, kterou vyvola spravne dotazeni... pokud je kolo povolene, stejne se srouby neustrihnou, nejdrive se postupne vytoci a az ve finale se vytrhnou posledni 1-2 zavity...

edit - nasel jsem "hustou" stranku, kde se nekomu povedlo ulomit 3 stefty :-) vnimavy ctenar pochopi, ze tam hralo vic faktoru: nevyvazena nebo/a narazena kola, nedotazene matky a pod... ale i tak "respekt"...
[ Link ]
predstava, kterou tam popisuje - ze se disk volne pohybuje, kdyz nema spravny stred krouzek, je chybna, protoze pak by obe plochy (disku i kotouce) musely byt vylestene a ne total orezle s presne obtisknutyma dirama disku...
o 29.06.2015, 14:34 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-06-29 14:36:36
assassin: Pravda napsal jsem to trochu nestastne a ze strany nekterych rejpalu napadnutelne... Sroub by opravdu nikdy nemel byl namahan na strih a treci sila kolo/naboj musi byt vzdy vetsi. Nicmene kdyz kolo neusadim idealne + kombinace malo utazenych sroubu, tak hrozi jejich povoleni vlivem vibraci kola a nasledne strihnuti. Fotek se da najit dost, povetsinou se spatne udelanou podlozkou bez stredeni...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5189 sekund.