Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Jaký semislick?

 o Navštíveno 15718x o
o 31.10.2015, 22:17 | Tuner#2 | Upraveno: 2015-10-31 22:20:59
Kupoval teď někdo z Vás Toyo Proxes R888 ideálně střední směs v rozměru 195/50 R15?

Chci prověřený obchod kde mají DOT 2015. Díky za případný tip na konkrétní shop.

[ Link ]

BTW znáte někdo nový model R888R?

[ Link ]

Působí to na mě víc sériově, nikde nevidím ani možnost volby směsi a netuším jakou to má hodnotu treadwear? Taky nevím co bude dělat ta podélná drážka při mém poměrně velkém statickém odklonu 3° negativ?

Díky všem kdo má nějakou zkušenost...


o 01.11.2015, 04:23 | manolo
K cemu ta guma ma primarne slouzit? Bude to provoz / okruh? Nebo vice okruh? Nebo i nejaky bordel/bahno/voda/listi? Musi mit homologaci na cestu?jaky je cenovy strop? Neco vyberem...

o 01.11.2015, 07:59 | Tuner#2
Vikendove svezeni v provozu a parkrat do roka okruh. Moje soucasne R888 jsou uz pod ploskama, takze je necham na dohoblovani na betonu na slalomech.
o 01.11.2015, 20:22 | manolo
re070 - jezdi v serii sti a gtr
federal 595rsr - hodne lidi chvali kolem me
hankook rs2 - prej zajimava guma, nic moc zkusenosti
RE050A - taky dobry

nevim jestli se to dela v rozmeru na slepici
o 01.11.2015, 20:22 | manolo
Dal bych zavodni gumu na okruh a tu RSR na civilni jezdeni.
o 01.11.2015, 21:19 | Tuner#2
Tak já nevybírám něco jiného, R888 jezdím už 5 let jak v provozu, tak na okruhu. Navíc za cenu 2500,- za gumu v 195/50 R15 nemá moc smysl řešit něco jiného.

Spíše mě šlo o to srovnání R888 s tou novinkou R888R ;)
o 01.11.2015, 22:22 | manolo
myslim si, ze je treba vyzkouset i dalsi gumy, nikam se clovek pak neposunuje
o 02.11.2015, 21:14 | bechy123
Také mě zajímají R888 v rozměru 195/50 R15. Jak dlouho ti vydrží sada? Je mi jasné, že záleží na stylu jízdy, ale jen tak pro info.
o 02.11.2015, 22:00 | Tuner#2
manolo: Ve vší úctě. S tím co jsi jmenoval bych se asi ani nikam neposunul, to jsou všechno jen lepší sériové gumy (ani u Federalu nejde o semislick) s TW 140 - 180 zatímco moje R888 ve střední směsi jsou TW 100.

bechy123: Měl jsem je 5 let z toho jsem 1 rok kvůli stavbě nejezdil, ale jinak jsem najel kolem 10tkm s asi šesti návštěvama v Mostě na okruhu, kde to ubejvá zcela jinak než v provozu. ;)

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 03.11.2015, 20:39 | bechy123
Děkuju za odpověď, fotka ukazuje, že i po těch pěti letech nejsou po smrti. Je to v provozu velký rozdíl oproti těm NOKIANům, které máš na druhé sadě kol?
o 03.11.2015, 20:47 | Tuner#2
bechy123: Fotka je z loňského jara, od té doby má za sebou ještě dva Mosty, slalom a nějaké ježdění po letišti. Teď už je pod ploškama necelým 1mm vzorku a už je nechám jen na dohoblování na slalomu. Oproti sériové gumě je to nebe a dudy. Měl jsem na autě Pirelli a pak ty Nokiany a je to úplně jiný svět. Auto reaguje úplně jinak na volat, nevlní se, snese mnohem víc v zatáčce, ale hlavně na brzdách. Škodovka má lehký předek a i když jsem do kufru přesunul baterku a veškerou výbavu a zadek max. odlehčil, tak se sériovou gumou jde předek lehce zablokovat, zatímto na semislicku se můžu do brzd plně opřít a krásně se nalézá hranice smyku, která je mnohem, ale mnohem dál.
o 13.11.2015, 20:39 | Tuner#2
Tak jsou doma, uvidíme po zimě, ale tváří se to dobře, víc než dobře :))

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 13.11.2015, 20:39 | Tuner#2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 13.11.2015, 20:40 | Tuner#2

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 15.11.2015, 17:02 | nebsterish
Tunere si na FB alebo instashite?Rad by som tazacal sledovat lebo tu je to neprehladne ak mas tam nejaku aktivitu pretoze tento projekt je mega! Klobuk dole :)
o 15.11.2015, 17:23 | Tuner#2
Díky za pochvalu ;)

Pár fotek jsem z letoška dával sem: [ Link ]

Jinak nejčastější aktualizace na domovské stránce: [ Link ]

Sem tam něco hodím na flicker: [ Link ]
o 19.11.2015, 18:44 | basstard
A není to ve finále jedno jaký gumy, když je to na stodvácu :D
o 20.11.2015, 17:54 | Tuner#2
basstard: Možná jsi čekal, jak tě tady budu rozzuřeně nadávat do blbečků...


... ale není to třeba, udělal jsi ho ze sebe sám ;))
o 20.11.2015, 18:44 | kozlustechnykus
¨Neudelali tam tech drazek do behounu zbytecne moc? :-D
o 20.11.2015, 18:51 | Tuner#2
Na můj vkus jo, ale slicky zas nesmí na silnici :-D Oproti R888 jsou drážky širší, ale je jich méně. Uvidíme jak se to bude chovat, dle zahraničních fór je to na suchu ještě o chlup lepší guma, tak se těším na jaro.
o 20.11.2015, 20:32 | Chris
A co to robi na mokru ? :)
o 20.11.2015, 20:37 | Tuner#2
Na mokru je to pořád od dost lepší jak sériová guma.

Problém je když opravdu leje a voda na silnici zůstává stát a jsou nedej bože vyjeté koleje. To pak s lehkým autem zacvičí i v 60km/h ale takovému počasí se s autem vyhýbám a za celou dobu co jsem měl R888 se mě to stalo jen 2x cestou domů.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5279 sekund.