Navštíveno 15718x
31.10.2015, 22:17 |
Tuner#2 | Upraveno: 2015-10-31 22:20:59
Kupoval teď někdo z Vás Toyo Proxes R888 ideálně střední směs v rozměru 195/50 R15?
Chci prověřený obchod kde mají DOT 2015. Díky za případný tip na konkrétní shop.
[ Link ] BTW znáte někdo nový model R888R?
[ Link ] Působí to na mě víc sériově, nikde nevidím ani možnost volby směsi a netuším jakou to má hodnotu treadwear? Taky nevím co bude dělat ta podélná drážka při mém poměrně velkém statickém odklonu 3° negativ?
Díky všem kdo má nějakou zkušenost...
K cemu ta guma ma primarne slouzit? Bude to provoz / okruh? Nebo vice okruh? Nebo i nejaky bordel/bahno/voda/listi? Musi mit homologaci na cestu?jaky je cenovy strop? Neco vyberem...
Vikendove svezeni v provozu a parkrat do roka okruh. Moje soucasne R888 jsou uz pod ploskama, takze je necham na dohoblovani na betonu na slalomech.
re070 - jezdi v serii sti a gtr
federal 595rsr - hodne lidi chvali kolem me
hankook rs2 - prej zajimava guma, nic moc zkusenosti
RE050A - taky dobry
nevim jestli se to dela v rozmeru na slepici
Dal bych zavodni gumu na okruh a tu RSR na civilni jezdeni.
Tak já nevybírám něco jiného, R888 jezdím už 5 let jak v provozu, tak na okruhu. Navíc za cenu 2500,- za gumu v 195/50 R15 nemá moc smysl řešit něco jiného.
Spíše mě šlo o to srovnání R888 s tou novinkou R888R ;)
myslim si, ze je treba vyzkouset i dalsi gumy, nikam se clovek pak neposunuje
Také mě zajímají R888 v rozměru 195/50 R15. Jak dlouho ti vydrží sada? Je mi jasné, že záleží na stylu jízdy, ale jen tak pro info.
manolo: Ve vší úctě. S tím co jsi jmenoval bych se asi ani nikam neposunul, to jsou všechno jen lepší sériové gumy (ani u Federalu nejde o semislick) s TW 140 - 180 zatímco moje R888 ve střední směsi jsou TW 100.
bechy123: Měl jsem je 5 let z toho jsem 1 rok kvůli stavbě nejezdil, ale jinak jsem najel kolem 10tkm s asi šesti návštěvama v Mostě na okruhu, kde to ubejvá zcela jinak než v provozu. ;)
Děkuju za odpověď, fotka ukazuje, že i po těch pěti letech nejsou po smrti. Je to v provozu velký rozdíl oproti těm NOKIANům, které máš na druhé sadě kol?
bechy123: Fotka je z loňského jara, od té doby má za sebou ještě dva Mosty, slalom a nějaké ježdění po letišti. Teď už je pod ploškama necelým 1mm vzorku a už je nechám jen na dohoblování na slalomu. Oproti sériové gumě je to nebe a dudy. Měl jsem na autě Pirelli a pak ty Nokiany a je to úplně jiný svět. Auto reaguje úplně jinak na volat, nevlní se, snese mnohem víc v zatáčce, ale hlavně na brzdách. Škodovka má lehký předek a i když jsem do kufru přesunul baterku a veškerou výbavu a zadek max. odlehčil, tak se sériovou gumou jde předek lehce zablokovat, zatímto na semislicku se můžu do brzd plně opřít a krásně se nalézá hranice smyku, která je mnohem, ale mnohem dál.
Tak jsou doma, uvidíme po zimě, ale tváří se to dobře, víc než dobře :))
Tunere si na FB alebo instashite?Rad by som tazacal sledovat lebo tu je to neprehladne ak mas tam nejaku aktivitu pretoze tento projekt je mega! Klobuk dole :)
Díky za pochvalu ;)
Pár fotek jsem z letoška dával sem:
[ Link ] Jinak nejčastější aktualizace na domovské stránce:
[ Link ] Sem tam něco hodím na flicker:
[ Link ]
A není to ve finále jedno jaký gumy, když je to na stodvácu :D
basstard: Možná jsi čekal, jak tě tady budu rozzuřeně nadávat do blbečků...
... ale není to třeba, udělal jsi ho ze sebe sám ;))
¨Neudelali tam tech drazek do behounu zbytecne moc? :-D
Na můj vkus jo, ale slicky zas nesmí na silnici :-D Oproti R888 jsou drážky širší, ale je jich méně. Uvidíme jak se to bude chovat, dle zahraničních fór je to na suchu ještě o chlup lepší guma, tak se těším na jaro.
20.11.2015, 20:32 |
Chris A co to robi na mokru ? :)
Na mokru je to pořád od dost lepší jak sériová guma.
Problém je když opravdu leje a voda na silnici zůstává stát a jsou nedej bože vyjeté koleje. To pak s lehkým autem zacvičí i v 60km/h ale takovému počasí se s autem vyhýbám a za celou dobu co jsem měl R888 se mě to stalo jen 2x cestou domů.