Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > D: Audi S4 Avant 3.0 tfsi

 o Navštíveno 17602x o
o 20.12.2015, 20:45 | tj
Ahoj.. porozhlížím se po novém autě... plánuju se zbavit svého Megana RS a GT Laguny Grandtour a chtěl bych pořídit jedno auto na denní ježdění... aby to bylo alespoň trochu užitné, proto kombi a šlo se s tím i zabavit když bych se občas chtěl svézt... celkem mi padla do oka tahle novější S4 s kompresorovou 3.0 V6
Chtěl bych tiptronic, ideálně bez panorama, počítám s nájezdem kolem 100tis.. s největší pravdpodobností bych jí dovezl z DE...

Je tu někdo kdo se alespoň trošku vyzná a byl by schoppný říct jestli na tom autš jsou nějaké std, špeky atd... rizika.. něco co stojí případnou raketu dát dokupy...

takovej ten standard výměna všech náplní i v automatu, filtrů apod. po dovozu je jasná věc...

jinak pokud má někdo zkušenost... je reálné s tím piánko napohodu max do 100km/h dojíždět alespoň do 9L/100? Mám to do práce cca 25km po 4 proudovce... s meganem to jezdím kolem 7,5-8 a s lagunou v klidu kolem 6... ročně dám těch 22-25 tis a rád bych měl benzín.. mě ta nafta nebere a v novejch autech je tolik debilních kurvítek, že se mi to riskovat nechce...


o 20.12.2015, 22:58 | H-Honza (M)
kamarád asi půl roku zpátky prodal za 580 000,- B8 S4 2010, měl tedy sedan s manuální převodovkou, od MTM s 430k, s nájezdem 160 000km.
Měl ji od nové, a jedinné co řešil byl nějaký problém s vodním čerpadlem.

Do deseti to jezdit umí, v tom by problém neviděl, s trochou sebezapření, spíš ale počítej kolem 11l, což odpovídá tomu, co jsem viděl já - měl tam dlouhodobou asi 11,3.

o 20.12.2015, 23:34 | tj
diky za info.. beru to tak ze rano do prace jezdim napohodu... fakt pinako klidne i na tempomat tech 95km/h.. tam neni kam spechat a je to 4 proud rychlostka.. takze najedes, zaradis se a jedes... nejsem nejaky honic spotreby, ale nechci uplnyho zrouta... zase radsi ozelim prachy za benzin nez potencialni kasicku v podobe naftovejch vstriku, cerpadel, dpf apodobne... jinak s meganem mam dlouhodobou kolem 11-12... takze kdyz se pujdu svezt a jelo by to za 20 prumer no stress.. s tim se pocita.
o 21.12.2015, 07:27 | assassin
Tj: me to teda uz u primovstrikovejch benzinu prijde skoro jedno (co se tyka tech drahejch oprav) - vysokotlaky cerpadlo je tam taky a jsou s nim stejny problemy jako u CR dieselu, vstriky jsou na tom podobne jako u nafty, turba jsou tam u obou a misto dpf zas katalyzatory a lambdy...
o 21.12.2015, 08:55 | camron
Assassin: presne!
o 21.12.2015, 11:33 | tj
v tom mas asi pravdu.. ale ja to beru porad tak, ze u benzinu je to riziko mensi.. resps jsem nikde nezaznamenal tak caste problemy... a pak mi jeste prijde ze benzin je min senzitivni na nekvalitni palivo... i kdyz ne ze bych to nekdy resill.. jak benzin tak naftu tankuju prevazne Vervu a obcas Carreru
o 21.12.2015, 13:09 | assassin
Tj: ja to nemyslel tak ze si nemas kupovat benzin - me je taky sympatictejsi. Jen uz moc neplati to co se driv uvadelo, ze u benzinu nehrozi desetitisicove opravy za vstriky, cerpadla, turba...
Ja jsem menil na jedne e90 335i vsechny vstriky a kamarad ma na e92 325 asi treti sadu - meneny teda v zaruce - ale kdyz vezmes je to minimalne 30tis jen za material....(kdyz dokazes vstriky sehnat za dobrou cenu)
Taky me dostalo ze po vymene vstriku a nastartovani motor bezel jak ropak, jsem myslel ze je to rozbity, ale po nandani izolace na hoavu to ztichlo - je tam asi 10cm peny pro utlumeni kravalu. Rozhodne ta nova 325 dela vetsi kraval jak moje 20 let stara 328...

Holt dan za ty nizke spotreby soucasnejch benzinaku no...
o 03.01.2016, 15:31 | tj
jeste mozna jeden hloupy dotaz... co kdybych do porovnani prihodil BMW 335i kombi?
o 03.01.2016, 16:17 | Martyn
To rozhodně není hloupý dotaz, ale maximálně rozumný:)
Měl jsem 335i přes 5 let, z toho 4 roky natuněné na 400hp+ a maximální spokojenost.. Jediný vážnější problém s wastegate na turbu, v bmw výměna obou turb + půl výfuku za 80k, šikovný mechanik opravil za pár stovek.. Pokud vím, tak stále vesele jezdí:)
Ale jinak odchází palivové pumpy (nejspíš hlavně na us benzin, ale i v čr sem tam někomu kákne) a pokud vím tak vstřiky, jinak povedený motor..
Jde s tím jezdit i hodně za málo (kolem 9 dálky v rámci rychlostních limitu v pohodě), já mel dlouhodobý průměr co si pamatuju nějakých 11-12l..
o 03.01.2016, 16:41 | tj
diky.. trosku jsem doufal ze bys sem kouknul a neco k tomu rekl :-) primarne jak to padlo.. chtel bych to jako autona denni jezdeni.. a ohledne uprav uz asi do toho zasahovat nechci.. resp. u BMW bych sahl po JB4 a u audi bych sel max do programu a te mensi remenice... primarne koukam po automatu.. manual nechci... uz sem se nakvedlal dost a na pohodove svezeni me automat bavi vic.. proste si jen slapat na pedaly :-)... tech realnych 9 by bylo super... do prace to mam 25km kousek okreska a vetsi kus 4prouda rychlostka.. takze cestovani 90-100 nappohodu.. tak jako tak jsem v praci za 25min... ad poruchy.. mam dilnu a zvedak.. takze pokud jde o mechaniku.. auto si dokazu rozebrat a zakladne oservisovat sam.. coz by teoreticky mohlo naklady snizit.. benzin tankuju z 90procent jen Vervu nebo pripadne Carreru.. obcas dam za 100 nabo 200kc normal 95.. jen abych v bezpeci dojel na benzinu kde maji Vervu :-D.. takze myslim ze tohle motoru udela jedine dobre... btw proc jsi menil 335 a co mas ted? jeste dotaz k rocniku.. je rozumne vybirat neco novejsiho? 2009-2010 apod? premyslim o investici max do 700tis a najezdu kolem 100... kdyz to pujde za mene jedine dobre... :-)
o 03.01.2016, 17:52 | muSlim | Upraveno: 2016-01-03 17:52:39
JB4 mal aj Martyn, pokiaľ si dobre vybavujem, lepšie povedane 99% majiteľov upravených má JB4 a prípadne ďalšie úpravy k tomu :-)
o 03.01.2016, 18:11 | Martyn
Jo ja zacinal na JB3 a koncil na JB4 + sani + downpipes + 50% etanol mix:) auto letelo jak silene opravdu, na standartni benzin odbrzdeno 420k, 400m s 6MT 12.7s, ale dneska uz bych se na to taky asi vyprdl - kor v daily driveru a dal max JB.. I kdyz zname to no, s jidlem roste chut:) automat naprosto chapu na denni jezdeni, kor v kombajnu..
Tak novejsi je samo vzdycky lepsi.. nekde kolem 2010 tusim dostaly 335 jiny motor - puvodni N54 s dvema turby nahradil N55 s jednim dvoukomorovym, ale pokud vim tak s nim taky nejsou zadne zasadni problemy, pouziva se dodnes ve vsem moznem od BMW.. A JB na nej maji samozrejme taky:)
Btw N54 motor byl mimo jine i v dnes uz skoro legendarni 1M..
Ted mam e91 325d, auto je perfektni, skvely stav, nalozene, v origo paketu jizdni vlastnosti vazne super, ale ten motor me neba, pristi rok se vratim k benzinu..

foto k příspěvku  od Martyn

o 03.01.2016, 19:11 | tj
a muzu vedet duvod proc jsi presel zpet na diesel? BTW. ted jezdim s Lagunou a je to skvele pohodlne auto a i ten diesel je fajn a neni uplne slaby.. cca 170k a 380Nm... ale proste celkovy projev benzinu je mi srdci blizsi... a jeste jsem celkem dost najezdil starou Omegou 2.6 R6 dual ram a ten zvuk a projev sestivalce...
o 04.01.2016, 11:54 | CervinVega
Ad Audi - kompresor bude z principu zrat vic pri stejnem vykonu, ma nizsi ucinnost nez turbo a neda se tolik upravovat.

Ad nové Ba DI motory - to srovnání s naftou pokulhává, ikdyž mají více kurwítek oproti starým nepřímovstřikovým motorům, pořád je to spolehlivější a levnější na opravu jak moderní nafta. Např. u N54 je set 6ks vstřiků s HP pumpou za 30tis, k tomu sada cívek za 6tis, možná nějaká lambda za 3tis a čidlo NOX za 10tis... a auto valí dalších 150-200tis km bez problémů dál... u nafty by se musel dát DPF pryč, vstřiky, podávací čerpadlo, řemenice, egr, klapky, turbo, aut. převodovka (min měnič), ... a částka min 2x taková, spíš 3x... navíc u nafty se rovná ve většině těchto případů defekt=nehybnost...
u bezínu se rozsvítí kontrolka a motor jede dál v nouzáku...

btw Bmw N53 (e60 530i, e90 330i) motor nemá turbo, dává 272PS a 310 Nm (1600-4250) při absurdních spotřebách typu 7-9 na sto .-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 05.01.2016, 13:30 | slama
Co je JB, JB3, JB4?
o 05.01.2016, 14:52 | assassin
Pridavna jednotka - oblbne to origo ridici jednotku aby delala co chces - vetsi vykon atd (hodne zjednodusene receno) takovej "externi" chip
o 05.01.2016, 16:28 | muSlim
2 slama: niečo ako powerbox, ale trochu vymakanejší a funkčný
o 05.01.2016, 16:44 | Shr3k
o 08.01.2016, 06:20 | Vasekkch
Na S4 3.0T mám v nabídce Stage 1 na 415PS a Stage 2 s výměnou řemenice na 448PS, takže s tou úpravou bych to neviděl černě :)
o 08.01.2016, 11:04 | CervinVega
Vymenou remenice nutis kompresor tlacit vyssi tlak a tocit vyssi otacky nez max, vetsinou za mezi "snesitelne" efektivity, bez vylepseni chlazeni vzduchu to bude zisk diskutabilni a zivotnost kompresoru/lozisek snizena (jak moc zalezi na prevodu a pouzivanych otackach).
o 08.01.2016, 20:23 | tj
na tu remenici jsem uz koukal... podle obrazku resp. fotky a videa je mensi jen o kousicek.. rekl bych ze narust byl myslim z 0,8 baru na 1 bar .. ale nechci kecat... imho by mi u daily stacila jen ta programova uprava tech +- 400k / 500Nm bude az az...
Jinak se musim priznat ze ac se mi vic zamlouva N54 motor od BMW.. tak celkove me to vic tahne k te A4... jak podvozkove, 4kolou, interierem a i velikosti... ale to jsou spis osobni antipatie k BMW posledni dobou (pramenici z prace v Automotive :-D)
o 12.01.2016, 15:54 | Martyn | Upraveno: 2016-01-12 15:55:13
Podvozkove by prave na tom melo byt urcite lepe bmw a 4kolu muzes mit taky (i kdyz nevim proc, rwd je rwd:). Interier je vec nazoru, ale co se velikosti tyce tak je fakt ze e9x je opravdu prcek, nedavno jsem stal vedle nejakeho noveho Peugotu 308 tusim? Novy kombajn te mensi pezoti trojkove rady a e91 proti tomu vypadala jak trpaslik:) vepredu to jde, ale vzadu katastrofa.. Ale zase si nejsem jisty ze si u A4 nejak pomuzes, zkusenosti mam jen s predchozi generaci oooo a to bylo to same..
o 12.01.2016, 19:31 | tj
A4 B8 Sem tam jezdim s kolegou.. resp novou B8.5 ale to je stejny auto.. a pocitove je kousek mensi a i rozmerove to vychazi.. oproti Lagune mi prijde kousek mensi.. zase ta audi by mela diky vetsimu rozvoru byt uvnitr prostornejsi a kufr by ml byt stejny... a ja potrebuju dovnitr dat obcas velky enduro kola.. tak do mensiho auta jit nechci.. ale jeste si to musim odzkouset... nez se rozhodnu.. jinak o 4kole u BMW vim ale netusim co od toho cekat...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3299 sekund.