Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Mondeo kombi...Bilstein B6 vs. KONI?

 o Navštíveno 13704x o
o 03.03.2016, 11:37 | camron
V soucasne dobe mam na MK4 kombi pruziny od Eibachu (pro kit), ale jeste to neni ono. Premyslim, ze bych dal i sportovni tlumice a rozmyslim se nad temito dvema. Na Eibach + Bilstein B6 tu kdysi nekdo nadaval (ve spojeni s BMW).

Takze co bude dobra kombinace? Nebo nejake jine tipy? Treba Sachs Advantage?


o 03.03.2016, 12:15 | Lucni.konik
CervinVega myslím nadával na tlumiče od Bilsteinu na E39ce.
o 03.03.2016, 12:44 | CervinVega
Měl jsem B8 (což jsou jen kratší B6) a ve spojení s Eibach kitem to bylo nekomfortní setup, ideální jen na hladký povrch či rallye 110+ po okreskách. Po roce mlátil první přední, za další půlrok v háji druhý. Najdi si tu moje téma, jsou tam fotky úplně rezavých pístnic a KO tlumičů.
Po nasazení Sachs Advantage rozdíl neskutečný, přitom i podstatně levnější .-)
o 03.03.2016, 13:07 | camron
CervinVega: jojo, pamatuji si ty fotky. Jenže tys měl ty zkrácené B8...pro ty by možná byly lepší pružiny Eibach Sport (nikoliv pro-kit)?

Takže nakonec jsi nainstaloval Sachs Advantage + pružiny Eibach pro-kit? A pocitově?
o 03.03.2016, 14:07 | muSlim | Upraveno: 2016-03-03 14:09:01
B6 som dával na E39 tiež, má ich aj kamarát. Moje moc nejazdia (chlapec to má skôr na parádu čo si auto kúpil) a kamoš si nesťažuje, najazdených asi 50 tisíc na ne... Akurát pružiny sme mali obaja sériové M Sportfahrwerk, nie Eibach. Jazdne to bolo tak nejak v okruhu toho čo písal CV, ale nie tak zlé zas. Komfortné ale rozhodne neboli, čo sme od toho ani nečakali, v našom prípade sa to dalo plusmínus porovnať s originál športovým podvozkom na E39
o 03.03.2016, 21:55 | Rajdlos
Co alespon napsat typ tech Koni.
o 04.03.2016, 06:51 | camron
Koni sport
o 04.03.2016, 09:48 | Rajdlos
Tak to 100% Bilstein.
o 04.03.2016, 12:46 | camron
Ok...a lze to nějak odůvodnit?
o 04.03.2016, 18:34 | Rajdlos
Jestli to mas na normalni jezdeni, tak jsou relativne tvrde a nepohodlne oproti Bilstein. Ten je na tom lepe i s zivotnosti.
o 04.03.2016, 19:02 | CervinVega
Kup si co chces, ale kdyz si das vyhledat Bilstein B8 Bmw googlem, najdeš víc "happy" zakazníků, jeden je dokonce reklamoval a za chvíli to stejný... za me tragicka vydrz, použitelnost diskutabilní...
Koni Sport jsem měl na M3 s Eibach pruzinama a bylo to komfortnější jak origo...
Na te 5er to se Sachy bylo úplně někde jinde komfortem, z prkna do poddajne gumy, bych to prirovnal...
o 04.03.2016, 19:07 | CervinVega
Tady je to tema [ Link ]
o 04.03.2016, 19:45 | Rajdlos
Ono taky jak na kterém autě a s jakými komponenty. Já bych volil Bilstein. Stále to jsou jedny z nej tlumičů na daily car.
o 04.03.2016, 20:56 | camron
Přátelé, amici, já ale chci B6, vy furt o B8...
o 04.03.2016, 22:18 | CervinVega
Jen se ti snažím vysvětlit, ze ty B8 jsou jen zkrácené B6, takže je velka šance, ze ty pistnice vlivem špatného těsnění vyreznou úplně stejne. Ani ta wrapovka tam nesedela jak by měla, za cenu 2-3 Sachsů bych čekal trochu víc.
o 11.04.2016, 20:21 | camron
Máte někdo potuchy, jak je to se sportovním podvozkem vs. STK? Konkrétně mi jde o KONI SPORT. Nechá se to nějak zapsat do ORV?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3638 sekund.