
Navštíveno 13704x

V soucasne dobe mam na MK4 kombi pruziny od Eibachu (pro kit), ale jeste to neni ono. Premyslim, ze bych dal i sportovni tlumice a rozmyslim se nad temito dvema. Na Eibach + Bilstein B6 tu kdysi nekdo nadaval (ve spojeni s BMW).
Takze co bude dobra kombinace? Nebo nejake jine tipy? Treba Sachs Advantage?
CervinVega myslím nadával na tlumiče od Bilsteinu na E39ce.
Měl jsem B8 (což jsou jen kratší B6) a ve spojení s Eibach kitem to bylo nekomfortní setup, ideální jen na hladký povrch či rallye 110+ po okreskách. Po roce mlátil první přední, za další půlrok v háji druhý. Najdi si tu moje téma, jsou tam fotky úplně rezavých pístnic a KO tlumičů.
Po nasazení Sachs Advantage rozdíl neskutečný, přitom i podstatně levnější .-)
CervinVega: jojo, pamatuji si ty fotky. Jenže tys měl ty zkrácené B8...pro ty by možná byly lepší pružiny Eibach Sport (nikoliv pro-kit)?
Takže nakonec jsi nainstaloval Sachs Advantage + pružiny Eibach pro-kit? A pocitově?

03.03.2016, 14:07 |
muSlim | Upraveno: 2016-03-03 14:09:01
B6 som dával na E39 tiež, má ich aj kamarát. Moje moc nejazdia (chlapec to má skôr na parádu čo si auto kúpil) a kamoš si nesťažuje, najazdených asi 50 tisíc na ne... Akurát pružiny sme mali obaja sériové M Sportfahrwerk, nie Eibach. Jazdne to bolo tak nejak v okruhu toho čo písal CV, ale nie tak zlé zas. Komfortné ale rozhodne neboli, čo sme od toho ani nečakali, v našom prípade sa to dalo plusmínus porovnať s originál športovým podvozkom na E39
Co alespon napsat typ tech Koni.
Ok...a lze to nějak odůvodnit?
Jestli to mas na normalni jezdeni, tak jsou relativne tvrde a nepohodlne oproti Bilstein. Ten je na tom lepe i s zivotnosti.
Kup si co chces, ale kdyz si das vyhledat Bilstein B8 Bmw googlem, najdeš víc "happy" zakazníků, jeden je dokonce reklamoval a za chvíli to stejný... za me tragicka vydrz, použitelnost diskutabilní...
Koni Sport jsem měl na M3 s Eibach pruzinama a bylo to komfortnější jak origo...
Na te 5er to se Sachy bylo úplně někde jinde komfortem, z prkna do poddajne gumy, bych to prirovnal...
Ono taky jak na kterém autě a s jakými komponenty. Já bych volil Bilstein. Stále to jsou jedny z nej tlumičů na daily car.
Přátelé, amici, já ale chci B6, vy furt o B8...
Jen se ti snažím vysvětlit, ze ty B8 jsou jen zkrácené B6, takže je velka šance, ze ty pistnice vlivem špatného těsnění vyreznou úplně stejne. Ani ta wrapovka tam nesedela jak by měla, za cenu 2-3 Sachsů bych čekal trochu víc.
Máte někdo potuchy, jak je to se sportovním podvozkem vs. STK? Konkrétně mi jde o KONI SPORT. Nechá se to nějak zapsat do ORV?