![o](img/odrazka-grey.gif)
Navštíveno 8516x
![o](img/odrazka-grey.gif)
Nevěděl by někdo..?
Sprinter 315cdi (2,2, 110kW, rv 2008).
Bylo špatné těsnení pod sáním, lítal skrz něj olej.
Mechanik těsnení vyměnil, odkarbonizoval sání (údajně to naložil na dva dny do benzinu a vyčistil), ale po poskládání auto šíleně hulí bíle.
Vodu přitom nežere (???), olej taky ne. V oleji není voda a vice versa.
Jinak jde motor hezky, nehádá se to nic..
Na volnoběh to hulí míň, ale za jízdy (zkoušel to projet jen kousíček) jak dýmovnice...
Any ideas?:-) mechoš už je bez nápadu..
Zdar. Kdy jsi to nechaval delat? Kolik km jsi najel?
Klapky a EGR makaj jak maj?
MMJ šedivej kouř je blbě shořelá nafta.
Tudíž bych šel po tlaku v sání (co dávaj snímače tlaku v sání?!), těsnosti sání a případně pokud bude na diagu vše, jak a kde má být, tak po klapkách a EGR.
EGR může bejt netěsnej, klapky zaseklý ve špatný poloze.
Delalo se to ted, najelo se s tim tak 200m, vic se bojime pac za jizdy to je fakt jak kdyby to auto horelo..
Egr je klidne mozne, sice pred akci asi fungoval dobre, ale mechanik ho namocil i se tim sanim do benzinu na dva dny - to mu asi neudelalo moc dobrotu co?
Jinak jeste me laicky napadlo - co vubec ma co delat olej v sani? Kdyz tam sel pred “opravou” - neni mozne ze tam bylo spatne uz predtim neco (turbo?), pred tom vystrikalo tim spatnym tesnenim, ale ted nema kudy tak ho spaluje motor?
Ale nezda se mi to protoze nejak moc oleje to nezralo a jelo to pekne..
Je zima, tak to kouri :-) Ja mam taky par minut po startu dymovnici, ale je to jen para...
Hehe tohle je trosku neco jineho:)
Jinak vypada to, ze je nejaka mikro prasklinka v sani.. Jak to bylo zakarbonovane tak se to utesnilo, ale po vycisteni to prosakuje. Pristi tyden pujde sani na tlakovou zkousku tak uvidime..
Mikroprasklina je picovina.
Zaslep plechem pokusne eger a uvidis, ze to bude cajk.
Olej hazi do sani turbo. Mastny bejt muze, ne plny oleje
Pglock mels pravdu, praskle to neni. Problem je ze tady snad nikde neni zadnej schopnej mechanik kterej by vedel:-( ten spucasnej vi prdlacku a nekam dal se s tim bojim jet..
Kazdopadne ted uz to vypada fakt na ten egr.. snad by tam mel byt nejaky chladic (kam vede ta voda), zrejme mezi chladicem a egr bude i nejake tesneni (kteremu nemusela udelat dobre ta benzinova lazen?)..
Kazdopadne egr je dost drahej a fakt se mi to nechce zkouset jen tak.. takze zaslepit na zkousku? Normalne vyskubnout a nasroubovat misto nej kus plechu? Co ta voda co do nej vede?:-)
Diky moc za info!!