Navštíveno 15472x
Původní téma už je dlouhé jak týden před výplatou, tak jsem založil nové. V neděli jsem si přivezl vánoční dárek v podobě vyrámovaného auta. Přeji i Vám krásné svátky a hodně splněných přání a snů.
.
.
.
.
.
.
.
Velmi pěkná práce.
Tomu říkám Ježíšek :-D
24.12.2019, 17:46 |
gizmi Já v tom autě oceňoval tu možnost vrátit vše zpět a mít pěknou sérii. Vše bylo jako lego a to kvalitní lego. Tenhle zásah už znamená papáááá a stavbu závodního auta. Podle mě byla cesta druhé kastle lepší a tomuhle už moc nefandím. Na druhou stranu velmi pěkná práce a očekávám komplet rozřezání, odlehčení, vyztužení, atd.
tykeev: Asi jsem byl letos hodný. Jirkovi se to povedlo na 100% podle zadání, dneska se už moc nevidí někdo kdo ovládá své řemeslo takto.
gizmi: Do série by to vrátit nikdy nešlo, barva není origo a zavařené C sloupky už nikdo zpět nevrátí. Jako origo tu mám 130tku na V, takže tohle byl jen další logický vývoj auta. Vyřezání se konat nebude, jen na asfaltech na podlaze to zase zhublo, takže rozdíl nebude velký a bude i nová skládaná skříň, kde sériová zůstala jen dvojka, takže by se to mohlo hýbat o poznání lépe.
25.12.2019, 09:33 |
xSam Muze to ted projit oficialne technickou?
Na jednu stranu moc pěkný, na druhou stranu dost škoda. Předtím to byla taková správně nasraná šáde. Teď už je to čistej závoďák.
Asi mi k tomu víc pasoval ten první koncept.
xSam: Protože nejsi první, ani poslední, napsal jsem k tomu příspěvek na FB:
[ Link ]
Pglock: Je otázka co zlomí auto v to, že je to závoďák a co ještě ne? Z určitého pohledu to závoďák už je dávno, jsou tam jen dvě sedačky, žádné tlumení, podvozek Protlum nemají leckteré škodovky na R značkách, atd. Když mrkneš na můj odkaz v předchozím postu, tak na západě je to zcela běžná věc.
Xenonman: děkuji, od Tebe potěší dvojnásobně ;)
19.01.2020, 21:44 |
Tuner#2 | Upraveno: 2020-01-19 22:48:08
Rám jsem nalakoval. Základ dvousložkový epoxid a vrchní polyuretan pololesk.
Na to, že jsem to dlouho nedržel v ruce to celkem jde.
A dneska otočeno na bok a půjde se ještě doškrabat podlaha a zbytek jen přejí a zkontrolovat po 15ti letech...
.
Velká paráda, jen tak dál ;-)
Abych ti odpověděl: předtím to byla prostě správně nasraná škodárna na který toho pro nezkušený oko nebylo moc k vidění. Teď už je to na první pohled vidět, že to rozhodně nebude jen nějakej póvl.
Nicméně tvojí práci fandím stále dál.
Vypadá to super :)
23.01.2020, 19:40 |
Kesam AHOJ! Super práce jako každej rok :-)
Kesam: Díky pane, co Ty a Báwo? Jak pokračuješ?
24.01.2020, 18:53 |
Kesam není na to čas sice ted mám prostory 90m2 vybavenou dílnu ale dělám toho tolik že nestíhám mít čas ani na svoje auta.
Podlaha oškábaná...
A dneska převařené a vyztužené exponované místa...
.
.
.
19.02.2020, 19:15 |
MH13 Ahoj,krásná práce.Jak se oškrábala ta podlaha,tak jak se to nyní ošetří?Co na to přijde?Na kolik cca. vyšel ten rám?Klidně soukromě...toto vlákno sleduji moc rád.
MH13: Díky
Podlaha čistě mechanicky, nahříval jsem kousky horkovduškou a škrabal dlátem a nebo špachtlí. Pak už za studena dlátem dočistit zbytky plastizolu a částečně flexou a částěčně dráťákem ve vrtačce dobrousit.
Teď přijde na horší místa 2 x Wurth odrezovač, na to 2 x základovka (používám dvousložkovou epoxidovou od Color Westu), pak jedna vrstva vrchního polyuretanu a asi opět Tlumex, který narozdíl od Body nepraská a na to moje letní ježdění je v pohodě (byl tam teď 15 let jen přes origo plastizol).
Rám je na domluvě, Jirka šel do šroubované konstrukce pod podmínkou, že si to vymyslím (3 x jsme to konzultovali během loňského roku) a koncovky jsem dělal s kamarádem, který to dle mé vize nakreslil ve 3D a následně vyrobil. Takže koncovky/vložky se závitem i protikusy do trubek jsem mu kompletně dodal. Cena se úplně vyčíslit nedá, protože to bylo ze známosti, ale počítej kolem desítky. No a samotný rám dělá Jirka mezi 22 - 30ti dle složitosti konstrukce. Já byl kolem 25ti.
No u toho článku ta diskuze to je tedy "materiál" :-(
24.02.2020, 16:10 |
K11 Krasna prace.
Jak jsi lakoval ten ram? Na stetec to nevypada :-))
K11: pistole z Lidlu na tyhle barvy dostačující.
Nejvíc mě pobavilo todle ESO.
By mě zajímalo, kde ten kokot nechal brejle i s rozumem :D
25.02.2020, 06:27 |
xSam | Upraveno: 2020-02-25 07:28:26
[ Link ] Hezkej clanek..
Edit: aha, ono to tady uz je. Jsem blesk, no:-D
xSam: :-))
PgLock: pan být velká odborník, jen nemít brýle :)) omezovač otáček měli závodní hasičské stříkačky už před 40ti lety a jde to aplikovat palcem v rozdělovači. Co názor to perla. :-)
16.03.2020, 20:46 |
Tuner#2 | Upraveno: 2020-03-16 21:48:32
Všechny místa obrousene a natrene 2x dvouslozkovym epoxidovym základem od Color Westu.
Pujde znova do laku?
BTW kdyz uz mas rukavice tak doufam, ze jsi mel i rousku :-D
V plánu to není, jen lokálně prahy zespoda jak to piskujou gumy. Roušky bohužel nejsou ani ty základní :-/
Tak spodek hotový...
Střecha v plniči a vybroušená
Nějaké díly nápravy po vyztužení v nové barvě
A jsme zpět na "kolech".
Aktuálně vybrousit interiér a bude se lakovat vnitřk a prahy, které byli od semislicků už hodně opískované. Už se těším na skládání, tohle jsou práce co mě moc nebaví...
No máš to hezký. Ta tvoje garáž je prostě super!
Tak nekonečné broušení je za mnou, interiér je celý černý pololesk.
A venek v plniči.
A dneska vrchní barva...
Finále jen mobilem...
Bral jsem jen časem postižená místa, takže čelo smetené od kamínků z okruhu, hrana pod oknem, prahy a třeba sloupky tam kde to díky dveřím lakovna odflákla.
Já snad fakt budu muset ty dveře z 1000MB sundat a nalakovat je taky. Provokatére! :D
Díky kluci, dneska vyloupáno z igelitu a mám radost na domácí podmínky myslím super.
;)
.
.
.
Krása, bude to zase pecka. :)
Stále se něco děje, kasle je hotová a tak začínám pomalu nastrojovat. Zadní nápravu mám komplet, přední částečně.
.
Do toho jsem začal řešit motor a před týdnem došla hotová hlava. Větší sací ventily, upravené výfukové a konečně pořádně udělané kanály. Ostatně fotky a popisu řeknou více:
[ Link ] ;)
Závidím tu garáž.. ;)) Ta je .. :)
hmmmm... jsem zvědav jak si budeš chválit výsledek ;-)
Díky.
Také se na to těším, spolu se skládanou skříní a vyztuženou karosérií to zase bude o kus dál.
Opožděný Ježíšek... Nové pneu Nankang AR1, 2 x zalakované světla proti UV záření a zrcátka z carbonu.
Motor složený a nastrojený...
Tři hodiny jsem ladil náběhy obou komor a místo prostředního šroubu mě kamarád vytočil aerodynamickou záslepku...
Hotovo...
A dneska šel do auta...
Zbývá dozapojit voda a jdu pomalu na brzdy...
pěkná práce,ty to auto máš fakt rád :-)
Zrovna nedávno jsem na dílně u souseda viděl 120 co tam má na vyvaření a vzpomněl jsem si na doby, kdy jsem to auto proklínal, toužil po něčem novém a dneska bych se s tím pekáčem chtěl svést. Před startem jít zapumpovat k motoru, prošlápnout párkrát plyn, vytáhnout sytič a modlit se aby chytla :-) v zimě řešit zamrzlý startér a muset ho poťukat kladívkem, ímrvére zamrzlé zámky a pásy protažené madlem aby se za jízdy neotvíraly dveře a tu a tam si jako bonus užít vyteklé topení.
Petura: Díky pane ;) Mám :))
Ono jení 120tka jako 130tka a když jsi nezanedbal údržbu, tak snad kromě zamrzlých zámků (jasně nemá to dvojité těsnění jako dněšní auta) nic z toho neznám.
Neskutečně vymazlený. Takový česky Singer :-)
Zrovna včera jsem viděl foto na Instagramu
Cupra.165: Vašku neprehanej, do té mety mám daleko. Ale Eidy se tomu letos hodně přiblížil:
[ Link ] Harryp: Na jaké stránce? Vzpomeneš si?
Bylo to na stroje_socializmu. Mám screen obrazovky
Harryp: Teď jsem koukal a nenašel se.
Tuner#2 Poslal jsem to do mailu
Už koukám, to je kamaradovo stránka, když mě tady v létě byl rozlestit rozstriky. Díky.
Repase brzdičů, nové nerezové pístky z CNC
.
Hotovo
Poloosy taky repas...
Už na autě.
a příští rok na Dakar jako konkurent Klimčiwa :-)
Dakar je jiná písnička, na to by ten můj okruhový podvozek nebyl. ;)
Dneska výroba hadic.
23.01.2021, 18:09 |
Tuner#2 | Upraveno: 2021-01-23 18:09:48
Zapojeno...
Hmm, tak z mobilu to nejde...
Nazdar Honzíku, dloouho jsem to neviděl a koukam, že se to zase celé pěkně změnilo. Moc pěkný, rád zase nekdy kouknu naživo
Díky Davide. Bývám teď každý víkend v garáži, tak se stav a nebo v létě uděláme nějakou akci ;)
24.01.2021, 20:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2021-01-24 20:54:32
Hadice komplet na autě ještě v ochranném husím krku...
Tak mám za sebou prvních 200km a je to úplně jiné auto. Stabilnější, motor má ještě rezervy v nastavení, ale uz teď je cítit potenciál a ta převodovka je masakr. Sice ty rozjezdy na sprinty diky dlouhé jedničce nebudu nic moc, ale vracaky ve slalomu budou pecka.
Tak teď už je na čase nová série úprav Žlutka 2021 ne?
12.05.2021, 19:00 |
Tuner#2 | Upraveno: 2021-05-12 19:00:31
Teď už jen nafotit výsledek a jezdit :))
19.06.2022, 10:44 |
bobes Ahoj,budu teď předělávat jedny kola a budou jedinne svého druhu....Nechtěl by jsi je pro svoji Žlutku...Sice to budou 7Jx15 ET3,ale design kankovní....
19.06.2022, 10:49 |
bobes Tak vypadají nějak v chromu....Mám zavařené díry a doplněny střed...byl tu velký 109mm myslím zatím je mám otriskane a teď budu vrtat na fráze díry na 4x130....To jen tak na okraj....Pak až budou cca prichystane tak půjdou do placu...
19.06.2022, 10:49 |
bobes
19.06.2022, 10:50 |
bobes Tak vypadají v bílé...
Ahoj, díky moc za nabídku, kola vypadají pěkně a na jedné Škodovce už jezdí, ale ten tam má Háčkový kit blatníky. Mě by to na auto nešlo, mám kola 7 x 15 s ET25 zároveň s lemem a mám všude rozteč 4x100mm.
Přesto děkuji.