
Navštíveno 3517x


20.03.2013, 19:32 |
Mila Ahoj lidi,
nepředpokládám, že by se to tu nějak chytlo, ale odkaz sem z principu vložím :-)
Dá se říct, že z rodinných důvodů možná budu muset Corollku vyměnit za něco většího s čím se dá pravidelněji jezdit na SK.
Na prodej ale vůbec nějak nespěchám, takže když se neprodá, tak zatím určitě zůstane doma :-).
Jinak je z Itálie, ale byla dovezená do ČR jedním nadšencem do T-Sportů, od kterého jsem to koupil já. Kilometry sedí, bouraná nebyla...
Jinak je na ní všechno origo T-Sport. Je to ta verze po Faceliftu, čili to má vychytanější "kurvítka" na vačce a podstatně lépe odladěný podvozek než Corolly TS před r.v. 2005.
Víc mě toho nenapadá, takže kdyby něco, kontakt na mě je v linku.
[ Link ] Předem prosím bez zbytečných OT kluci, díky ;-)
Míla

Pro ty co nechtěj klikat je cena 187 000 Kč. Tak já budu šetřit :)

20.03.2013, 19:49 |
Mila :-) jo, děkuji za doplnění, to jsem zapomněl přepsat...
Jinak já ji mám rok a je to zatím první auto do kterého jsem nemusel investovat do žádného servisu (zatím jsem s ní najel cca 30 000 km, ale tenhle rok bude na ježdění trochu náročnější, tak si myslím, že se s ní povozí rád někdo, komu vydrží více let. Co jsem tak sondoval od lidí co mají TS, tak tyhle motory mají najeto přes 200kkm bez nějakých větších servisů...

20.03.2013, 19:54 |
Mila králíku, ty ÓTéčkaři :-) - když jedeš klobouka tak nějak podle předpisů, tak se dá 7-8L/100km. Třeba Praha - Vysočina (100km dálnice, 100 km okresky tam a zpět jezdím za 7,5-8,5 podle toho, jak moc pak letím/nebo se ploužím na dálníci.
Když spěcháš, tak je to o něčem jiném... Je to vysokootáčkovej motor made by Toyota/Yamaha, takže od 6200ot - 8300ot/min to je teprve sportovní auto a tam se spotřeba asi neřeší ;-)

20.03.2013, 19:58 |
Mila králíku, ty ÓTéčkaři :-) - když jedeš klobouka tak nějak podle předpisů, tak se dá 7-8L/100km. Třeba Praha - Vysočina (100km dálnice, 100 km okresky tam a zpět jezdím za 7,5-8,5 podle toho, jak moc pak letím/nebo se ploužím na dálníci.
Když spěcháš, tak je to o něčem jiném... Je to vysokootáčkovej motor made by Toyota/Yamaha, takže od 6200ot - 8300ot/min to je teprve sportovní auto a tam se spotřeba asi neřeší ;-)
by mě zajímalo co většího v týhle ceně najdeš s tim aby tě to vůbec dovezlo do SK bez poruchy.... ;-)
začátek nutných OT (psal si bez zbytečnejch)
-jezdíš jak prase leč v průměru tak za 10
-jízda normál na SK tě výjde 8L/100.... v naftě po započtení astronomicky větších nákladů na servis bude spotřeba 6/100 stejnou jízdou ale náklady 10/100 :)
-jinde takovej podvozek nenajdeš
-koupíš auto který se bude zaručeně víc srát než tohle (tobě je to na tuti) a ještě k tomu se nesvezeš kdybys náhodou chtěl a budeš vymetat servisy s tim aby se ti ušetřený peníze za PHM ztrácely na servisech a pořád lepší tankovat za 500 než když budeš muset dát z fleku 5k za nutnou opravu....
/konec nutných OT
lepší si rozmyslet investici, zakoupit moderní vstřik LPG, poptat se Radka zdali opravdu jde u moderních vstřiků zvýšit výkon většim tlakem LPG takže by ses dostal na větší výkon za max 2/3 nákladů
nebo se a to rovnou vyser, kup větší vstřiky dej to někam do čipovny s plnou nádrží E85ky a nech si udělat mapu přímo na E85 což znamená opět větší výkon v případě přímý úpravy mapy ale i podobnou spotřebu +/- 10% a PHM za ~25kč....
obě tyhle věci pro tebe znamenaj úsporu dukátů proti slabý naftě protože už teď tě to auto ročně výjde co nafťák po započtení ročního servisu (né-li méně)...
takže vytáhni hlavu z písku a zamysli se :)

21.03.2013, 09:23 |
Mila Ale ty jsi nepochopil Honzíku, že spotřeba mě u Toyoty nějak neštve... Prostě když potřebuju jet dál, tak ji nešlapu na krk a žere o 2,5 litru víc než Audi,co jsem měl v naftě..
Primární je a to jsem psal i výše, že chci něco na dálniční & městský provoz + auto, který nebudu ničit nájezdem 50kkm ročně (a to krom toho tahám i všechny rodinný auta, abych ji šetřil...)
S větším servisem musíš počítat u každýho auta, když si to neumíš sám opravit (ano, včetně všech tvých aut - oba Caddy, Nissany, Supra i teď sOpel), takže zas tak hrozný to nebude. Prostě se vyhnu 2,OTDI a dám eventelně šanci opět jiné motorizaci.
Co se týče rychlý jízdy, tak s mým stavem driver´s points si stejně už nemůžu dovolit někde moc "lítat", takže mi pomalejší auto asi nervy nezničí ;-).
Však uvidíme :-) Každopádně děkuji ti za nepostradatelné OT, bez kterého by se AHC neobešlo :-D
ps - tohle už můžeš nechat bez reakce...

21.03.2013, 09:33 |
Mila | Upraveno: 2013-03-21 09:33:48
double
Dvakrát jsem v tom jel, jede to srovnatelně s Integrou :) Ale Toyota je taková poctivější a normálnější. Škoda tý krátký šestky ;)

23.03.2013, 09:06 |
Mila No, byl jsem s tím 2x na nějakých sprintech a Integru Type-R to předjelo, sice o kousek ale jo :-) Ale není to rozhodně auto na sprinty, spíš jak píšeš, pocitově na okresky...
Co se týče šestky, tak bych spíše hodnotil opačně, protože když jedeš ekonomicky, tak v 70ti kopneš 6tku a jedeš :-) Ale asi chápu to, že myslíš, že při 140ti to na 6tku točí asi 4000 ot/min...
nic nemůžu nechat bez reakce to by byla ostuda :)
muj i kindlika názor už znáš vč. jediný rozumný varianty co bys případně moh koupit.... všechno jiný nemá smysl...
já můžu počítat s jakymkoliv servisem a je mi to uplně jedno protože si všechno dokážu udělat sám, .... ty bys měl vzít spíš auto který je nerozbitný (typu toyota) protože musíš rozdělovat auta na spolehlivý, blbuvzdorný a míluvzdorný :)
nemůžeš spolíhat na to že ti to budu patlat pořád já :)
Potom ty jeho auta nemají tak dopadat, když se mu v tom hrabeš Ty :)

24.03.2013, 22:54 |
Q :-) Míluvzdorný :-)
Ahoj,je prodej jeste aktualni?
Pokud se mi zadari prodej imprezy,urcite mam zajem.
Zeptam se,byly delany rozvody? V jakem stavu jsou brzdy?Dik
Muzes klidne i na mail foresterxt@seznam.cz