Ahoj všem, třeba by měl někdo zájem o zachráněné Polo před vysokými hutěmi...kamarádova maminka ho chtěla nechat sešrotovat, ale takhle zůstane v provozu, myslím, že si to ještě nezasloužilo a díky stavu by ho byla velká škoda.
Je to sociální 1.9D bez centrálu, airbagů apod. vychytávek, alespoň s posilovačem. Tímto výčet mínusů končí. Přichází na řadu plusy : auto je koupené nové v Čr, vedená kompletní servisní historie, 100% jistota najetých km. Na autě jsou nové Barum Brillantis 2 - 175/65/13 ( jak je uvedeno v TP, další alternativní rozměr jsou 185/14 - pokud by někdo chtěl kola lépe držící na silnici :) ). Na přední nápravě jsou vyměněná obě ložiska, oba spodní čepy, kotouče, destičky, v podstatě go nápravy bez řízení - tam byly čepy ještě tuhé a nebyl důvod měnit.
Co je třeba vyzdvihnout je parádní chod motoru, nijak necuká, nekouří a pěkně startuje, není to prostě žádná stočenka, což je si myslím velký plus tohoto auta. V interiéru je dle mého názoru zachovalé, nikde není nic špinavého apod. Na podlaze jsou originální gumové koberečky VW. Namontované rádio Sony umí MP3, navíc k autu bude originál Blaupunkt Paris ( viz. fotky - dokumentace k vozidlu ) s jeho dálkovým ovládáním na volant.
Z exteriéru je vidět na fotkách, že auto prošlo obrušovací kůrou, kde byl nějaký problém, tam už teď není, bohužel k nelibosti v podobě vzhledu muchomůrky :lol:
Důležité ale je, že tento problém jde jednoduše eliminovat ( nástřikem či jinou opravou postižených ploch ), což v případě podobných kousků Pol bude ještě vyžadovat zásah do karoserie ( ruku na srdce, víme jak vypadají Pola z těchto r.v. ) a tak si myslím, že až na vzhled je i tento stav plusem tohoto auta.
Jinak v autě nic nikam netahá, jede rovně, bourané bylo v dávnější minulosti a to pouze na špičku LP blatníku, což je vidět na fotkách, ani ten blatník se neměnil.
Auto bude mít tento či příští týden čerstvou STK ( legální cestou, nemám žádné jiné možnosti ) a tedy za jeho technickým stavem si stojím!
K vozu budou dvě sady originálních klíčů a navíc přidám 2 vyklápěcí klíčky, na jednom je vyfrézovaná manžeta k tomuto autu, druhá planžeta je jenom připravená. K tomu samozřejmě přidám jednotku ovládání dálkového centrálu k příslušným klíčům a 4ks motorků k centrálnímu zamykání včetně další jednotky ovládání centrálu, montážních dílů a kabeláže. Případná montáž je na kupujícím, nicméně mohu říci, že i samotná jednotka dálkového centrálu umí napřímo ovládat elektromotory a není nutná dvojitá montáž řídících jednotek.
Cena : 20000,- eko poplatek jsou 3000,- pokud by někdo stihl do 1.9. jsem schopen ho z auta odprostit, pak už to zákon dovolovat nebude.
V případě dotazů prosím SZ, koho co zajímá či na co jsem zapomněl.
Chtěl jsem ho původně na dojíždění do práce, asi netřeba zdůrazňovat, že s ním jezdit okolo 4,5l/100km není problém, ale nakonec to dopadlo jinak a tak ho posílám dál. Případné detaily můžeme pořešit se zájemcem na místě. Díky.