Jde o poměrně rare kombinaci - LCI exteriér a interiér, cic multimedia a ještě starý spolehlivý M57 145kW motor..
RV 10/2008, aktuální nájezd nějakých 238tis km (doložitelné celý "život":-)
Auto jsem si sám dovezl v 2013 od soukromníka z Mnichova, požadavky na hezký 6ti vál v paketu, výbavě a super stavu se těžko naplňují:-)
Kupoval jsem ho s nějakými 180k km a plnou serviskou.
Od té doby u mě, o auto bylo perfektně postaráno a vždy dostalo co potřebovalo. Olej + všechny filtry každé jaro (ca 10-15tis km).
Ca před třemi roky děláno turbo (repas), všechny žhaviče + jednotka a ultrazvukově čištěno dpf (vše u Snejka).
Jinak za celou dobu žádné závady, ze spotřebáku jsem dělal tuším rok nebo dva zpátky tlumiče + zadní brzdy, tento rok obě zadní ložiska, geometrii a komplet přední brzdy. Vždy pouze kvalitní díly, žádný Starline.
Aktuálně auto nepotřebuje naprosto nic, startuje, jezdí, brzdí naprosto bez problému, je příjemně tuhé, nevydává žádné pazvuky a vibrace, jezdí rovně a s rovným volantem:-) automat řadí perfektně. Sednout a jezdit (opravdu). Jediné co by chtělo do 100% je lak na kapotě, na jaře když jsme byli na dovče a nechal jsem ho ve městě mi na něj spadla omítka z baráku + toxické hovno které vyžralo kus laku + možná jeden škrábanec na blatníku (asi i půjde rozleštit, ale skoro to není vidět).
Bourané nikdy nebylo, pouze kapota už byla jednou lakovaná (kamínky) za bývalého majitele a já měnil přední nárazník (jenom nárazník, ťukaneček na kruháči - od toho ta odřená přední spz, nechtěl jsem ji měnit ze zvyku).
Absolutně originál stav, nikdy nebylo tuněno, bastleno, chipováno ani jinak tunersky napadeno - pouze zaslepené klapky a černé ledvinky. Vždy jezdilo na originál 17" - nevymlácený podvozek z nízkoprofilů.
Výbava poměrně bohatá:-) adaptivní bixenon, profi navi + CIC + usb + bluetooth, hifi hudba, panorama, keyless, originál mpaket, automat, light paket atd atd.
VIN k prověření: WBAUX51010A546760
Představa o ceně 290tis, nicméně je možné jednat..
Foto zde
[ Link ]