Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Škoda Superb 2,8 V6

 o Navštíveno 10291x o
o 05.03.2009, 21:12 | Bolthorn
Mám příležitost koupit Superba 2,8 V6, r.v. 2001, máte někdo zkušenosti s motorem? Popř. co na tom odchází, co je na houby a tak.. Za každé indo jsem vděčný..


o 05.03.2009, 21:35 | PAVELK
tento motor nalítá hodně kilometrů a bez menších či větších problémů, jediná nevýhoda je spotřeba bohužel ale pokud s tím budeš jezdit slušně tak průměr bude do 9,5 litrů ale jako opravdu slušně :-)
o 05.03.2009, 21:40 | Bolthorn
tak to je dobré slyšet..
o 05.03.2009, 21:54 | Cossie
Zas na druhou stranu teprve s V6 je to opravdu "limuzina", vsechny ty chrochtacky (bez ohledu na to jak jedou) to auto degradujou ....
o 05.03.2009, 21:57 | PAVELK
Cossie:ale 2,5 Tdi byl taky šestivál ale dle mého názoru pěknej zvuk měl jsem ho také a nestěžoval si, jako 6tivál benálek je něco jiného mno
o 05.03.2009, 22:15 | Bolthorn
Takže schvalujete výběr..
o 05.03.2009, 22:38 | Knightey-
To je ten samy motor co v audine? :)
o 05.03.2009, 22:54 | PAVELK
Bolthorn:za mě určitě nejlepší volba pokud ti ne´jde o spotřebu
o 05.03.2009, 22:59 | BadyS
jak píše pavel, motor držák, znám 2kusy co se prodávaly pryč a měly 350tkm a bezproblému, oba dlouhodobě 10-11l spotřeba (dlouhé dálniční tratě). Je potřeba motor točit, aby jel svižně, od toho se odvíjí ta spotřeba (ale na velikost auta naprosto standart), takže každopádně nemáš-li v tom probléma nabízí někdo výhodnou cenu tak proč ne, jinak je to s prodejností 2.8 špatné, moc o ni zajem není.
o 06.03.2009, 00:28 | Verano
to řešíš jak kdyby to byl motor za 120ky,tohle je moderní novej motor,když je to servisovaný tak si myslim že do 300 tis v pohodě bez větší investice
o 06.03.2009, 00:56 | Bolthorn
o.k. jdu do toho..
o 06.03.2009, 07:19 | Bolthorn
Jinak bylo by to auto na delší tratě.. Do práce jezdím MHD, ale i tak by mě zajímala spotřeba po městě s lehkou nohou.. Je reálné 13-14 litrů?
o 06.03.2009, 08:57 | Lucni.konik
měli jsme 2,8ku pučenou od škodovky jako konferenční auto - jelo se Praha-HK a po HK se dva dny jezdilo celkem stylem brzda plyn....žádný lechtání a spotřeba byla 11,8l......což se mi moc a moc líbilo na to, jaká je to kráva a motor.
o 06.03.2009, 08:58 | Vlastah
asi jo

[ Link ]
o 06.03.2009, 09:12 | Knightey-
Tady toho je vice [ Link ]
:) jde o ten samy motor udajne :) i KW sedi :)
o 06.03.2009, 09:33 | Bolthorn
Díky moc.. Tak vypadá to super.. Na takový obsah je to luxusní spotřeba.. No teď už jenom aby to vyšlo.. Jinak celní sklo vyjde na kolik.. To jediné bych na tom musel měnit..
o 06.03.2009, 10:50 | Knightey-
nevim jak v tum SuperBu ale u tech A6, ten motor je nejlepsi co se tyce pomeru, spotreby, udrzby, vykonu :)
Vychazi to lip nez 2.4 :)
A kort kdyz se do toho hodi trebas LPG, tak to strci do kapsy kdejakyho naftaka :)
o 06.03.2009, 11:05 | Lucni.konik
vzpomínám, kdy jsme měli A6ku z 94roku v rachotě. měl 2,8ku(něco kolem 170PS). Přezdívali jsme mu "bumbálek" Při vyjetí z Práglu s plnou nádrží jsme v Olomouci tankovali neb bylo sucho:-) Ale jezdilo se v tom primaparádně.
o 06.03.2009, 11:12 | Vlastah
Lucni.konik: no jo, ale to byla stara dobra VeRuna osmiventilova :-)
o 06.03.2009, 14:03 | Cenda
kamos ma dlouhodobe prumernou 9,3l, jezdi normalne, vetsinou okresky.
o 06.03.2009, 16:16 | clown
znamej s Galaxy V6 150kh automat 4x4 .. 11 dlouhodobe, nebal bych se toho, chci to asi taky
o 09.03.2009, 13:21 | Nismo.Power
už sem jel dvouma supama s timhle motorem
tak nějak kdekoliv se to řešilo tak se vyřešilo že to je nejhorší volba motoru na tohle auto..... obdobně jedoucí 1,8T nebo 2,5TDi rok 01 vejš .. . . .
sup s 2.8 je línej a žere , rozhodně se nejedná o identickej motor jako má audi...
jeden s kterym sem jel tak byl vládní sup a mistr řidič mi řikal že to je nejsilnější auto v kterym sem kdy jel, tak sem ho hned usadil že neni a tvrdil mi hned že to je 2,8 TwinTurbo pouze pro vládu..... tak sem to prošláp a řikám že neni , on že je, tak sem mu pod kapotou vysvětlil jak vypadá turbomotor tak pak nějak zmlknul...... nicméně jeho průměrná byla a to si dobře pamatuju necelejch 14 dlouhodobá, u toho druhýho si pamatuju že byla nějak 10-11...jak to auto je ve městě pod 10 se to nehne .....
celkově za mě musim říct že superb s 1,8T se mi řídí mnohem líp a s 2,5 sem ještě nejel , jel sem 1,9tdi a to je totální vražda a ten motor tam chcípne tou váhou, 2,8 je takovej těžce mdlej motor pořád stejnej tah i zvuk , 1,8T s člověkem aspon trochu komunikuje a jede to řek bych uplně stejně néli líp, jediný co 2,8 vede bude minimálně větší maximálka...... celkově mě tohle auto opravdu ani trochu nenadchlo, že nemám rád ochcávky tak bych si jí koupil radši...
o 09.03.2009, 13:33 | Vlastah
no a mate v tom konecne jasno
:-)
o 09.03.2009, 18:27 | PAVELK
Ale no tak nismo, jak mžeš říct že 1,9Tdi motor v tom chcípně, možná že 74Kw ano ale 96Kw v tom jede nádherně a troufnu si říct že určitě lépe než v O2 77Kw, s oběma autama jsem hodně dlouho jezdil tak si mysím že zkušenost u mě je jasná. Chápeš? Není to Cadilac bohužel no takže nic ve zlém. Co se týče 2,5Tdi tak není špatný ale zajímavější je 1,9 - 96 Kw
o 09.03.2009, 18:28 | PAVELK
2,5 Tdi

foto k příspěvku  od PAVELK

o 09.03.2009, 18:29 | PAVELK
1,9Tdi 96 KW

foto k příspěvku  od PAVELK

o 09.03.2009, 18:30 | PAVELK
1,9Tdi 77Kw

foto k příspěvku  od PAVELK

o 09.03.2009, 18:31 | PAVELK
Ještě otázky ke zkušenostem k motorům co jsem měl? :-))),foto 2,8 Supa bohužel nemám v té době to byl služebák
o 10.03.2009, 10:21 | Nismo.Power
né ta 1,9Tdi v tom prostě nejela, s 2,5 nemůžu rovnat tim sem nikdy nejel ale kdybych měl volit já tak rozhodně volim 1,8T a dám si to do plynu..... jede to jako 2,8 a ten motor je příjemnější a celkově se to dá držet na spotřebě 7-8 kombinace což 2,8 neviděla ani z kopce :)

1,8T 110kW
hmotnost 1438 kg, maximální rychlost 216 km/h a zrychlení na stovku za 9,5 s.
1,9TDi 96kW
hmotnost 1465 kg, maximální rychlost 205 km/h a zrychlení na stovku za 10,4 s.
2,5TDi 114kW
hmotnost 1565 kg, maximální rychlost 219 km/h a zrychlení na stovku za 9,5 s.
2,8V6 142kW
1551 kg, max. rychlost 232 km/h a zrychlení na stovku za 9,4 s./8.0
2,5TDi 120kW
hmotnost 1640 kg, maximální rychlost 223 km/h a zrychlení na stovku za 9,2 s.
2.0TDi 103kW
hmotnost 1570 kg, maximální rychlost 215 km/h, zrychlení na stovku za 9,9 s

2.0i 85kW a 1,9TDi 85kW údaje nevim
to auto si prostě hraje na velký ale neni.....
4803x1765x1469 mm ....... je to jen puchejř na oktávce a zbytečný kila navíc...... snad i O2 má vzadu víc místa a celkově se mi zdá prostornější a hodně příjemnější na řízení....

takže pokud tě tak zajímá spotřeba tak bych šel k tý 1,8T která se dá taky nahnat trochu na výkonu a to rozhodně líp než ta atmosféra 2,8. . . . spotřeba je prostě menší....
o 10.03.2009, 18:01 | PAVELK
bohuže s motorem 1,8T nenajede tolik co s 2,8 a hlavně atmosféra je spolehlivější
o 10.03.2009, 19:27 | Nismo.Power
jede to velice podobně a ten turbomotor má jak větší potenciál tak je hravější..... ta 2,8 je prostě mdlá a hlavně to neni audi motor jako kterej to vypadá takže o spolehlivosti by se dalo dalekosáhle polemizovat ..... ta spotřeba proti turbu je uplně jinde takže já bych si nekoupil ani jedno ale když už tak s turbem a udělal bych čip neb tomu benzínu to tak nevadí jako už tak těžce ale moc těžce předimenzovanejm TDi....
o 10.03.2009, 19:29 | Luke_288
amen, prostě to tak musí bejt, když to píše N.P, s tim Pavle nic neuděláš :))
o 10.03.2009, 19:51 | kuja
Ja teda nevim,ale 2.8 V6 mi prijde jako nejrozumnejsi volba do Superba :) Jezdil sem s tim,stejne tak s 1.9TDi a s 2.5Tdi....2.8 V6 je proste nejlepsi....pruznost toho motoru je dobra. s 1.8T 110kw sem jezdil v Passatu 3BG Variant,coz je vahove podobne a pri 180 sem se bal,ze mi ten motor naflaka,jakej to melo silene unavenej zvuk :( Podotykam,ze Passat mel najeto 32tis km,takze zadna vylitana chudinka.V Octavii RS sem z toho mel podobnej pocit. 4hrnek zni vzdycky hur :( 2.8 V6 ze Superba se davalo do Passatu 3BG a Golfa IV,coz je stejne koncern koncepce a spolehlivost je dobra,nekde na urovni staryho 12V VR6....Skodovka dela jenom 1.2HTP a 1.4TDi :) Vsechno ostatni jsou motory VW nebo Audi :)
o 10.03.2009, 19:52 | kuja | Upraveno: 2009-03-10 19:52:46
kurnik dvojak :D
o 10.03.2009, 19:57 | PAVELK
nejhorší motor v Superbu co jsem měl byl 2,0Mpi s tím to nejelo vůbec, prostě děs běs fuj
o 10.03.2009, 20:10 | Nismo.Power
2.0MPi je nejhorší motor široko daleko v jakymkoliv koncernu...... hledne po 1,8 20V bez turba ten je totiž ještě horší :)
a celkově soráč ale sublb 180 vejš bude vypadat že se rozpadne s každym motorem, ten 6ti válec bude mít jen lehce menší otáčky ....... neni to A6 je to prostě škodárna :)
třeba soptik by se moh taky přidat , má 1,8T supa :)
o 10.03.2009, 20:19 | kuja | Upraveno: 2009-03-10 20:20:04
2.0 8V byl v ty dobe nejlepsi motor pro G3 GTi a Toledo :D V tom to aspon trosku jelo. Jinak v novejsich autech jako Octa 1 a Superb je to fakt mrtvola :D Hlavne to zere jak protrhly :D
o 10.03.2009, 20:25 | panmraz
Musím se přidat k výše uvedeným, co doporučují 1,8T.
Občas si ho od našich půjčím, a musím říct, že těch 150 koní s tím autem pěkně mává, má to sílu, je to spolehlivý, a nežere, alespon já s ním za 8l. jezdím.
2,8 V6 asi bude taky dobrej mazec, asi bych se toho nebál a šel bych do něj, pokud je cena rozumná.
o 10.03.2009, 20:34 | JP
Ale v G3 GTi měl 110kW, ne 85 jako v Supu, nebo se pletu?
o 10.03.2009, 23:41 | Area51
JP: 110kw byl v te dobe 16v.. 85kw mel 8v, a pokud tenhle 8v cpou do superblba tak to potes koste.. Mám ho v toledu 1L, s tim to jede pekne.. ale to toledo ma presne 1080kg :o)))
o 10.03.2009, 23:56 | Nismo.Power
GTi bejvaly snad právě ty 8V který byly fakt dost nesmrtelný..... 16V nevim zdali se tam pak dával tak se v golfech nevyznám zase :) ..... ale at to je 8 nebo 16 tak to je dobrý na auto co má třeba tunu né 1,5 to je tejrání :)
o 11.03.2009, 08:00 | kuja
G3 GTi se delali dvoje 2.0 8V(2E) a 16V(ABF). U ABF byl po urcitym najezdu km trosku problem se spolehlivosti,takze se mnohem vic doporucovala VR6 :)

Jinak souhlasim,jak uz sem psal vyse,ze do Superba 2.0 8V nepatri. Tohle auto by melo hlavne reprezentovat a 2.8 V6 je akorat reprezentativni :) 2.5 V6 TDi sice taky,ale pozdejsi udrzba by me budila ze spani :D
o 11.03.2009, 08:14 | tygrm
Jeydil jsem s nim jeden den, na dálnici dobrý, ale ve městě je to utrpení, není úplně dobře zpřevodovanej jednička a dvojka jsou jak do kupátka krátký a dál je to teprve sedan. bez automatu bych ho nechtěl.
o 11.03.2009, 14:55 | Nismo.Power
njn, ale když to s automatem jede 9,4 na sto s 2,8V6 a žere 15 tak to bych si o to neopřel ani koloběžku..... jinak superb a pohodlí nevim kde kdo vymyslel , je to prostě puchjř oktávka, je jen o pár milimetrů širší a pohodlí tam trochu honí jedině rozvor 2803mm jinak podvozek je tuhej opět , já mám rozvor 2850 a taky bych ocenil klidně větší jako maj třeba deville 2929.....ale prostě superb by musel mít jinej podvozek aby byl komfortní, snažej se z toho opět dělat supersport přitom tuhost podvozku nemá naprosto nic společnýho s tim jak auto vytočí zákrutu....
o 11.03.2009, 17:37 | PAVELK
Nismo.Power:co blbneš jakej tvrdej podvozek?Cože supersport?? si blázen, podvozek je měkej dostatečně a jízda je pohodová, zas tak málo místa tam nemůže být když se vepředu uvelebíš a vzadu za tebou si dá ještě v klidu někdo nohu přez nohu,tys neviděl tu starou reklamu na supa?Jak Adriana Sklenaříková si vzadu dala nohu přez nohu a stále tam měla místo.Jako nikdy proti tvým názorům nic nemám ale nerovnej tento vůz s Cadilakem to prostě nejde nebo nedej bože se supersportem, dnes jsem se na tebe rozlobil, superb má svoje pro i proti ale pekáč to rozhodně není, byl jsem s nim spokojenější daleko víc než s novou octávkou, na dlouhý trasy je fakt suprovní auto, když vemež vpotaz cenu tak není co řešit.
o 11.03.2009, 19:11 | Vencaf
Se Supem jsem párkrát taky jel a rozhodně bych vzal radši 2.8 než 2.5Tdi, 1.8T jsem neřídil. Známej má teď 1.9Tdi a protože nalítá mraky kilometrů,je spokojenej se spotřebou,ale proti tý 2.8 je to žebrota.. a co se týká místa tak já se svejma 200cm jsem si nemohl stěžovat a jízdní vlastnosti nejsou tak tragický jak píše Nismo.. jako že koncern nemusim tak tohle bych asi vydržel...
o 12.03.2009, 02:17 | macek
Hele Nismo ja kdyz tu ctu tvoje blby nazory na auta ze vsechny koncerny atd jsou sracky a lidi co si to koupej tak jsou naky divny podle tebe ale divnej ses ty kdyz s tou tvoji popelnici ktera zere i travu kolem silnice voziz lidi po Praze u Speedcaru za 14kc na km. a ze 19tdi chcipne pod tou vahou auta a ze Cadi. je nejlepsi tak se tu valim smichy a do toho ty tvoje historky s bourackama a jak si kde koho co mel jak rikas pochcany Tdi vomet tak asi trpis nejakym komplexem:-)))Kolik si z tehlech aut vlastnil ze to pises?
Ja sem tech aut mel docela dost a nikdy sem nemel s nima problem a troufnu si rict ze najedu vic km nez ty ale to uz trochu odbocuju.
Kdyz tak se muzem nekde sejit a ja ti koupim poradnej polstar pod prdel abys mel s toho tvyho nej nej nej auta na svete trochu taky jinej pohled na svet:-))))
o 12.03.2009, 10:06 | Nismo.Power
pavelk : všechny koncerny maj tvrdší tlumiče a je jedno jestli to je fabia nebo superb.... tuhost maj všechny obdobnou resp. na celou modelovou řadu udělaj jeden druh tlumiče a měněj pružiny podle motorizace...... když vemeš v potaz cenu to si asi vážně nemyslel, to co stály starý supy to je fakt výsměch.....ty nový už maj ceny mnohem příznivější jinak by to asi neprodali.... ale celkově to auto nemá důvod mit tak tvrdej podvozek, je to zbytečný, když porovnám třeba s avensis superba tak avensis má mnohem komfortnější podvozek a celkově se mnohem líp řídí, to samý mazda 6 .....

macek : asi no cement, proč bych měl ty auta asi vlastnit když vim co to je a vim že to nechci tak proč bych si to měl teda kupovat ? mě stačí bohatě autem den jezdit abych si o něm udělal obrázek, vlastní je mrtě lidí kolem mě a i když na to třeba pár z nich nedá dopustit tak jedna většina je má kvůli pojistnejm událostem jinak by si koupily zcela jiný auto ale pojistný podvody sou lehký peníze a druhý většina když na tebe pak vyvalí co vlastně měněj, co se sem tam rozbije ale že to nevýjde tak draho tak člověk jen pustí čelist proč si nekoupěj spolehlivý auto :)
nevim kde si ty zjistil že mi to řere trávu kolem silnice a že jezdim za 14/km, když jezdim já speedy jezdim prahu kolem 11-12/100 reálný spotřeby takže si sám spočti za kolik bych jezdil v plynu a kolik je životnost mýho motoru vs. tvýho..... to TDi se ti pak prodaží pěkně a je fuk že najedeš ročně o 20-30 víc než já to je daný tim co děláš a já ti to neberu....
určitě budeš tak hodnej a nejdeš mi příspěvek kde sem napsal že caddy je nejlepší na světě když seš si tim tak jistej a pak mi najdeš něco kde sem řek že veškerej koncern je sračka, myslíš že bych si A8 nekoupil ? myslíš že se mi řízení nový RS6 nelíbilo krom toho že to jak řikáš proti cadillacu řere trávu ne jen kolem silnice ale naprosto všude kolem :) ...... najdi mi to at máš klid na duši :)
nakonec mě stejně vždycky rozesmějou lidi který třeba celej život opravujou škoda/koncern a řeknou ti že kdydy ty auta byly tak spolehlivý jak si většina myslí tak že oni sou bez práce a bez peněz a takovejch lidí už znám řek bych dost a sou i zde z ahc :) třeba nový passaty 3C šitý horkou jehlou o těch by se dalo dalekosáhle povídat a já přiznám že třeba mě se 3C celkově libí jako auto ale je to auto když mu padne záruka tak prodat a koupit nový....prostě auto pro lid aneb VW , neni to ani dobrý ani špatný, je to prostě spotřebák :)
2,8V6 je minimálně aspon reprezentatovní, když si to dá člověk do plynu spotřeba ho trápit nebude a rozhodně ten motor vydrží víc než na natural, když už tak superb novej s 3,6 to je super motor, jede , moc nežere a je to reprezentatovní :)
o 12.03.2009, 12:01 | tygrm
nismo: Až jednou nebudeš jezdit "jen" smluvní přepravu a budeš muset dělat a odevzdávat daně, tak zjistíš jak je hrozně výhodný jezdit Caddym za 19,-/km. Po praze jezdim taxikem, už třináctý rok, tak si myslím, že o tom něco vím. Nevím kde bereš všechny ty informace, ale ekonomika amerických automobilek je založena jen a jen na tom, že berou auta jako spotřební zboží. Proto taky ta "kvalita". taky nevím jestli si přímo napsal komentaře o nej nej Caddym, ale z tvých příspěvků je o tom snad každý přesvědčen. Až se jednou probudíš bez strýčka Sama a budeš se chtít živit tím co nyní děláš jako hobby, nebudeš plivat na koncern. Jo a nemám koncernový auto.
o 12.03.2009, 13:07 | macek
tygrm mas naprostou pravdu:-))
nismo co to tady meles za kraviny o pojistnejch udalostech ty si vazne asi vul nevim co ti jinyho napsat
a o tom kdo co meni na aute no nevim tak jezdi s tou tvoji super karou pa Praze cca 50 tisic rocne a uvidis co budes menit a hlavne nepis ze nic.
Proste kazdej si po precteni tvejch prispevku udela svuj usudek o tobe tak si to breber sam:-))
Jenom by me zajimalo kam ty na to chodis to ze jedna pani povidala je vec jedna ale skusenosti a praxe je vec druha ty nejses zadnej mechanik ani se kolem aut moc netocis ale stejne to nema cenu sem neco psat protoze ty si budes mlejt furt to samy:-) Vono az treba vyrostes tak to nekdy pochopis:-)))
o 12.03.2009, 13:18 | Cenda
s 2.8V6 jsem jel nekolikrat, bez vetsich problemu se na tachometru vysplha k 250 a liny mi to teda fakt neprijde.

Jak tak koukam na to, co tady Nismo pise, tak jsem asi jezdil s uplne jinym autem.
o 12.03.2009, 13:21 | tygrm
nismo je Chuck Norris, jezdil se všemy koncepty, i s těmy co představí na Ženevě 2013:-)
o 12.03.2009, 13:33 | macek
:-))))))))))))
o 12.03.2009, 14:41 | pepe689

to macek s polstarkem ho nech jeste by ti ho proprdel
o 12.03.2009, 16:15 | Luke_288
Nismo: když už jsi nakous to, aby ti tady někdo našel, kde jsi psal to a to, tak já pořád čekám, kdy mi najdeš, že jsem psal, že jsem lepší jak ty...
o 12.03.2009, 17:27 | macek
Luke nemuzes bejt lepsi nez Nismo protoze on vsechno zna vsude byl a od vseho ma klice:-)) proste takovej ferda mravenec prace a znalosti vseho druhu:-))
o 12.03.2009, 17:52 | PAVELK
Čekám až se ozve zakladatel tohodle příspěvku jak vlastně dopadnul a zda pokoupil, mě osobně se i po těch letech superb velice zamlouvá, když mrknu kolik se prodávaj v bazarech je to za lidovku
o 12.03.2009, 17:58 | PL113
Mně se líbí ten po faceliftu asi tak 3x více než předtím...jel jsem taky s 2,8 a o vyloženě lenosti se vůbec nic říct nedá;) byla to nejvyšší výbava (černá metla se světlým interierem) a člověk se v tom cítil hodně hezky a pohodlně...!
o 12.03.2009, 18:15 | pepe689
to PK bych tipnul ,ze zakladatel si to rozmyslel a premlouva NP at mu proda svoje
o 12.03.2009, 20:24 | PAVELK
pepe689:ty si vůl :-)))
o 12.03.2009, 22:18 | Nismo.Power
<OT>

pochybuju že to vůbec někdo bude číst......


tygrm : kdo kde psal že sem všema jmenovanejma autama jezdil ve smluvní přepravě vozů ? strč si ty kecy laskavě víš kam, u speedů dělám teprv chvilku a ano něco autama sem tam jel ale uvědom si že ne každý auto o kterym je někde řeč sem s nim jel 10km tam nebo sem a že valnou většinu aut kterejma tam jedu tak ani nedám plnej ...... s nějakejma kč na km si taky můžeš udělat fotku, nejsem taxikář , když budu tak si hodim LPG a můžem si jít dát pokec o spotřebě vs. ceně ND vs. celkový spolehlivosti.... ano jsem IT filcka ale pochybuju že si schopnej do šroubku rozebrat motor a složit zpátky včetně případný repase nebo si na autě máknout sám..... co nezvládnu já je automatická převodovka a propo nejspíš se vrhnu na dráhu servisu at se ti to líbí nebo ne, ty víš o taxikaření svoje já o motorech nebo celkově autech..... pokud máš problém jak psychyckej nebo s autem tak přijed a odstraníme ho.....
vás taxikaře baví rejpat ale taxikaření tu nikdo neřeší tak děte radši nahánět rita, zajímavý že cokoliv napíšu tak se sejde X těhle vytipovanejch rejpalů který mi napíšou že to vědi mnohem líp a to tim že napíšou že sem kokot přitom sami o daný věci nemaj skoro přehled ale jen prostě napíšou že nic nevim protože to je zde mezi rejpalama všeobecně známo že na cokoliv co napíšu se musí napsat že vlastně nic nevim ...... ale že mi denně píše desítky lidí na icq ohledně rady s PC a celkově i dost lidí na rady s problémem na autě a já jim vždy pomůžu a poradim to samo rejpalové nevědi, ač teda je tu i pár rejpáků kterym vždy ochotně s pc poradim a nemám jim za zlý že si rejpnou neb vim že to je sranda
jen mě prostě dokáže vytočit že si toho všimne macek a okamžitě hodí echo někomu aby ho v rejpání podpořil a tim neberu pepu neb ten je vpohodě a rejpe jen ze srandy a vtipně, příspěvky ala tygrm beru jako provokaci a nemám problém pokud chceš pod si to vyřikat osobně nebo si mě pojd přezkoušet ze stavby tvýho motoru vyrobenýho v NASA se spotřebou 6,3896 , pomalu pochybuju že víš že tam sou nějaký písty a je mi jedno zdali máš koncern či ne a o kvalitě GM víš určitě svoje, třeba i to že valná většina věcí co vlastně v autě máš má patentovaný ta nebo ta automobilka v GM a to zhruba 10 před tim než to koncern či běžný auta začly vůbec vyrábět nebo nedej bože dávat do sériový výbavy a né za příplatek, pokud myslíš že audi měla v roce 70 ve výbavě el. sedačky s pamětí, el. okna, automatickou klimu, proměnlivý podvozky, stereo rádia s autosearch, vyhřívaný sedačky, EGR emisní systémy, variabilní posilovače řízení a sousty dalších tak mě vyved teda z omylu ve kterym žiju že ten kdo věc vynalezne a vyrábí jí nejdelší dobu tak ten jí logicky má nejvíc vychytanou a to celkově když se jen podíváš na věc jak je dělaná od GM a na věc od koncernu tak vidíš dost rozdílů at už kvalitě nebo zpracování.... musel by ses vzdát svýho auta aby si nebyl infikovanej GM neb japonci nejsou zas takový průkopnící vynálezů jaký se zdaj ty uměj hlavně elektroniku a pokud chceš něco co nepochází z USA tak to bude common rail a podobný věci spojený z naftou, airbag je z USA, ale třeba ABS neni německo ale francie .....
a jako poslední věc bych taky řek že chrysler neni GM a pokud to chceš ve srovnání EU tak kvalitou na tom neni taky dobře, asi jako VW , ani špatný ani dobrý sem tam se to sere, jak řikáš spotřebák ....valná většina čechů má fixně daný že chrysler = usa = špatný = celá amerika špatný a nejlepší sport ameriky = mustang = totální kravina, ford USA neni společnej s fordem co je u nás..... obojí si žije vlastnim životem a obojí je občas fordem tam vlakem zpátky :)
superb 2,8 teda aby se někdo nehněval tak neni vyloženě línej, ale když by se to bralo poměr jízda vs. spotřeba tak bude mít 1,8Tnavrch, prostě o to že je tam o 2 válce navíc a i o hodně kW a hlavně díky V6 uplně jinej točnák vč. průběhu tak je to proti tý 1,8 směšný a neberu v potaz že ta 1,8T je prostě vyhoněnej V4 a jeho životnost bude o něco menší ale to se nebude týkat bloku ani hlavy ani spodku ale hlavní nepřítel bude na 1,8T to turbo, dvouhmotnostní setrvák snad nemá ani jeden z nich takže o kurvítko mín, váhu vzduchu u 2,8neznám ale u 1,8t je to kurvítko ale dnes už za relativně dobrej peníz sehnatelný.....
jako taxikář určitě i víš že sou i taxiky co maj najeto třeba 500tis, pak sou i takový (vetsina ne u nás) co maj klidně kolem 1mil..... to sou většinou třeba nafty o minimálnim výkonu a bez zbytečnejch periferií a elektroniky, tak má nafta vypadat a ta to vydrží a je jedno jestli to je 1,9d v toledu nebo 7,2d v buicku, obojí dokáže milion udělat ..... ale třeba vem v potaz že existuje i ford dodávka z roku snad 30-40 co pouze z běžnym servisem a to ještě minimálnim najela 1,5milionu mil a že třeba takovej americkej cummins tahač velice starej najel přes 3,5milionu mil.....to je dle mě slušnej nájezd na jeden motor, karosa taky dokáže najet dost ale pak už s imrvére servisem a neskutečnym čmoudem :)


já celkově tohle téma opouštim, rejpejte si to kdo chcete co chcete do čeho chcete mě to nechává uplně vklidu (výjma toho nicku co sem psal), když někdo najde nějaký téma kde sem psal věci viz nahoře tak mi hodte icq tady to číst nebudu, když někdo bude potřebovat radu tak hurá icq ale vypadá to že si začnu dělat jakejsi blaclist neosobní komunikace ohledně rady pc/auto a budou tam ti co rejpou vážně né ty co si zde dělaj fórky který beru neb ty dělám taky jako většina :) první v seznamu bude Luke_288 neb to co sem ti našel máš popsaný zde vejš přeber si to jak chceš stačí si dát 1+1 , nemám ádný zábrany s tebou kecat u píwa nebo tak ale kdyby náhodou se někdy stalo že mi blikneš na icq s prosbou což ty si snad nikdy nebyl nebo nepamatuju tak počítej že když nebudu mít náladu tak ti klidně neporadim..... ale valná většina lidí mě tu zná a proto mi píšou neb vědi že vždy poradim :)

</OT>
o 12.03.2009, 23:00 | Luke_288 | Upraveno: 2009-03-12 23:03:39
asi si moc nerozumíme. v jiným topicu jsi o mě napsal, že se dycky ozvu, že jsem lepší než ty, to je jediná věc o kterou mi šlo, abys mi nějak fakticky doložil, protože to jsi jen tak plácnul do vody a už jsi nereagoval a tady jsem se chytnul toho, jak jsi po někom chtěl, aby ti někde našel, že jsi psal to a to...tak to samý bych chtěl od tebe...

abys to nemusel hledat tak je to tady [ Link ]
23:50 "chápu že vás to baví ale když nemáte argumenty či pádný věci tak tyhle narážky už začínaj bejt trapný...... já tu třeba neargumentuju bez faktů který si muzete kdekoliv ověřit, ale i když to s nima napíšu tak si neodpustíte říct že nemám pravdu a že jste vlatne lepší vy..... ubohý ;-)ů
o 12.03.2009, 23:49 | macek | Upraveno: 2009-03-12 23:53:29
Hele Nismo co to tady placas ja nikomu nemam zapotrebi davat nejaky echo aby sem psal ale nektery lidi uz maj asi tech tvejch pohadek asi taky dost takze asi tak. Jinak ja nemam problem si na aute udelat vsechno sam ale radsi si to necham udelat pac se v tom uz nechci hrabat to jsem delaj kdyz mi bylo 20:-)) ted se v tom hrabe muj 20ti letej syn nejsi sam kdo umi jak rikas rozebrat a slozit motor a ma prehled. Jenom tu proste furt nemachruj. A jestli mas teda nejakej problem s tygrem tak muzes za nim prijed sam stoji tu semnou na venclu. A laskave si nech ty reci ze ja do tebe rejpu az to budu chtit udelat tak to poznas sam:-)
o 12.03.2009, 23:56 | Luke_288
stojí tu se mnou na venclu? to jako nejdřív něco napíšeš ty a pak zas vedle tebe stojící tygr? to je taky vostrý :)
o 13.03.2009, 00:44 | pepe689 | Upraveno: 2009-03-13 00:49:31
ac jsem nechtel- nahanet rita nemuzem pac nam je kdejaka umrdana smluvka vyzira viz speed car a cedaz a NP
takze me NP moc nestvi na nase pomery a na nasi profesi je idelni koncern
o 13.03.2009, 01:22 | pepe689 | Upraveno: 2009-03-13 01:23:34
jo jinak vim a audine ta ma najeto 1000000km ,by si cumel 2,5tdi a to na zpatecce -))))a bacha na Macka nebo ti řádně vynadá
o 13.03.2009, 02:03 | macek
Luke ja to psal odpoledne a on tu stoji v noci asi tak preber si to jak chces
Pepo to nema cenu von ma proste svuj nazor a je do nej zalaskovanej to tak u tech metrovejch CHLAPUUU bejva:-)))
o 13.03.2009, 05:17 | tygrm | Upraveno: 2009-03-13 05:29:50
nismo: Četl jsi to po sobě? Jestli ano a dávalo ti to smysl, měl bys navštívit lékaře. Toho co si s tebou jen povídá. Není se co divit, že nechapeš význam toho co ti lidi napíšou.
luke-288: Tak to není, já sem chodím jen doma.
o 13.03.2009, 08:13 | kuja
Ja teda nevim,ale co sem vzdycky jezdil s 1.8T,tak mi to nejak prehnane usporny neprislo. Po meste byla spotreba porad nejak kolem 10-12. S 2.8 V6 byla nejak kolem 10-15,zalezelo na kolonach a na dostizich na semaforech:) Se starou VR6 sem mel prazskej prumer cca 10 stabilnich. Takze uz pro ten pocit bych sel do 2.8 V6 :) Ale je pravda,ze sem jak s V6,tak s VR6 jel i za 25l. 1.8T koncila necipovana nekde na 17 :) Ale Superb neni na kraveni a pres 200 se s nim stejne po CR dalnicich jet neda :)


Taky me zajima jestli auto prispevku nakonce koupil nebo ne :)
o 13.03.2009, 09:27 | Bolthorn
Ještě ne.. 1.4. si ho jedu prohlídnout.. Když bude v dobrém stavu tak ho vezmu..
o 13.03.2009, 13:33 | PAVELK
Bolthorn:prozraď nám cenovku jen tak pro zajímavost a rok výroby, neboj nikdo ti to nevyfoukne
o 13.03.2009, 14:07 | Bolthorn
Rok výroby 2001, cenovka pod 100tis.
o 13.03.2009, 14:51 | Vlastah
2001 bude jeden z prvnich kusu
proveril bych, jestli to nebyla nejaka predvadecka, ktera dostala do tela a bude po smrti
kazdopadne, cena je hodne v pohode, jdou min za 160,-
o 13.03.2009, 14:56 | Bolthorn
Je to zabavenka.. Jezdil v tom nějaký podnikatel. A jelikož je to zabavené tak to má jeden klíček, servisku k tomu taky nedostanu, ale to není problém a od kamene je prasklý přední sklo.. Jinak je to na hliníkáčích a není obouchaná.
o 13.03.2009, 16:41 | PAVELK
Pokud bys chtěl komplet novou sadu zámků i se spínačkou a 2 novejma klíčema aby se ti nestalo že ráno doma nebude tak mi napiš mail dám ti velice pěknou cenu
o 13.03.2009, 16:44 | tygrm
za tyhle prachy ses ani neměl ptát, ať slouží. :)))
o 13.03.2009, 23:01 | Luke_288
cena dobrá, až podezřele, aby v tom nebyl nějakej háček
o 14.03.2009, 01:18 | Bolthorn
PAVELK: díky, kdyžtak se dohodnem
Luke_288: není, odhadní cena je 3x vyšší, za tuhle cenu je ale k dispozici od státu..
o 16.03.2009, 11:12 | Nismo.Power
Vracim se teda k tématu ač sem řikal že sem nepudu......
Ale jel sem ted v novym superbu a musim říct že auto velice napohodu, zvenku je to hnusný jak prdel ale vevnitř je to docela příjemný, pohodlný a tichý..... sice to je taky hodně natuho laděný ale proti starýmu je to auto výrazně pohodlnější, odhlučnění kabiny na úrovni cadillacu takže super, co sem jel tak byla 1,8 v DSG , jelo to naprosto vklidu, DSG se mi nelíbí moc nějak nikde ale proč ne, spotřeba teda na 1,8 uplně mimo ale o tý se rozepisovat radši nebudu
celkově prostě musim říct že ač bych za to v čem jsem jel nikdy 760tis co to stálo nedal tak to mělo najeto 16tis a i já řeknu že to auto je bezproblému konkurenceschopný s ostatníma.... prostě auto napohodu, jel sem ten den i 1,9tdi starym a to je prostě auto na nic proti tomu novýmu, nehledně na to že majitel z toho nebyl nějak nadšenej a řikal že mu to brzo umře a s tim se plně souhlasil neb to byl docela dojeb, měl to od novýho, plně a poctivě servisováno ale najeto 220 a už to prostě bylo na všem znát, rozvrzaný, motor šel dost divně, převodovka lupala.... prostě nic moc už... celkově bych ještě srovnal napřímo toho novýho superba s BMW kterym sem jel potom aneb dva roky starý 525d v plný... superb za mě mnohem lepší, BMW fakt proti starejm 5er nepříjemný na řízení,hroznej automat, neskutečně rozvrzaný auto na 70tis najeto...prostě BMW u mě novejma modelama končí a to ty starý mám opravdu hodně rád....

ale novej superb krom hnusnýho vzhledu má u mě za 1 at vidíte že nejsem svině :)

Bolthorn : já ti nevim, za tu cenu by to lákavý bylo to ano....ale ty auta budou dost vylítaný, aby to třeba nebyl ten twinturbo kousek kterym sem zrovna jel, ty auta se nikde nešetřej a budou mít jeto ke 300 klidně, pokud tam budeš mít třeba 150 tak bych tomu nevěřil a budou stočený..... ten kterym sem jel vypadal že servisovanej byl ale celkově když to koupíš tak to bude poslední tažení a pak to těžko prodáš když s tim dalších 100 najedeš :)
každopádně za tu cenu to bude dobrej kup i kdybys to měl časem dorasit a rozprodat po dílech co z toho budou použitelný :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3533 sekund.