Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Trysky Fratelli Bosio

 o Navštíveno 6038x o
o 09.06.2010, 18:46 | hrac971
Zdravim Vas ,pozeram trochu na internete ako bezpecne vyzmykat par koni naviac z mojho Tdi 66kw .Rozmyslal som nad chipom ale obavam sa problemov ktore by mohli nastat .Co som cital po niektorych forach o tryskach Fratelli bosio tak tie sa mi zdaju byt ako vhodnejsia varianta zvysenia vykonu len som sa nedocital o tom vela ,preto sa Vas tu pytam ake mate s nimi skusenosti(jazdne vlastnosti,spravanie motora...) a na co treba davat doraz pri kupe.ci ich tam staci len dat (v autorizovanom servise)alebo treba aj nastavit riadiacu jednotku ,pripadne nieco ine...Mam oct.1 rv.04.
Diky moc


o 09.06.2010, 18:50 | 20bad | Upraveno: 2010-06-09 18:53:47
myslím, že lepší efekt by byl s chipem, ale jestli si nekoukal tak na www.dieselpower.cz najdeš spoustu informací
o 09.06.2010, 18:53 | hrac971
na dieselpower.cz maju sice pekne grafy len ci su doveryhodne ,lebo pisu ze to zvysi vykon o 34koni len tomu moc neverim ,preto sa pytam na skusenosti...
o 09.06.2010, 18:54 | achyl
dieselpoweru muzes verit,nic lepsiho a kvalitnejsiho sem jeste nevidel
o 09.06.2010, 18:55 | luda551
vymenit motor za 84kw :) čorku sezenes za par tisic . U nas rusaci ted prodaly za 5000,) coz je levnejsi jak chip , ale zas je to corka no.......
o 09.06.2010, 19:07 | hrac971
ten motor ma potencial a ze vraj dokonca vacsi ako 81kw verzia
o 09.06.2010, 19:18 | TROY
já bych se toho nebál
kombinace egr off,větší trysky a čip a seš někde jinde
Já mám AFN motor 1.9 TDi 81kW a jde na něj 96kW turbo a trysky a čip a jsem rázem někde jinde :o)
o 09.06.2010, 19:19 | jura.j
teho chipu se neboj , motor je šílený držák , tatík ho měl čiplý z 90 na 130 koní , bezproblémový provoz , s čipem najetých cca 130000km a pohoda.
enom počítej s tym , že spojka pude do věčných lovišť , je lepší dat z 81kw verze.
o 09.06.2010, 19:21 | Rajdlos
tak zrovna prave 66KW zaklad neni moc dobry na upravy, 81KW je na tom podstatne lepe, nejvetsi slabinou jsou pisty, byl jsem toho jasnym pripadem, kdy jsem ho propalil
o 09.06.2010, 19:25 | jura.j
asi chyba mezi sedačků a volantem :o)
o 09.06.2010, 19:26 | tommas
hrac971: asi najviac info najdes tu [ Link ] pripadne [ Link ] .
Dieselpower OK, TDi fun je tiez dobry, poradi, odbrzdi pred aj po chipe...
Neviem iste, ale u MR 04 staci vymenit trysky a upravit jednotku. Turbo ma myslim s naklapanim ako 81kw, takze motor ozije slusne, za par korun sa dostanes cez 90kw...
Dalsie nutne investicie su potom do brzd, pretoze to uz byva problem ukocirovat (bubny), spojka, silentbloky atd... Chipom to len zacina :-(
o 09.06.2010, 19:37 | gizmi
Co se zkusenosti tyce, mam na GIVku 66kW trysky Fratelli Bosio od DP a to ty stage 2..zainvestoval jsem ale do novych svodu, vycistilo se turbo, repase, rozvody, pretesneni a jsem spokojeny.. Momentalne zvazuji nakup turba (kdyby me nepodvedl jeden pan z VW klubu, tak uz turbo bylo davno doma) ale i tech 130PS/300Nm staci :D Jezdim na 18tkach kolech, sportovni stelovak podvozek, bremba brzdy,hyperflex silace :D proste jednorazova investice a mam klid a uz jen jezdim..
o 09.06.2010, 19:38 | hrac971
neviem ci za par korun lebo na dieselpower.cz stoja trysky sprint 764 vyse 5500kc to je v pohode len nechapem preco pytaju 7600kc len za premapovanie RJ motoru.
Otec robi v autoriz.autoservise Skoda len neviem ci by to tam vedeli spravit keby ze im donesem tie trysky...
o 09.06.2010, 19:50 | tykeev
sám jsem si je před měsícem a půl nechat nainstalovat na 85 kW TDi PD a očekával jsem výsledek tak nějak s rozpaky.

Po prvním sednutí do auta a rozjetí mi naskočil úsměv a doteď nechápu, jak velký rozdíl můžou udělat jen trysky.

Auto jsem měl už předtím nachipované z 85 na 103 kW a subjektivní nárůst výkonu po instalaci trysek mi přijde ještě mohutnější.

Hned po instalaci trysek mi ale hned začala klouzat spojka, takže jsem musel odstranit chip, abych s tím byl vůbec schopen jezdit než se spojka vyměnila :-)

Teď čekám, až se spojka pořádně zajede a chip půjde zpátky.

I bez chipu ale auto jede prostě úplně jinak. Připadám si, jako bych měl úplně jiné auto.... lepší :-D
o 09.06.2010, 19:52 | gizmi
tykeev: jsem na tom stejne, jen tu vymenu stale odkladam, protoze neni cas :D
o 09.06.2010, 19:56 | TROY
: ) a já odkládám montáž vstřiků ))))))) páč bych rád ještě 96 kW turbínu )
o 09.06.2010, 19:59 | hrac971
tykeev:jake konkretne si tam dal trysky(predpokladam Sprint 764)aj ty si platil tych 16 000kc aj nejake drobne ? ,ako sa ti zmenila spotreba?
o 09.06.2010, 20:03 | H-Honza (M)
za me 100% pozitivni reference, diesel power mi resil 3 auta zakazniku, ale nejednalo se o zadny diesel tuning, spis jen vymenu trysek ktera stala polovinu tretinu toho co v autorizovanym servisu.
Ty chlapi vedi co delaji, jejich jednani je seriozni, a ceny primerene.
o 09.06.2010, 20:12 | Rajdlos
jura.j: kazdej kdo trochu dela do naftaku, by Ti poreferoval
o 09.06.2010, 20:53 | gizmi
hrac: spotreba je proste neco co nejde rict..predtim jsem s autem jezdil jak se snekem, protoze nemelo vyznam mu slapat na krk (ono presednout z CRXka 160PS do 66kW je fakt utrpeni) a po tryskach a upravach jsem mu zacal po zahrati vzdycky nakladat :D takze asi tak..ale nikdy jsem se nedostal nad 7,5litru/100km spotreba...coz je u me spokojenost.. a jak tu nekdo psal ze po uprave pisty, atd..Pekna kravina - pokud je motor OK a dostaval peci a nehoni se za studena a naopak se necha vydejchat nez vytahnu klicky, tak proste vydrzi vsechno..a kord ta 66kW ;)
o 09.06.2010, 21:04 | tykeev
to hrac971:
SPRINT 764 jsou trysky na 2.5 TDi R5

Já jsem použil vyšší řadu trysek a přímo pro můj motor = POWER PLUS 783.

Cenu jsem měl o něco lepší, dodávku i montáž prováděl můj známý tady z okolí.
o 09.06.2010, 21:06 | tykeev
co se týče spotřeby, tak auto se víc chová jako benzíňák.
Jelikož s novýma tryskama stačí šlapat na plyn způlky oproti jízdě před montáží, tak při normální jízdě spotřeba lehounce dolů.
Při ostřejší jízdě šla trochu nahoru, ale relativně zanedbatelná hodnota.
o 09.06.2010, 21:18 | Jindrs
Rajdlos: rekl bych ze poreferuje 99% lidi co si nekdy ladilo 1Z :-D
o 09.06.2010, 21:39 | hrac971
tykeev:oni su pre 2.5 tdi ale aj pre 1.9tdi s rotacnym cerpadlom .ty mas motor pumpa dyza preto tam idu ine.A ak sa mozem spytat kolko si za to dal u znameho ?
o 09.06.2010, 21:42 | hrac971
to tam bolo na fore ze ak chce ten doticny pocitit na 66kw vyssi vykon tak su najvhodnejsie Sprint 764
o 09.06.2010, 21:43 | Dudelina
Jindrs: Jasný u 1Z toho raději moc nedělat... ale on má r.v.04
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3694 sekund.