Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > skut 50 ccm

 o Navštíveno 12864x o
o 11.07.2011, 00:48 | martan01
Jakej ? Kentoya? Yuky ?


o 11.07.2011, 06:49 | Only_One
asi podle peněz co na to máš ne? :-D
o 11.07.2011, 08:33 | TUNER
...dvě nejhorší značky který jsi si mohl vybrat :D :D :D
kolik máš peněz ?
o 11.07.2011, 09:16 | Only_One
hele z těch levných čínských - máme Rhon /MAxon 50tku a teda musím říct že hodně milé svezení za pár korun a i dobře vypadá.
Motor je taková okopírovanina Minareli a tím pádem na to je i hodně dílů stejných a lidi s tím hodně machinujou. Já jsem jen vyměnil gumy a spokojenej.
Dobře vypadá, je teda tvrdej jako šutr a i minidíra je cítit. ale jede to i se mnou skoro 60sát bez úprav. Nevejde se teda helma pod sedlo :-D docela blné, a hůř brzdí. Jinak po cca 800km pohoda
o 11.07.2011, 13:54 | martan01
Ja to nechci pro sebe ale maleho svagra. Takze 50cm staci a rychlost 45km je v pohode. Jde Mi jen o to ad to nemusim porad spravovat a nebo vozit do servisu nejak daleko.

Klidne vemu i neco jeteho v peknem stavu.
o 11.07.2011, 14:21 | Nismo.Power
Yuki a Kentoya fakt über shit ale kam se to hrabe pořád na autokelly rhon apod to je fest čína už....
když koupíš cokoli jetýho značkovýho tak uděláš nejlíp jinak budeš pořád něco opravovat což je to co nechceš.....

jednoho rhona sme prodaly za 7k, druhym jezdíme pro díly najeto ted asi 25km a kaput baterka, plovák , podsvícení palubky
přední vidlice netlumí rázy vozovky a to ani trochu, zadní je pohodlná dost ale díky předku to jen poskakuje na silnici i když je uplně rovná
odbloknul sem ho a jel sem 65po rovině a 72 z kopce podle tacho....ale už to tak hopsá ten předek že se na tom člověk bojí, na normálnim značkovym skůtru můžeš jet s drženim jednou rukou, na rhonu je to těžce o hubu.....
a rozhodně bys třeba nebyl první a prasklou přední vidlicí takže bezpečnost předevšim...., minulej tejden u václaváku sem zase potkal 4kolku bashan a vylomilo se mu za jízdy kolo takže taky kvakvakvalitka :D

zadarmo dobrý ale peníze bych za to nedal leda pytel brambor....

jetej značkovej prostě, tomu můžeš aspon věřit že ti neupadne kolo nebo se nezlomí rám či vidle....
o 11.07.2011, 14:28 | Lufas
jako nismo... mel jsem Kentoya zoom50 2T a i 4T za celou dobu jsem nemel zadnej problem akorat ulezeni kola se vymlelo,udelali se futra a ok...no a pak jsme meli Yuki nejakou 150 skutra a to byla fakt tragedie furt neco, za tri mesice provozu to bylo dva v servisu...po par telefonech nam nakonec vratili penize...tak ze za me uz nikdy vice
o 11.07.2011, 14:53 | martan01
Pokouknu se po necem rozumnem.
Je mi jasne ze pro dospjeleho to nebude. Ten ji utaha a unici. Ja potrebuji neco pro kluka 10 let.
o 11.07.2011, 15:23 | Only_One
Múžeš mi NIsmo uvést jiný skůtr, který bude stát cca 10tisíc a bude stále v rok v záruce a pojede obdobně jako QTko? :-) Těžko ....
o 11.07.2011, 21:23 | TUNER
Only,někdy bych rád porovnal tvýho Rhona se značkovou seriofkou,nechceš si udělat vejlet 10 km za Plzeň ? Klidně bych přijel,ale nemam to na značkách....
o 11.07.2011, 21:35 | JR
Mel jsem toho Rhona, najezdil s nim 800 km po Praze a byl v pohode. Za ty prachy si myslim, ze je to OK.
o 11.07.2011, 22:55 | Only_One
Klidně můžem. Taky si rád udělám obrázek o konkurenci za děsný prachy
o 12.07.2011, 00:24 | Nismo.Power
O_O : k němu nejezdi, a když jo tak ne s takovou sračkou jako je rhon :D .... osobně nikdy sem nejel na horšim a strašlivějšim skůtru než je rhon, i babeta je líp stavěná než tahle parodie šitá horkou jehlou koumákama v kelly kde už tam při projíždkách jednomu upadlo kolo a přijel sedřenej :D
jako jo zadarmo to je ok, ale proti klasiký 50ce značkový to jede 2-3x hůř , prvotní rozjezd z fleku strašnej, brzdy nic moc, zpracování maximálně tragický a přední vidle uplně nejvíc tragický...... jinak komu se klepe za jízdy tak je špatně nazutá guma, má to skoro každej kus stačí zout a znova nazout.....

třeba :
[ Link ]

nebo :
[ Link ]
sice starý jak metuzalém ale dobře investovaný prachy, sedneš a jedeš, na lehce novějšim jogu sem jel a jede to jak hovado, než rhon udělá 25metrů tak tohle má 100metrů a to myslim zcela vážně.... tachometr sem na něm opřel dalekosáhle za cejchovanou 60 a myslim že tak 80-90 udělal s přehledem..... i kámoš měl kdysi piagio zip a to svištělo taky jak z praku, prostě rhon je fakt mrtvej a dovolim si tvrdit díky "neodpružený" přední vidli je fakt nebezpečnej a o držku.... ale darovanýmu koňi... o tom to je...
o 12.07.2011, 00:44 | LukeFab
rhon je rhon,jede to 70 po rovine,to staci,do mesta ideal,odpruzeni stoji za prd,jinak kdyz to nekdo koupi za pulku prodejni ceny,tak je to v poho si myslim,na poruchy je zaruka
o 12.07.2011, 06:21 | TUNER
Only - Ok,písni mi na emila kdy by se ti to hodilo...
Tady dva kvalitní stroje za "děsný" prachy.....pro představu mam ten samej.

[ Link ]

[ Link ]
o 12.07.2011, 07:54 | Nismo.Power
LukeFab : a prodejní cena jest ????? myslíš tu co "udávaly v kelly" ?? ta teálná je kurevsky jinde stejně jako u těch čínskejch 4kolek který opět hezky vypadaj ale co slyšim od obchodníků tak prej snad větší pecka než rhon takže to ani nechci radši vidět až nám jí dovezou, to předtim radši fakt podotahovat všechny kola a vyztužit všechny sváry když to je 4kola za 100tis .... já si myslim tak za 30tis max a pro ně mnohem za min :D a rozchod kol to má boží zadní mnohem užší než přední a vypadá to fakt hustě trapně když to jede :D

TUNER : čéče to vypadá moc pěkně ! nad tim asi vážně popřemejšlim ani to neni nijak ošklivý :)
o 12.07.2011, 08:55 | LukeFab
ber ty skutry z tech odkazu co dava tuner :-)
o 12.07.2011, 09:01 | Only_One
no tak ty skůtry nejsou přihlášené což jim zvedá vstupní cenu.
Rhona považuju za velmi povedeného čínského skůtra. To co má plnit plní, funguje, je za pakatel a stále když se něco po.. tak to opraví někdo milej jako je Nismo :-D prostě s láskou k čínským skůtrům
o 12.07.2011, 09:11 | LukeFab
ten první má stk! [ Link ]
o 12.07.2011, 09:14 | Only_One
jo? ja vidím "Originál italský TP, na přihlášení, popř. přestavbu"
o 12.07.2011, 09:21 | TUNER | Upraveno: 2011-07-12 09:27:59
Samozřejmě je třeba počítat s investicí kolem 2,5k za české doklady,ale i tak se dostáváme na cenu čínskejch strojů "se zárukou".....ale jen cenou.......
kvalitou,ergonomií,použitejma materiálama a možnostmi úprav jsou tyhle stroje uplně někde jinde......

EDIT - ale pokud to chce pro 10 letýho kluka,tak to ani řešit nemusí,leda by na tom jezdil i někdo s oprávněnim po silnici....
o 12.07.2011, 09:30 | Only_One
No na Rhona není žádnej problém s úpravou motoru. Ty blázni to ladí neustále a na nedostatek možností si nikdo nestěžuje. Já jsem dřív nebyl ochotnej tu čínu koupit, ale ted ji máme, jezdí, jezdí dobře a nic nám neupadlo a nevapadá to, že by to zatím chystalo nějaký oddělení konstrukčních dílů :-)

o 12.07.2011, 09:42 | martan01
Kluci to ta Kentoya nevidrzi bezproblemova ani zarucni dobu ?
o 12.07.2011, 09:55 | Only_One
musíš se smířit s tím, že po dobu záruky budeš nucen časteji svěřit skůtr na výměnu dílů
o 12.07.2011, 09:56 | TUNER
Jo jo,ladí a hlavně opravujou nedostatky,jako třeba vrtaj víčka nádrží aby vůbec tekl benzin atd,neboj,na skútrforu to sleduju..)))
Ad úpravy motoru,jasný že upravit jdou,ale motor vzduchem a vodou chlazenej je sakra rozdíl a ve vedrech neztrácí tolik výkon,nehledě že ze vzduchu dostaneš tak poloviční výkon co z vody...bavim se teda už o extremu....ale prostě je to tak. Další věci jsou na tom podobně.
Taky jsem si raději koupil 8 let starý VOLVO než abych kupoval třeba novou ladu....takže asi tak.
o 12.07.2011, 10:27 | Only_One
Já toho skůtra neladím. Vyhovuje mi v seriové podobě. Jede to skoro 60, nežere to, hezky to vypadá. Já jsem opravdu velmi spokojený. Ladu bych si taky nekoupil :-D
o 12.07.2011, 10:39 | Zdena1985
ta 4 kola je pekna sracka
o 12.07.2011, 10:46 | Vencaf
souhlas s TUNERem, mám na budíku u starýho Piaggia 37tisíc km a v motoru měněn pouze olej a filtr, zajímalo by mě, jestli má někdo podobnou zkušenost s levnejma značkama..
o 13.07.2011, 11:47 | Nismo.Power
Vencaf : no zatim má najeto 800km a žádnej problém :D pokud to vydrží 5tis najet tak bych se opravdu divil, jak řikám tak náš má a měl problémů dost na těch najetejch 30km, druhej jsme prodaly novej, TGB z benexu jsme prodaly s najetejma asi 300km a to bylo uplně boží proti "starlinu" aka rhon.... přední vidlice regulérně pružila jen byl problém že fakt jel 48 a omezovač a nenašel sem jak ho zrušit... jinak ale kvalitou a celkově jízdou nebe a dudy proti rhonu....
kamarád měl taky jednoho prodal ho tu na foru nedávno a taky palivoměr, myslim podsvícení budíků, špatně nazutá guma.... taky na to najel prd.... divim se že za to někdo dobrovolně dal 10k, my prodaly fungl za 7...
o 13.07.2011, 11:53 | Only_One
uvidíme, uvidíme :-) já se toho nebojím. Až dosáhnu 5t km dám vedět :-D
o 13.07.2011, 12:04 | TUNER
Only - Hlavně dej vědět jak máš čas,kdy by jsi mohl dorazit ;-) Rád ti stroj předvedu a půjčim na projetí ;-)
o 13.07.2011, 12:49 | Only_One
někdy příští týden. teď nestíham a ještě je venku divně
o 13.07.2011, 15:26 | Nismo.Power
prosim prosim hod si na rhona kameru ať je vidět jak to jede proti normálnímu scootru..... podle mě si pořád neuvědomuješ jak hroznej dostaneš klepec od tamtý starý jebky :D
o 13.07.2011, 15:30 | Only_One
hele Nismo mě je upřímně jedno jak jede "ta stará jebka" Rhon jede na 50sátku naprosto dostatečně a i s mojema 100kilama ve městě dostačuje. A to nemá na sobě ani gram úprav kromě odstraněné klemy omezovače.
o 13.07.2011, 15:31 | LukeFab | Upraveno: 2011-07-13 15:34:27
ja bych to s nekym klidne zkusil-Brno.s mýma 93kg to jezdí parádne,jen do kopce by to mohlo jet rychlejc,ale trochu sem to upravil,dal lehčí válečky a odstranil omezovač a jezdí o docela dobře.pro mě akorát do města.70-75 po rovině
o 13.07.2011, 15:39 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-07-13 15:40:53
stejně mi udělej tu radost a natoč si to :)
i kdyby nebylo malaguti ani trochu upravený tak má 50ku 3x rychlejc néli víc...... a vo tom to je..... svez se na tom a udivíš že se na těch značkovejch ani nemusíš tolik bát v zatáčkách a celkově ta jízda je prostě uplně jinde .....
myslim si že pokud se někdy někdo z vás svez na standardnim značkovym skůtru tak ví o co jde a ani ve snu by ho nenapadlo se proti tomu postavit s rhonem...
až se srazíte tak preferuj dojmy :)
o 13.07.2011, 15:48 | Only_One
no jezdil sem na Hondě Vision :-) tak to mě skutečněn nenadchlo - tam se to nedostalo ani na 50 :-D. V itošce sem měl půjčenou novější Vespu. Ta byla hezká, ale rozhodně línější jak čína. Jediná otázka je, kolik toho Rhon vydrží najet. Ostatní věci co se tu řeší nejsou podstatné, jestli mám zrychlení takový nebo makový. Mě to přijde dobrý i maximálka a o tom to hlavně je. Já i slečna jsme spokojený. A navíc sem teď zjistil, že ten Rhon svítí v noci daleko lépe jak třeba sosedovo Yamaha Majestic a to jako je setsakrametskej rozdíl :-).
o 13.07.2011, 16:09 | JR
O_O: kliiiiid, jako kdybys nevedel, ze N.P bude pomlouvat uplne vsechno :-)
o 13.07.2011, 21:44 | TUNER
70-75 dle tacho nebo GPS ? Mno uvidíme....mě bejvalá Malagutka taky ukazovala.......no víc jak kilo neukázala,tak jsem byl nucen namontovat digi tacho z kola a to skalibrovat dle GPSky....pak jsem viděl ty správný hodnoty. Digi tacho na F15 ukazovalo 97 (víc to nikdy neukázalo,i když jsem zrychloval) a přitom na kalibrovanej Sigmě to ukazovalo cca 80 km/h při maximální rychlosti na origo budíku ))) Mno a kamarádovy Aprilia Area (stejnej motor Minarelli LC trochu poladěnej) ukázala 143 km/h když jel v závěsu za mnou )))) No skutečnost byla jen 123,6 km/h....takže z toho plyne,nevěř seriově montovanejm tachometrum .... A stejně bych rád viděl rhona,kterej jede aspoň 110.....skutečnejch )))
o 13.07.2011, 21:51 | LukeFab | Upraveno: 2011-07-13 21:51:27
podle gps,fakt 75,kdyz se rozehřeje remen,tak 70,podle tacho 90,ale ja mam maxona,ten je skoro stejnej,teda jinej karbec,klikovka a co ja vim co jeste než rhon
o 13.07.2011, 22:24 | Only_One
rhon a 110 asi nikdy nepojede :-)
o 13.07.2011, 22:42 | LukeFab
kdybys do toho vrazil 40t,tak jo,ale to je blbost vražet do takove srajdy
o 13.07.2011, 22:54 | hawai
necetl jsem tenhle topic celej, jen úvod, ale za sebe můžu říct, že bych se nebál ani maxon matador 50. já osobně bych šel ale do 125. jede pěkně a za ty peníze bomba. ale na druhou stranu určitě nebrat maxon ardour 50 4t ! když už, tak jedině 2t . ale jak řikám, já bych šel jedině do matadora. vim co řikám, denno denně mi jich pod rukama projde nespočet :-)
o 13.07.2011, 22:58 | LukeFab
proč ne 4t?
o 13.07.2011, 23:00 | JR
Protoze to nejede.
o 14.07.2011, 09:06 | hawai
Přesně, 50 4t prostě nejede. 2t jede o moc líp, Zato ale 125 4t jede uz docela pěkně, do toho bych šel já
o 14.07.2011, 17:54 | Nismo.Power
"rozehřeje řemen" ? :D ty voe už to nehul..... maxon je naprosto stejná věc jen to je žlutý voe....jasně já se svejma cca 90kg na tom jel z kopce 72 tacho ale na to sem to vláčel od sjezdu z D1 až k nuseláku , po rovině maximálně 65 do kopce udržel s odřenejma ušima 50....

4t nejede, sice hovno žere ale málo točí......
o 14.07.2011, 18:35 | LukeFab
"Někteří výrobci nabízejí kevlarové řemeny, které jsou o dost pevnější a více odolné proti teplotě a
prokluzu, než řemeny standardní."

[ Link ] prosím a mám to vyzkoušený na jiným skůtru,že s kevlarem to po delší jízdě jezdí stejně. U mě je to tak,že po 10 minutách už remen trochu prokluzuje a nemmá to takovou akceleraci
o 14.07.2011, 19:52 | Nismo.Power
jasně ale koupí si kevlarovej a už mu to nepojede 75 páč se mu neprodlouží řemen o 2cm co by potřeboval aby mu to možná z kopce tak jelo :D

prostě autokelly má hlavní problém ve výkonu, myslim si že tam by člověk moh ladit celej víkend válečky, zbrušovat je o 0,01g , měnit kontrastní pružiny a zkoušet prodlouženej řemen ale i tak by z toho po víkendu dostal 80 tachometrovejch z kopce protože ten motor je mrtvej prostě :D
o 14.07.2011, 20:03 | LukeFab
já sem si odvrtal válečky a dal jinou kontrastku,zrušil jsem ten erg,odpojil restrikci a to je vše,výsledek je ten,že to jezdí tak o 1/4 víc jak původně a dostatečně.je to 50ka,tak člověk nemůže chtít aby to jezdilo jak větší objemy že
o 14.07.2011, 20:12 | Nismo.Power
kdo řiká že s 50kou nemůžeš naprášit mnohem větší objemy ? :) to máš karbec 2k vejfuk 3k variator 2k a hned to valí uplně jinak.... když to zakulatíš 3k za 70ccm tak si zase uplně jinde ...
jenže problém že na ten motor co tam je nebude 2x moc dílů a jeho životnost taky nebude zrovna hezká :)
o 14.07.2011, 20:16 | LukeFab
proste do tohoto skutru se nevyplatí kupovat ani variator,nema to cenu,jede to i tak vcelku dobře se mnou do prudkýho kopce sice jen tak 40,ale stačí to,jen si to chce pohrát s válečkama.
o 04.06.2020, 22:26 | crestik
kšefty moc nejdou, co :-)
o 07.06.2020, 11:56 | gizmi
Nerozumím co vede lidi k nákupu 50tky, když mohu mít 125tku. Nová od Hondy vyjde na pakatel a svatý klid. Čínu nikdy :D
o 07.06.2020, 12:45 | Robo
gizmi:nejspíš konstrukční rychlost do 45km/h :-)
o 07.06.2020, 13:20 | gizmi
Robo: pořád nechápu, když 125 mám k Bčku :D :D
o 07.06.2020, 14:41 | Robo
gizmi:Tobě už je asi víc než 15 let, ne? ;-) To je totiž ten rozdíl, co vede většinu lidí k nákupu moto s objemem 50ccm
o 07.06.2020, 16:21 | gizmi
Robo: většinu těch co píšou znám a je jim rozhodně více jak 18 :D :D Řekl bych více než 28 a skoro bych typoval že i více než 38 :D :D Po těch letech tady :D :D
o 07.06.2020, 16:39 | Robo
Gizmi: že by třeba někdo tady už měl 15-ti leté dítě? :-) :-) :)
o 07.06.2020, 16:43 | gizmi
Robo: :D :D :D OK nooooo :D :D :D Nečekáš, že si příznám, že jsme starý :D :D :D
o 07.06.2020, 16:48 | Robo
Nečekám nooo, mě je taky teprve 45 :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5275 sekund.