Ten pocit, neco je vyhovujici, je prima, neni treba s tim nic delat... nastesti existuje skupina lidi v Buchloe, ktera dela z dobreho jeste lepsi... a tenhle pocin umi otocit hlavou a udelat lepsi den :-) enjoy [ Link ]
jó hezký vozítko..... 840i se ještě dá udržet při životě a jezdit.... 850i to je už průser až na půdu a BMW = budeš mít výdaje alpina.... hromada specifickejch dílů takže udržet v chodu tohle to musí bejt skoro nadlidskej úkol ale auto je to fešný a vždycky bylo :)
If the 850CSi was developed by M, why is it not badged as an "M8"? BMW Motorsport did develop a prototype 8 Series with a lightweight body and a 550-hp 48-valve V12 engine that was known as the M8. However, BMW pulled the plug on the M8 and stated, "We're just not interested in putting our name on cars like this anymore." Instead, a more mild 8 Series with a 24-valve version of the V12 and normal steel body panels was chosen for production. This model was named 850CSi, perhaps because it was more closely related to the regular 850Ci coupe than the M8 prototype or perhaps because BMW did not wish to attach the M badge to a rather large and heavy grand touring coupe.
Ty kecy o tom, že nechtěli dávat dvouznakou kombinaci Mx na těžké luxusní cestovní kupé působí naprosto slzavě při srovnání s dneškem, kdy eMko visí i na jejich turbodieselovým třítunovým traktoru...
To je ten motor, co u něj snad ani jeho výrobce nevěděl, jestli zrovna funguje nebo ne a co se vlastně v těch paraleleně na sebe navázaných řídících jednotkách děje? :-D :-D :-D Nicméně futrál se fakt povedl, kupé je to mooc hezké a opět připomíná dobu výroby aut pro radost, dobu, která už se nikdy nevrátí.....
Testarossa je nádherná socha, to je spíš plus než mínus. Ale velkej mínus je ten motor, vlastně ani nechápu jak mohlo BMW připravovat něco tak monstrózního jako je první poválečný V12 a takhle to pos.at. Je to těžký přetechnizovaný a předražený ingot a můj poslední respekt zmizel když jsem 850iA o délku auta smáznul s E34 540iA a ano, závodili jsme oba kdyby se někdo ptal. Pro mě jako pro člověka, který se přes všechny sedmičky, šestky a pětky propracoval až ke trojkám to už asi nikdy nebude ten pravý šálek kávy.