Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Alpina e31 5,7 (takova lepsi Bmw onanie)

 o Navštíveno 4822x o
o 15.06.2012, 09:58 | CervinVega
Ten pocit, neco je vyhovujici, je prima, neni treba s tim nic delat... nastesti existuje skupina lidi v Buchloe, ktera dela z dobreho jeste lepsi... a tenhle pocin umi otocit hlavou a udelat lepsi den :-)
enjoy
[ Link ]

foto k příspěvku  od CervinVega



o 15.06.2012, 10:00 | CervinVega
uz zakladni 840i je prima na pohled, ale ty drobne detaily... barva... propracovany interier...
:-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 15.06.2012, 10:02 | CervinVega
na dobu vzniku je to stale spaceship a koukatelne i dnes...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 15.06.2012, 10:06 | CervinVega
motivacni stranka s tech info a pod, doporucuju videa a [ Link ]
pripadne sekci s motorama...

jo a sorry, je to jen 5,0 verze, upsal jsem se v nadpise, patrne vliv odkrveni :-)))
o 15.06.2012, 10:37 | tykeev
to je vážně krásný.... vždycky se mi tahle stará osmička líbila.... a tohle je ještě o kus dál :-)
o 15.06.2012, 10:43 | muSlim
No E31 je a bude vždy krásna. Len tie náklady na udržiavanie už moc nevoňajú :-)
o 15.06.2012, 10:47 | Pavel 528
neskutecna nadhera,cena a provoz uz tolik ne..o))
o 15.06.2012, 10:51 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
je to nadherny, meli by 8er vratit do vyroby :-)

ale skoda ze to ma kratkej rozvor, prisernej 5.0i motor
o 15.06.2012, 10:54 | cupra.165
Uz sem se lekl Honzo,ze jsi prikoupil dalsiho mazla :-)
o 15.06.2012, 11:26 | Nismo.Power
jó hezký vozítko.....
840i se ještě dá udržet při životě a jezdit....
850i to je už průser až na půdu a BMW = budeš mít výdaje
alpina.... hromada specifickejch dílů takže udržet v chodu tohle to musí bejt skoro nadlidskej úkol ale auto je to fešný a vždycky bylo :)
o 15.06.2012, 13:29 | schimi
Prekrasne auto, super nadcasovy design. Za nim sa budu ludia otacat aj o dalsich 20 rokov.
o 16.06.2012, 07:44 | masz
Nadherne auto vzdycky jak to nekde vidim slintam
o 16.06.2012, 10:17 | CervinVega
If the 850CSi was developed by M, why is it not badged as an "M8"?
BMW Motorsport did develop a prototype 8 Series with a lightweight body and a 550-hp 48-valve V12 engine that was known as the M8. However, BMW pulled the plug on the M8 and stated, "We're just not interested in putting our name on cars like this anymore." Instead, a more mild 8 Series with a 24-valve version of the V12 and normal steel body panels was chosen for production. This model was named 850CSi, perhaps because it was more closely related to the regular 850Ci coupe than the M8 prototype or perhaps because BMW did not wish to attach the M badge to a rather large and heavy grand touring coupe.

foto k příspěvku  od CervinVega

o 16.06.2012, 10:37 | CervinVega
motor v rezu

foto k příspěvku  od CervinVega

o 18.06.2012, 10:58 | CervinVega
Dinan by taky stal za hrich :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 18.06.2012, 10:59 | CervinVega

foto k příspěvku  od CervinVega

o 21.06.2012, 14:21 | RedBaron
Ty kecy o tom, že nechtěli dávat dvouznakou kombinaci Mx na těžké luxusní cestovní kupé působí naprosto slzavě při srovnání s dneškem, kdy eMko visí i na jejich turbodieselovým třítunovým traktoru...
o 05.11.2012, 08:36 | CervinVega
to auto ma kouzlo i po letech... :-)

foto k příspěvku  od CervinVega

o 05.11.2012, 08:40 | RedBaron
Čuníku! ;-)
o 05.11.2012, 08:46 | radek.613
To je ten motor, co u něj snad ani jeho výrobce nevěděl, jestli zrovna funguje nebo ne a co se vlastně v těch paraleleně na sebe navázaných řídících jednotkách děje? :-D :-D :-D Nicméně futrál se fakt povedl, kupé je to mooc hezké a opět připomíná dobu výroby aut pro radost, dobu, která už se nikdy nevrátí.....
o 05.11.2012, 09:53 | Tendr
Nemůžu si pomoct, ale mně to vždycky připomene starou Testarossu :(
o 05.11.2012, 20:57 | RedBaron
Testarossa je nádherná socha, to je spíš plus než mínus. Ale velkej mínus je ten motor, vlastně ani nechápu jak mohlo BMW připravovat něco tak monstrózního jako je první poválečný V12 a takhle to pos.at. Je to těžký přetechnizovaný a předražený ingot a můj poslední respekt zmizel když jsem 850iA o délku auta smáznul s E34 540iA a ano, závodili jsme oba kdyby se někdo ptal. Pro mě jako pro člověka, který se přes všechny sedmičky, šestky a pětky propracoval až ke trojkám to už asi nikdy nebude ten pravý šálek kávy.
o 05.11.2012, 23:19 | jardajuzik
bmw tehdy mělo nechat projít do výroby M8 !!
škoda...
Youtube video:


kdo ví co by s takovouhle koncepcí dělal motor mclaren f1 :)
o 06.11.2012, 08:35 | P3RF3KT
M8 je nádherná!! Nevim proč ji tenkrát nepustily do výroby. Ten upravenej dvanáctiválec v manuálu v tom musí bejt strašnej blázinec
o 06.11.2012, 09:17 | radek.613
Mno musí a nemusí, podle toho, jestli zrovna funguje, nebo ne :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4376 sekund.