
Navštíveno 14708x

Čaute,chci se zeptat na vaše zkušenosti s přípravky na čištění váhy vzduchu.Dobré recenze jsem se dočetl na
[ Link ] Někde jsem taky viděl,že to prostříkávaj čističem na brzdy,ten mám dokonce doma:)
Další otázka-kam všude to nastříkat?Na váhu to je jasný,a dál?
Jinak uvítám vaše tipy na pročištění systému+i zkušenosti s odstraněním EGR.
Jinak auto Octa TDI 81kw.
Díky Honcke.
Koukni sem na ten EGR -
[ Link ] jinak je toho hodně na skodaforum :) . Jinak s tou váhou opatrně osobně bych to nedělal !!!
Loni jsem čistil váhu na Fiestě 1,25 16V... Váhu jsem vyndal, prolil tím čističem... nechal pořádně oschnout a pak jsem zjistil, že je ještě nános přímo na těch vláknech... takže vatu na špejli, isopropylalkohol 50% (mám i neředěnej, ale pro jistotu) a jemně jsem očistil ten napálený prach a chodí do teďka :)
Ja ju dycky nalozil do lihu celou, nechal okapat a jeb s tim zpatky v povoz... ;-) az me to prestalo bavit tak jsem si konecne koupil benzinaka :-D

09.04.2013, 23:51 |
fredy a na benzínu normálně váha není že :)

10.04.2013, 00:56 |
JP Tipuju že na 944 ani na broukovi ne:D
čistič na brzdy vyfouknout vzduchem a je klid ;)
Měl jsem taky Octu 1,9TDI 81kw a váha zlobila - jednou za rok jsem jí vytáhnul, profouknul čističem na brzdy, nechal vyschnout a byla zase jako nová. EGR jsem neřešil.
TT.

10.04.2013, 09:35 |
PK Kdysi jsem o tom něco hledal a taky ji pak čistil. Co jsem se tak různě dočetl, tak nejlepší by na to právě měl být ten isopropylalkohol. Kupoval jsem ho ve spreji asi za necelých 200 Kč. Vystačí tak na 1000 čištění :D
Jinak klapka by se pak mela resetovat, bud pres diagnostiku, nebo odpojit baterku, seslapnout treba brzdu, at se to cele vybije, nechat hodku stat a pak po pripojeni nechat klicek dyl v predposledni poloze, melo by byt i slyset, jak klapka projede "koncove" body aby se nastavila.
Alespon takovy byl postup u Audi rok 2002 ;)
Tak me napada, ze bych se taky mohl podivat na stav klapek :)
V podstate ti staci cokoliv co odstranuje mastnotu. Cistic brzd je asi dobra volba,ale abych kupoval spray za 2 kila abych vyuzil 2% obsahu mi prijde zbytecne.
Ja ho cistil lihem ci technickym benzinem a jemnym steteckem.
Takže asi upotřebím čistič brzd co mám doma:)Dík chlapi.
Jinak je mi divný,že ani když zasprintuju a šlapu tomu ve stylu 1-plnej,2-plnej atd,tak nevypustí sebemenší náznak čoudu.Což si myslím že ten nafťák by měl trochu zahulit ne?Doteď jsem měl samé benzíny tak nevím.Zdá se mi to trochu líné.Na 2 jde cítit jak zabere turbo,na trojku trochu taky,4+5 už nic,.
Zítra jsem objednanej na chip,tak uvidím co ukáže diagnostika+válce.

10.04.2013, 16:26 |
Ravo na 4 a 5 tě 81ka nikam bořit nebude, to je normální stav :)
A nafta čoudí nejvíc když je studená (a ten zasr*ej EGR samozřejmě přepouští spaliny do sání nejčastěji v řežimech studeného motoru, kdy jindy tato ekoteroristická součástka má podle výrobce smysl?). Doporučuju nejezdit klobouka a nesnažit se o 4,235416798 l/100km, pořádně to protahovat na dálnici aby turbo překlápělo lopatky a chovat se k tomu jako člověk za studena a po dojezdu dochladit. Pak nemůžeš mít problém u tohoto motoru ani s klapkou ani s turbem
Ravo:D Klobouka nejezdím,dlouhodobou mam 5,6/100.Za studena k tomu přistupuju s rozumem,ale jak se to ohřeje,tak tomu šlápnu,to zas jako jo:) Ale je mi divný že když třeba podřadím,dám full gas,tak si ani nečmoudne.
Uvidím kolik poníků mi tam zbylo zítra na brzdě.
Dík za reakci.
ja mam obyc dvoudratovou a jednou za rok ji vyndam, vemu isopropil a uchostouchy, osmudlam, usazeniny jdou dolu bezproblemu a za dve minutky mam hotovo i s vracenim do auta a hledanim torxe s dirou ;-)