Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Passat B6 - 2.0TDi (rada, na co pozor?)

 o Navštíveno 14021x o
o 03.04.2014, 09:04 | TomasW
Prosím pár rad - rodičové obměňujou auto a vybrali si Passat B6 v dieselu 2.0 tdi.
Jsou nějaké typy motorů na které si dát pozor? Já když jsem vybíral oktávku tak mi radili dej si pozor na BXE atd...
Nebo raději než 2.0tdi vybrat 1.9tdi??
Prostě všeobecně, jestli se něčemu vyhnout obloukem, případně na co se zaměřit? Díky


o 03.04.2014, 09:25 | vypuk
Tak dvoulitru se někteří vyhýbají jako čert kříži, někteří zase problémy nemají a pochvalujou si :) Vím, info k ničemu, ale něčím se začít musí :-D
o 03.04.2014, 09:26 | TomasW
A např. servis 1.9 vs 2.0??
Ja slyšel, že od nějakého roku (typu motoru) už problémy nejsou, ale ztrácím se v tom :-) nevím rok, typ nic :-)
o 03.04.2014, 09:30 | tommas | Upraveno: 2014-04-03 09:30:49
zkus číslo Světa motorů "diesel speciál" kde je o těch autech napsáno spousta užitečných informací, rad atd.
Od problémů s hřídelkou, po opravy vstřiků.
Jinak problémy jsou se všemi, není to od určitého roku.
o 03.04.2014, 09:59 | Lukasino
Těch dvoulitrů je hromada, až nějakého najdou, vzít kód motoru a použít google. Současně nedat na první odkaz a projít si všechno.

Třeba můj případ, našel jsem hezkou B6, měla motor BKP, google nejdřív prozradil jak se to neuvěřitelně sere a ruce pryč, ale po chvíli hledání člověk zjistí, že se tam srali věci na cca prvních dvou ročnících, poté se to vychytalo, z řetízků se udělali ozubená kola, atd. a je klid. Takže ve VW mi potvrdili, že můj BKP je už inovovaný a já ho s klidem koupil. Jako bonus jsem se po koupi ve VW dozvěděl, že je svolávačka na vstřiky, takže jsem dostal i nové vstřikovače :o)

A musím zaťukat, že zatím jen jezdím a o motoru vůbec nevím (momentálně má nějakých 215tis.km).
o 03.04.2014, 10:29 | Augi
Jako Lukasino: Na všechny BKP byla svolávačka na vstřiky.
o 03.04.2014, 11:14 | TomasW
Taky jsem se nekde docetl za bkp nebrat snad do roku 2008. A udajne vstriky meni vw dodnes i u aut dovezenych?? Je to tak?? Udajne lepsi bmp 8v, ale nasel jsem nejake problemy s prasklyma hlavama ci co. Neni teda nakonec opravdu lepsi 1,9?
o 03.04.2014, 11:30 | Kounect
Kamarád tohle vyřešil 1.9 bluemotion s prodlouženou 4 a 5 a chipnul...zvážil bych i tuhle variantu ( ale současně netvrdím, že 2.0 je na hovno... )
o 03.04.2014, 11:39 | TomasW
Ještě nevíte někdo jaké označní 2.0tdi je s DPF filtrem??
o 03.04.2014, 12:14 | radek.613
A rodičové jezdí dlouhé silniční a dálniční štreky, nebo spíš poskakují po městě a kolem komína?
o 03.04.2014, 13:01 | TomasW
radek: Je to cca 50:50... ale musi to byt proste nafta a MUSI to byt passat páč se mamině prostě líbí :) Já teď od rána hledám info o těch 2.0tdi a čím dál víc se přikláním k 1.9tdi...
o 03.04.2014, 14:56 | Barthez
ja mam 1.9ku BLS ( s dpf ) a jsem nad miru spokojenej. Mam ji od nove 2007 a par kravin jsem na tom resil, ale jinak dobre auto...
o 03.04.2014, 15:51 | TomasW
Jak poznam jestli je motor PD nebo uz CR?? Nejake kody motoru?? Nejak se mi nedari najit :-(
o 03.04.2014, 15:59 | camron
...třeba podle railu?
o 04.04.2014, 07:51 | tomas-x
TomasW:Jestli seženeš tak bych doporučil koupit svět motorů "diesel" co vyšel nedávno. O 2.0 TDI je tam dvoustránkový článek i s tabulkou jednotlivých motorů. My osobně doma máme passat s motorem BKP a je to neštěstí :-(
o 04.04.2014, 08:02 | capo
PD mají kódy motoru začínající na B, commonraily na C. To je základní poznávací značení.
Nevím jak jsi na tom finančně, ale já bych určitě hledal spíše CR. Na přelomu podzimu 2009 se začala dávat delší tyčka na vyvažováky který pohání olejové čerpadlo, potom s tím už nejsou problémy, do té doby ano. To se dá pořešit jednorázovou akcí v ceně cca 5 tisíc. O obecných problémech CR nevím, o PD se toho namluvilo již hodně, ale myslím že na to kolik lidí si stěžuje a kolik těch motorů bylo vyrobeno to pořád není špatné :)
o 04.04.2014, 08:58 | CervinVega
Jeste se tam odchazeji obycejne prevodovky (zadirani loziska, osova vule na hrideli, dobrou jetou 6q koupis za 15tis), 2hmota setrvacnik, tlacitko rucni brzdy, tlacitko vika kufru (kombi), ruzne RJ a cidla, climatronic, klimakompresor, alternator, problemy s DPF, zatuhavajici mechanismus steracu, stavkujici imobilizer, vykrada se to...
Mel jsem rok model 2005 a moc me neoslovilo, mozna nejaky rok vyroby 08 a vys je ok... rodicum bych koupil jine... a s 1,9TDi bych si to dobrovolne uz vubec nekoupil...
o 04.04.2014, 09:04 | Lukasino
Pravda, že tlačítko ruční brzdy je opravdu hodně častá závada, na druhou stranu nové ve VW jsem platil asi 800,-.

A na prvních ročnících (snad do cca 2010) trochu zlobí klapky v topení, kde to občas v palubce zacvaká, ale to není zase žádná tragedie :)
o 04.04.2014, 09:46 | CervinVega
Neni no... treba kdyz je venku +35 a prestane jit ovladat climatronic (prestane se skoro tocit vetrak, klapky se prepnou na vnitrni okruh), tak prece staci zastavit, zdechnout motor, pockat a muzes zase jet dalsich 15min... nebo kdyz odejde ta dementni rucni brzda, tak prece staci skocit tagem do dealera, kdyz je klika tam ma novou skladem, vymenis si to a UZ muzes jet treba do prace... stejne tak ten imobilizer... tlacitko kufru vycucne baterku... prevodovka je skoro jak v traktoru, diky te osove vuli hridele (hlavne v zime)... vytuhle strerace ani nekomentuju (to me dojalo uplne, asi hlavni impulz prodeje)...
o 04.04.2014, 10:00 | PK
Dávat za debilní tlačítko ručky 800 kč, to bych byl fakt nasr*nej...
o 04.04.2014, 10:03 | Horal-11
kolega má 2,0TDi 103kw rok 2006 bez DPF a mimo dvouhmoty na DSG v pohodě, najeto má 257000km

vlastně v rámci prodloužené záruky vyměněny jednotky PD
o 04.04.2014, 13:00 | TomasW
Carvin: diky za info... s 1.9 proč ne?? Kvůli zdechlosti?? Spolehlivý by ten motor snad být měl ne?? Snažím se teda hledat rok 08 a výš, nějaký výběr je... ještě se jim snažím vtlačit do hlavy O2 facelift... jak je na tom 1,6tdi v oktávce?? Je spolehlivější než 2.0?
o 04.04.2014, 14:23 | Barthez
Hele mas toho tu hodne napsane jen diky tomu ze je to hodne rozsirene auto a opravuje to nebo resi kdekdo. Tak to taky ber. Ostatni jsou na tom mnohdy hur a jeste lidi nevedeji jak to opravit. Obecne pravidlo je vybrat si CR motor od 10/2008. Vse na tom bylo uz lepe...

Ja mam 1.9ku a nemohu si ji vynachvalit, ale zase se k ni chovam. Je pravda, ze je linejsi, ale vyresil jsem to rozumnym cipem s dejlem. Pruserove to bylo takhle od nejhorsiho k nejmene problemovemu --- 2.0 16V, 2.0 8V, 1.9 PD, 2.0 CR --- Jsou samo lidi kteri maji 2.0 16V a nevedi o zadnem problemu....
o 04.04.2014, 16:02 | Lukasino
TomasW: Máš mail :)
o 05.04.2014, 11:29 | Octávák
Nejvíc informací co potřebuješ vědět najdeš zřejmě zde...

[ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.335 sekund.