
Navštíveno 9764x

Dámy a pánové, mám dotaz. Chci si pořídit nějakou hračku na neděli a přemýšlím o Cooperu 85kw nebo verzi "S" 120kw. kolem roku 2002-2004.
Máte s vozem nějaké zkušenosti?
Na co si dát pozor při koupi?
Děkuji
Tak urcite koupit facelift - konec 2004 a urcite koupit Sko... o 85kw Cooperu jako hracce na nedeli bych vůbec neuvazoval

29.05.2015, 22:31 |
MiniMike | Upraveno: 2015-05-29 22:32:23
tak nutny kupovat facelift urcite neni (ale je to samozrejme vyhoda).... ale urcite eSko, pokud se ma jednat o hracku....
Na co si dat pozor... predpokladam, ze podle roku se divas na nizsi cenovou relaci aut, takze si dat bacha na celkovej stav auta a jestli auto bylo alespon trosku servisovatelne.... jinak u eSek muze byt problem jen asi v servo rizeni, ktere odchazi...
2 MiniMike: kamarát a jeho banda čo si to kúpili ako nové a neskôr všetci do jedného predali alebo vrátili dealerovi by s Tebou asi nesúhlasili :-D
MuSlim: ale ty se urcite bavis o 2.generaci (rok 2007 a vejs), u prvni generace skoro zadne problemy nejsou, vyjma serva, ktere odchazi jak u koho po 100t km....
Jinak 2.generace neni spatna, jen proste o motor se to chce starat, ale vim, ze to neni uplne povedeny motor
a když Sko, tak kompresorové, protože svezení v něčem jako má Peppino je prostě masakr, jak to zní a kňučí...
85kw bude o ničem, a co jsem se vozil s novějším mini 2006 s PSA motorem s turbodmychadlem, tak prostě tomu zvuku kompresoru se to nevyrovná.
Nějaký žvásty o spolehlivosti bych asi neřešil, možná to má nějaké drobné mouchy, ale jinak se podle mě jedná o spolehlivé auto, neřekl bych že by nějak vybočovalo z řady. Je to auto které při správné údržbě bude fungovat, tak jako všechny srovnatelná "sportovní" auta. Pořád je to vcelku jednoduché auto, spoustu věcí se dá řešit svépomocí, díly na to jsou dostupné.
Peppino má hodně upravené mini, a myslím, že to co píšu klidně potvrdí.

30.05.2015, 11:37 |
Žigi | Upraveno: 2015-05-30 11:40:32
A já tu nemůžu chybět do naší MINI party:) jedině S, cena prakticky stejná, lidi se bojí spptřeby a podobných nesmyslů u auta na hrani, a ona je ve finále podobna jak bez kompresoru:) ale ta zábava, ta je jinde!!! Taky jsem trochu upravil, a je to jedna veliká radost!


31.05.2015, 09:54 |
Chris
Osobní zkušenost nemám, ale pár lidem jsem opravoval na Sku kompresory a náhon vodní pumpy, je to dost nešikovně řešené (hlavně kvůli místu pod kapotou). A taky se to tam dost hřeje.
Dle majitelů super svezení... pokud jezdí:-)
Taky ho mám, na hraní.
Obejdu se bez "S" - je to malé auto, jezdím sám a hlavně po městě - základních 85kW trošku zvedl čip (BlueFin), trošku sání (K&N) a trošku výfuk (nerezový catback na míru). Svezení pěkné, v otáčkách super zvuk a spotřeba na normálu.
Na co dát pozor? Převodovka tyhle auta trápí, skoro každý s tím jezdí na limitu takže i spojka trpí, stahování oken je díky bezrámové konstrukci hodně namáhané a servo/řízení podle mě trošku poddimenzované.
Hodně napoví fórum
[ Link ] TT.


03.06.2015, 12:22 |
EFCA Jak psal někdo výš, všechny problémy a zkušenosti jsou řešeny na new mini foru.
A pozor! Pištění kompresoru je silně návyková záležitost :o) :o)
Tady náš JCW:

TicTac: problem s prevodovkama je hlavne u One/Cooperu, eSkum se tyto problemy vyhybaji...
MiniMike: Jak říkáš, já psal o svým autě - čili o One/Cooperu...

03.06.2015, 14:14 |
Kapka (M)
EFCA: nebyla jsi ted na Miniprasečinkách na Peruci u Loun? brácha to tam spolupořádá - startoval vás na letišti na Panenčaku..

03.06.2015, 14:19 |
EFCA No jasně že jo ;o)

03.06.2015, 22:39 |
Losky Já měl včera půjčeného Coopera Cabrio a za mě dost smíšené pocity. Motor pouze 1.6i a neskutečně líná lemra, ale jak se to vytočí přes 4000 ot/min, tak se to splaší, změní zvuk a jede pěkně. Řízení šlo docela ztuha, co se týče řazení, tak občas šla myslím dvojka trochu hůř, brzdy dobré a oproti Škodovkám agresivnější, neskutečné vrzání palubní desky, ale to je možná problém jen cabria, podvozek na nějakých 15" kolech dost uskákaný. Auto mělo reálných 90t najeto a byla to 2006. Po 200 km po okreskách průměr 7,7 L, ale to jsem se z půlky kochal a z části půl hodiny popojížděl odpoledne po jižní spojce, takže pořád 1, 2, N.
Škoda, že to nemělo ten kompresor, ten zvuk je nádhernej.

Děkuji všem za rady, osobní zkušenosti a za fotky-)
Určitě máte pravdu, že když mini pro radost tak "S"
Takže jiné mini ani nehledám.
Pokud náhodou narazíte na pěkný kousek za rozumnou cenu, pošlete prosím link. Díky.
Losky: vypada to na One, tj. motor 66kW, takze to nejde uplne srovnavat a bude to fakt liny .... a vrzani plastu je u mini 1.generace tak standard, s tim se bohuzel musi clovek naucit zit :-)
Marwin: no moc toho neni, jeste zalezi na cene, pokud do 130tisic, tak proste zkouset objizdet inzeraty, ale moc toho neni v tydle cene ....

04.06.2015, 20:40 |
MiniMike | Upraveno: 2015-06-04 20:43:41
MarwinA4: treba todle vypada podle fotek zajimave, je to tedy USA dovoz, ale ma to i par fajnovych dodelavek :-)
[ Link ] popis v textu bych samozrejme bral trosku s nadhledem :-)
EDIT: stav pred nalestenim :-)
[ Link ]
MiniMike: na tu US verzi jsem koukal, ale radši bych něco našeho-)
Zatím se mi nejvíc zamlouvá toto:
[ Link ] Co vy na to?
vysoka vybava, fotky nic moc... a na tech 16" to vypada priserne :-))))
chce to videt, ale pokud tomu uplne nic neni, tak slusna cenovka ;-)

04.06.2015, 22:13 |
Losky Ten kabrouš byl 85kw. Každopádně to vrzání palubovky bych asi nerozchodil:)))