
Navštíveno 5699x

Zdravim,kluci mate to nekdo doma?

31.12.2015, 15:17 |
Jozzo hustá kára..řídil jsem to přes republiku a skvělý zážitek..moc fajn auto

31.12.2015, 17:42 |
Draxx Pokud si vzpominam dobre, tak motorove je to spolehlivy, prevodovka je japonsky jatco a vydrzi moc. Problemem muzou bejt zadni samonivelacni tlumice - pres 20k/ks.

01.01.2016, 13:54 |
Bigboss | Upraveno: 2016-01-01 14:04:48
Taky se zde vyjádřím k tomuto vozu,je pravda že motoricky je spolehlivé,i automat drží,je velmi dobře odstupňovaný,co si pamatuji tak při 180km/h točí lehce pod 3tis. Co mi ale vadilo tak že je to auto strašně hloupé,co se týče výbavy tak nic navíc nenabídne,taková octavia ambiente.I nová i30 má více nadstandartní výbavy.
Doplním Darxxe: Tlumiče májí nivelaci,ale pouze mechanickou,navic problém není v samotných tlumičích ty fungují dobře,ale je přez ně prachovka která když praskne tak se tlumič zanáší nečistotama a poté odejde,problém ovšem je že se nedá objednat samotná prachovka(Všeobecny problém hjnondee) Dá se to řešit výměnou za tlumiče ze santa-fe(CM) bez nivelace.
Dále trpí na zadní náboje,výměna mi trvá cca hodinu a cena náboje je kolem 1500kč čili nic hrozného. Občas je problém s únikem media ze zadní klimatizace,dá se zjistit sundáním podběhu-mastná trubka. Aut se prodalo celkem dost a na pár autech jsem dělal turbo,ale to bych spíš připisoval chybě majitele. Má poddimenzované přední brzdy-desky max 30tis.
Co jsem slyšel z technického oddělení(dělal jsem padlý automat-pán měl namontovaný powerbox)tak automatka je stavěná do max kroutícího momentu 500Nm čili nemá velkou rezervu-Auto nečipovat.
Jinak pocitově je to auto příjemné na jízdu a člověk má samozřejmě pocit jako v tanku. Uvnitř je více místa než v Q7.
Víc už mě teď nenapadá :-)
Ještě sem si vzpoměl co trápí skoro všechny ix55,jsou to vibrace do volantu,velice špatně se vyvažují originální kola,jsou hodně citlivé na dobré vyvážení,dost majitelů to trápí,zajímavý je,že na neoriginálních discích tento problém není.Vždy vyvažujeme s přítlakem,očištění nábojů i dosedací plochy na discích a pak je to lepší,standartně se montují pneu Kumho 245/60 R18.
sice nemám - ale sháněl kamarád, pomáhal jsem mu hledat a vybírat, trochu jsem se tím autem zabýval. Nejdřív jsem mu ho rozmlouval, protože se mi to auto hrozně nelíbí, ale když jsme sehnali a svezl jsem se, byl jsem hodně překvapený...
Spolehlivé, pohodlné, z výbavy vše co normální člověk potřebuje, převdovka spolupracuje s motorem líp než v mnoha srovnatelných premiových značkách, a ten "jejich" V6 diesel rovněž překvapil, auto je tiché, a dynamikou srovnatelné koncernovými 3,0 V6 tdi.
Přitom ale jednoduché, a bezproblémové, servisovatelné.
Spotřebu tam má kolem 9l nafty, dá se i za 8.
Strávil jsem pár hodin procházením internetu a googlováním různých "bežných" závad, a byl jsem trochu zklamaný, protože jsem všude četl jen spousty pozitivních a spokojených ohlasů a recenzí, z těch problémů se opravdu psalo jen o nábojích kol, tlumičích ( na které se ale snad vztahuje nějaká svolávačka / jsou kryté kulancí.), auto jsme koupili zabavený leasing, které přes 6 měsíců stálo, po pár dnech ježdění vibrovalo něco na hnací soustavě, vyřešila to výměna ložiska kardanu, originál díl za cca 2600...