
Navštíveno 8200x

Máte někdo zkusenost s Cayenne prvni generaca? 2003+, bud 3,2 nebo 4,5T ? Po tom, co mi minuly tyden autobus poškubal superba, jsem si rekl, ze chci SUV, ale na poradne nemam koruny a z levnejsich se mi nic moc nelibi. Nejvice mi padl do oka Cayenne benzin plyn, stoji to par kacek, podvozek je touareg, ale to je vse co o tom aute vim. Potreboval bych par tipu, nazoru. Popr rovout at mi to nekdo padnym argumentem vyvrati... Díky
pridávám foto ex auta :-)

Lukasino... ono to je skoro celé Touareg :-) osobne by som predFL nechcel...
A mas hodne bananku pro opicku? Proc jsou ta auta asi tak levna?
Aby si je mohl koupit i přizdisráč? :-)
Naftu nevím, V6 nejedou, V8 umírají, Turbo sice žere, ale vychází nejlépe... za mě je predFL moc ošklivej a je vidět věk, hodně jich je kradených, klonovaných nebo se jima stanou.
zvaz audi q7, porsche 2003 nee, dily nesmysl a poruchovost velka a touarega toho stejneho roku taky nee, nebo suv treba jeep
Až sem příjde Lukasino řekne ti at si koupiš Range Rovera a ja jsem řešil něco podobného posledni 1,5 rok a radil se s nim a nakonec skončil u LR Discovery3 V8 :-D

30.03.2016, 22:16 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2016-03-30 22:16:45
Lukasino sem už nepřijde, už sem nechodí, ani na FB, jen mail, tel.
Cayenne fakt ne, je to poruchové, proto ty ceny, uvnitř prý dost malé a to Lukasino je normální výšky.
RR bude asi nejlepší, ale tuším od rok 2000 do max. 2005, novější ne, a čistě RR, ne Sport. Nejlépe rovnou Vogue, 4.4 V8, dát do LPG a vyřešeno. Přesně tyhle slova si od Lukasina pamatuju a mám je zafixované. Auta měnil o 106, no, ob 2-3 měsíce, ale RR si nechal, byl s ním i na pouštní dovolené a prostě absolutní spokojenost.
nevite co odchazi na tech V8?
bývalý šéf měl turbo verzi, auto jede o tom žádná, odpovídá tomu ale dost vysoká spotřeba, je to háklivý na olej (opravdu častá výměna), výměna turba kolem 30-40 tis není problém, v čr problém se servisem - vozil to nějakému šikovnému pánovi u Třeboně který se synem jezdí rally a zabývají se jen opravami Porsche (jinak servis ideál mimo čr), za mě designově pěkný auto, posezení vepředu fajn, zadní sedačky relativně nic moc, málo místa na nohy a poměrně tvrdé sedačky.
Jak jsem psal poslední rok a pul jsem strávil hledáním a původně jsem šel pro Range Roveru od 2006 do roku 2008 no nakonec jsem skončil u discovery 3 .
Do roku 2005 je motor BMW 4,4 s 5q automatem ideální na LPG, radio z bmw a celkově dost věci BMW a byva vadne uloženi předniho kardanu ale většinou se to řešilo svolavačkou. Od 2005 1. facelift je nové radio s vice funkcema jinak to same do druheho faceliftu kdy byla nova palubka, system terrain response a elektrická ručni brzda, od roku 2005 jsou motory jaguar 4,4 a 4,2 kompresor se 6q automatem. ten 4.4 od jaguaru mam v discošce na LPG a spokojenost velká, ta 4,2 moc vhodná není a musí se upravit ale zase je to 400koní :-D
Auto je nabušené elektronikou je potřeba počítat s tím že k věku bude uměrná poruchovost ale zase nic co by se nedalo opravit a dnes jsou ty ceny dílů na tenhle model hodně dobré, spousta věcí se da řešit jinak než vyměna dílu za díl jako třeba u kompresoru podvozku prostě auto dobře udržitelné a uživitelné než cayenne apod..
Určitě to dá chvili hledání protože najít hezkej nezhuntovanej kus je trochu práce ale jde to a stojí to za to pohodlnější svezení než v RR/Disco neznám.
Místa je tam požehnaně oproti q7,x5, cayenne, ML.
O schopnostech v terenu nemluvě u tohoddle auta se da mluvit o offroad schopnostech což u cayenne a spol určitě ne.
nejlíp asi zajít na
[ Link ] tam se dočteš vše potřebné a i třeba seženeš
Paczqo: Cayenne je v terenu velmi schopny, nekdy jsem az koukal co vse zvladne na obyc pneumatikach.
Antonio: Pred lety mel znamy toho prvniho v turbu a bez zavady s nim jezdil od cca 110 tis. do 250 tis., pak ho dal na protiucet.
Kazdopadne jednalo se o nehavarovany kus po prvnim majiteli s kompletnim servisem a v perfektnim stavu.
Nejede to spatne, ale kdo je zvykly na rychle auta, tak ho to neprekvapi.
Spotreba pri rychle jizde nesmysl.
V terenu za me perfektni, ale to te asi moc nezajima.
Infiniti je out of range
ale divam se na ty LR a libi se mi to hodne. vsechno v 2.7 nafta, nevim jak moc to funguje a co to sezere. navic podminka je automat, takze treba vybrat neco, co se zitra nesypne.
co se Cayenne tyce, vzdycky se mi to auto libilo a ted kdyz vidim, ze to stoji tasku hrusek, tak jsem chtel sen splnit, ale bojim se ze to bude fakt pokladna na penize a hlavne nikdy neprodejne auto
2.7 nafta byla v discovery a sportu a vyhni se tomu je to motor od PSA. Spíš bylo na mysli něco takoveho
[ Link ]
o to vic, co je to auto hezci zvenku, je hnusnejsi zevnitr :-)
a co treba x5 3.0, popr x3, nebo pathfinder? Volvo xc90? xc60 bude asi cenove jinde...
No interier je hlavně funkční a je fakt že na foto je ošklivej ale když v tom člověk jezdí přijde tomu na chuť :-)
Na všechny tyhle kandidáty ať jde o Q7, Porsche, RR musíš mít hodně trpělivosti, než najdeš vhodný kus a u všech se připrav na to, že servis je a bude drahej... a je a bude potřeba, aby to auto řádně fungovalo.
pokud jsi ochotný dát ročně 80 za servis, můžeš vybírat.
cokoli z těch aut která zde padla nepatří mezi etalon spolehlivosti a časté a drahé návštěvy servisů jsou prostě běžná věc, zvláště u těch ojetých kusů.
Hlavně si ujasnit, jestli chci SUV na silnici, nebo něco co si poradí i s mokrou trávou...
Disco 3 se mi moc nelíbí, je moc off, RR sport jsem chtěl původně koupit, ale nakonec jsem od toho také utekl, páč jsem nesehnal pěkné auto se slušným původem a stavem.
Disco 3 jsme měli jako novou, za 2 roky stála 3/4 času v servisu, neustálé problémy s elektikou / elektronikou, které auto znehybňovaly nás donutily se jí zbavit.
Hrozně nerad to píšu, ale jestli chceš velké, spolehlivé auto, kup si Hyundai IX 55... nesmíš se na něj moc koukat, hlavně zepředu, ale svezení super, spolehlivost neskutečná (proti těm všem výše řešeným...), a i s tim interiérem se dá žít. Má to třílitrový šestiválec, na který rovněž nenajdeš špatné slovo.
H-Honza - proto RR od 2000 do 2005 a ne Sport, tam toho není tolik ještě na pokud to není úplný shit už při koupi, tak se hlavně jezdí :-) Tedy, takové info dával Lukasino a taky to vyzkoušel :-)
No D3 měli z počátku 2004 - 2005 problémy ale dneska už jich má dost tyhle nemoci vychytané holt kabeláž z recyklátu udělala svoje a kdejakej kabel rád uhnil. Auto je dost off ale super poježdění, bohužel v benzinu ji sehnat je skoro nemožné a dá se mluvit o štěstí když se zadaří. Nafta 2,7 ač je v podstatě skoro jedinou variantou je trochu loterie muže byt ok a nebo umře a dělat rozvdy nic moc na tom motoru a to same plati pro RR Sport kastle od rámu aby se udělali zdaní rozvody je otrava. Ale servisně ve většině případů to už zdaleka není taková hruza jako dřiv pokud se nejezdí do autorizáku co je u 10 a vice let starého auta nesmysl a jede se k někomu kdo těm autum rozumí tak žádná hrůza a firem co nabízí díly za dobré ceny pro LR je v čr hromada nemluvě o nákupu v zahraničí.
Bohužel najít dobrej nevylitanej a nezanedbanej kus LR3 nebo RR je náročné a na dlouho a pak otázka jestli chceš třeba rok čekat než najdeš. Tady skutečně hodně záleží na historii toho auta.
A tipuju že u Q7, X5, Cayenne, ML to bude podobné akorát tam netušim jaké jsou ceny servisu.

01.04.2016, 06:43 |
muSlim | Upraveno: 2016-04-01 06:46:49
2 assassin: zožerie sa zvnútra - nadmerné opotrebovanie vnútra vlcov, keď sa posere turbo, je to to najmenej a najviac bežné. A stáva sa to 90% majiteľom, je to skor o šťastí než o údržbe (i keď aj tá je veľmi veľmi doležitá, že). Mne sa to auto páčilo silno, uvažoval som kúpiť od Lukasina keď predával, ale zdravý rozum velil vysrať a na to... a okolnosti ma našťastie zbavily peňazí, než som stihol zareagovať :-D
V8 či V8 Turbo jedine po FL a i tam sa ešte objavila spomínaná vada. Stačí si pozrieť inzeráty na tú motorizáciu, skoro každé má spomenuté že sa menil celý motor alebo blok. To čo píše Kamil07 je dosť vzácna rarita :-D
Nepamatám si ako to mali V6-ky, ktoré sa doňho absolútne nehodia minimálne výkonom na váhu, ale V8 mali dry-sump, jedna z mála veľmi silných pozitývnych vlastností kvoli čomu som o tom premýšľal, a ako už bolo spomenuté, aj na cestných pneu v teréne ukázalo už veľa rádobyteréniakom zadok...
muSlim: Rarita to urcite je, kdyz jsme pro nej jeli, tak jsme se bavili o spolehlivosti a s vyssimi naklady na servis bylo pocitano, ale nad ramec spotrebaku nebylo nic treba.
Druhou raritu jsem mel ja a to MB W220, koupeno s najezdem cca 150 tis., pri prodeji mel 260 tis. a taky bez jakekoli zavady.
Ale zase se jednalo o nehavarovane auto, po prvnim majiteli a s kompletnim servisem.
Kamil07: W220. měl jsi to zrezlé? Spodek dveří, prahy atd?
Muslim: dik, nastuduju - nekoukam teda po caynne - ale po 928, ty motory maji lehkou podobnost, tak patram na co vse se pripravit a co projit...
H-honza: kdyby to fakt jezdilo jen za 80k rocne tak si to snad poridim...
Loni me v70 stala pres kilo ... Je v tom teda i spotrebak, oleje, filtry, desky, pneu.... A najezd 60tis... Letos to snad bude min (loni tlumice, brzdy, egr atd) zas tam jeste ciha dvouhmota ktera na D5 stoji balik...

01.04.2016, 12:02 |
Kamil07 | Upraveno: 2016-04-01 12:05:11
Rajdlos: Pri koupi vubec, ale kdyz jsem ho prodaval, tak uz zacinal bublat lak na hrane blatniku (jen tam, kde to bylo ostrilene od kaminku).
W220 trpi na korozi hodne, kdyz jsem ho shanel, tak bez koroze byly jen ty s puvodnim lakem a malym najezdem.
Nicmene je to hodne let zpet, takze ted uz budou rezave vsechny.
Kamil07: stejny problem. Auto bylo super. Ale ta rez byla desna.
posledni slusny mercedes vyjel v roce 1994, pak uz to stalo za hovno vsechno...
btw, kdyz ne Cayenne, tak co treba touareg? sice se mi to vubec nelibi,ale cenove prijatelne, ,dily asi budou taky. co motorizace? 3.2? popr 4.2? ta 3.2 je slusna? vubec ty motory neznam
Hele a co se odrazit od tohoto - kolik máš na auto peněz a kolik budeš mít bokem na prvotní opravy?
Aby ses pak nedivil, že poloosa nebude stát 1500, ale 30000...že tlumič nebude stát 2000, ale 20000, že pneumatika bude 2x dražší, atd. Dosud jsi jezdil v S1 a sám píšeš, že těch peněz extra není...
penez sice moc neni,ale hleda se auto teto velikosti,tak se s tim pocita
Tak jaký máš ten rozpočet na nový auto?
Touareg a Cayenne maji stejnou techniku, ne?
rozpocet do 250, to je strop
vim, ze jsou na stejnem podvozku, vic nevim
Do 250 by som sa pozeral inde. Hodne inde :-)
Souhas s muSlim-em jestli maš 250tis strop tak se X5,Cayenne, Tuareg atd... pro sově dobro vyhni a o LR/RR ani nepřemýšlej a pak stojí za uvahu Grand Cherokee WK, IX55, Pathfinder např.
Jako ostatni, za ty penize koukej pro vlastni dobro jinam.

10.04.2016, 23:49 |
MAX | Upraveno: 2016-04-10 23:49:54
Už to tu párkrát bylo - všude píšou, že pokud Cayenne - tak 4.5 V8, určitě NÉ TURBO! Blok motoru je jiný a trpí nadměrným opotřebováváním. Běžné jsou repasy i před 100 tkm..
Je toho plný net..

11.04.2016, 00:11 |
MAX Tedy u první generace - 4.5 turbo.. Nebím jak novější..
vcera jsem to vyresil a privezl nove auto...

No a nejake info?
Jsem docela zvedav, co ti k tomu kdo napise :)
nejjednodussi bude asi postnout inzerat, ktery jeste neni smazany....
[ Link ]
A mas teda velkou fin. rezervu jo?

11.04.2016, 10:32 |
RedBaron | Upraveno: 2016-04-11 10:32:56
Z nejčipernějšího SUV nakonec do nejdůchodcovatějšího, to je mi zvrat :-D
jsem presvedceny o tom, ze to auto bude bez problemu fungovat. takze krom bezneho servisu jako oleje, pneu, to bude fungovat bez investic
sel jsem cestou rozumu pohodli a spotreby. Cayenne za normalni penize same vraky, pak jsem na jeden den koupil x5 2006, ktera me totalne zklamala, tak jeste ten vecer sla a ten den jsem jel pro volvo, ktere me dostalo prostorem, pohodlim, zpracovanim, spotrebou, puvodem a vybavou. v neposledni rade cenou a stavem
zatim jsem spokojeny, kdyz chci sednout do neceho ciperneho, tak mam mx5 nebo e30
Za mě palec nahoru :) Ať ti dlouho a dobře slouží. Inzerát je bohužel už smazaný, tak když budeš chtít a budeš mít náladu, tak sem dej pár fotek auta
Koupeno v CR, prvni majitel, zadny prekup. rovnou od borce, ktery za to pred 11 lety dal 1,7.

11.04.2016, 11:39 |
assassin | Upraveno: 2016-04-11 11:44:09
Antonio: tak preju at ti to presvedceni o bezproblemovem fungovani dlouho vydrzi :) ja pred rokem a pul kupoval v70 2009 s d5 (nevim co tam mas za motor ty, inzerat uz je pryc, ale predpokladam to same)
Moje byvale sluzebni auto, ktere jsem znal ... Predtim ho mel muj sef. Servisovane v autorizaku, jezdene jen nemecke dalnice ... a jako kdyz to funguje tak je to fakt paradni auto na cestovani.... Za lonskej rok jsem v servisu + spotrebaku (jsou v tom jedny zimni pneu, letni dojizdim co tam byly) neco pres 120tis - egr, virive klapky, tlumice, brzdy - opakovane problemy, vymeny kde ceho a nakonec jine brzdice (elektricka rucka), sterace (moturek cca 8tis)... Servisovano u specialisty na volva - ne autorizak.
Poznas sam :) me volvo nadchlo a jako daily car ho koupim i priste (ale nejspis tu starsi generaci a urcite benzinak) pres tenhle drahej servis.... Ale fakt to neni levna legrace :)
Pokud mas d5 a interval 30tis na olej - doporucuju zkratit aspon na 20...
Jeste doplnim, ze jsem najel cca 60tis km, takze nejakou tu petku by na servisu/spotrebaku stalo kazde ojete auto.... Aby to nevypadalo pro volvo tak strasne :)
Co jsem stihl precist v inzeratu tak D5 a najeto kolem 380.
jj, je to d5 120kw, takze jeste stary motor bez extra picovin
Co to stalo s takovym najezdem?
Jinak za me dobry, urcite lepsi, nez Cayenne, nebo X5.
Ja mam taky 120kW verzi, ale uz s dpf ... Jestli to je bez dpf tak to nebude mit ani ty klapky a to by ciste teoreticky min problemovy byt mohlo...
Ja mam ted o 100tis min a to jsem myslel ze s 280ti uz by to nikdo nekoupil :)
No pekné je, ale som zvedavý čo povieš až prestane štvorkolkovať :-)
[ Link ] Uz je pozde koukam,ale komu se libi tribecq,tak tady jedna fajnova je :-)
2 cupra.165: ajtakrajta. Škoda že to nie je prekopané na EZ36 a novú prevodovku :-)
Ty vis o nejakych problemech teto prevodovky? Ten novejsi motor vim,ze je vhodnejsi a min zere,ale prevodovka vim ze je jen starsi a ma min kvaltu
Nene, nesere sa, ale s tou váhou nezvláda logicky pracovať, hodne ale hodne blbo radí a to ani nemusí jazdiť do kopca. Počul som o pokusoch prepísania SW na nový a že to niečo spravilo, ale stále to nebolo ono. Čo je škoda, veľmi dlho to bol kandidát na nové auto bo mne sa to kurevsky páči (viem, je to binárne, páči alebo nepáči a 90% ľudom sa nepáči), ale tie "nedostatky" ktorými trpí z výroby (aj facelift) sú k neprekúsnutiu :-)
:-) tenhle dizajn miluju,ta starsi s 3.6 je pro me idealni . Lec se nedela. :-)
Tak tak. Tento dizajn je u mňa porno, páčia sa mi Alfácke rysy (navrhoval to dizajnér z Alfy pre neznalých), ale chcelo by to ten swap. Pred dvoma rokmi som našiel skoroideálnu pecku, ale tá šla veľmi rýchlo preč z mobile.de, B9-ka so swapnutým motorom a prevodovkou, na airliftoch a pod kapotou ešte vodou chladený Raptor. Stále by mi ale vadili veci v interiéri a nekúpil by som si to kvôli nim :-D
Ta 4kolka u volva neni zas takova traga - ptal jsem se servisaka, protoze jako nahradu bych chtel v70r - haldex to nejspis bude mit podobnej - nejcastejs tam odchazi nejaka pumpa a to je otazka cca 12-15tis - coz mi tak prijde, ze je nejakej pausal u volva, vzdycky kdyz se mi na tom neco vysype je to naka blbost nekde mezi 10-15 :)
Jo a nevim jaky ma xc90 tlumice, ale pokud fourC tak to je fajn legracka - 20za kus :) v70r je ma v serii :) a dat do ojetiny 80 jen v tlumicich je fajn vtipek, i tak ji potrebuju :)
Antonio, vypadá to Volvo fakt krásně! Gratulace ke krásnýmu povozu. Jinak je jasný, že Volvo má dražší ceny za servis, ale myslím, že když by šel s tou samou závadou do BMW, MB, nebo Porsche, dopadl by minimálně podobně, néli hůř... Vypadá velice zachovale. Já servisoval V50 v servisu T6R. Jsou šikovný a ceny nejsou tak přísný jak v orig. Volvu
Ty fotky zkreslují, nebo je uvnitř fakt místa asi jako ve Fabii? Když koukám na ten proporpční poměr volant, sedák, šířka palubky před spolujezdcem nebo to místo vzadu... tam si nedokážu představit že bych za sebe dal dětskou židli s dítkem a to mi nohy nemuselo omotat kolem krku :-D :-D :-D Od "prodlouženého passata" je to dost bída,ne?
radek: rekl bych ze tak spatny jak pises to neni. je to jako u ostatnich SUV - vevnitr to neni tak velky jak bys cekal zvenku. Ale treba zrovna volant je jak kormidlo na titaniku. ja kdyz presedam z e91 do V70 tak je to strasnej nezvyk... vse je tam x1,5 :)
Kravský volant je dominanta, to jo :) Ale právě že vidím přístrojovku užší než sedák sedačky, což mě docela děsí..poslední Volvo co s ním mám něco odjeto je stará S80 s šestihrnkem, a u té mi tedy kokpit přijde proti tomuhle "obrovský" (jakkoli je mě jen tak "akorát")....

11.04.2016, 22:56 |
MAX MuSlim - co to byla za hybrid?? Swap a Raptor pod kapotou? S liftem? Máš fotku?
Jinak tenhle design je fakt paráda - i ten kosmickej interiér bych snesl..
S tou novější Tribecou 3,6 jsem jel trip do a po Norsku a byl to parádní kočár.. Ale pár KW by to ještě sneslo..
Mě u tohohle mrzí, že se to nesnese s LPG..
radek: SUV jsou spis na efekt kterej dela zevnejsek, nez na pohodli a prostor posadky...
dulezity, ze se libi antoniovi, nejspis i lepsi volba nez cayene nebo touareg za tyhle prachy.

12.04.2016, 00:01 |
muSlim | Upraveno: 2016-04-12 00:01:47
2 MAX: nemám, moc toho tam i tak nebolo a nenapadlo mi si to ukladať. Predávali to z ľudia priamo od úpravcu čo to kompletovali v Holandsku, takáto čierna B9. Akurát motor EZ36 dopovaný kompresorom s vodným chladením od Raptoru, bola tam aj fotka z brzdy s ~330bhp (výkon na kolesách), prevodovka z EZ36 a vzduchový podvozok. Ešte by si to pýtalo riadenie z Outbacku a tie hnusné interiérové plasty by som asi aj prekúsol... :-)
vevnitr je mista asi jak v jednickovem superbu. oproti x5 je to o 4tridy vyse. x5 je to auto, kde je mista jak ve fabii,ale volvo je lod. vozim 2detske sedacky a presto ze ditka sedi uplne v pohode, tak ja taky a neni potreba upravit sedacku
Auto vypadá zachovale, prostorný je víc než dost, kufr obrovskej (na poměry SUV), kecy neřeš :-) Jestli motor najel tolik, nejspíš dá i zbytek.
CervinVega: to je kolik, ten zbytek?
Přijde mi, když tak čtu tvé komenty (nejen v tomhle vlákně), že i dalších 300tis km by bylo málo... Otázkou je spíš další prodejnost, protože už při 200tis km se Češi potí strachy ve svých ojetinách s 300tis km+
"Přijde mi, když tak čtu tvé komenty (nejen v tomhle vlákně), že i dalších 300tis km by bylo málo... "
Promiň, četl jsem to už asi 5x a stejně jsem nepochopil, co jsi tím chtěl říci?
Camron,kdyby Antonio najel dalších 300t km,tak pro tebe by to bylo málo..
me to ze to jeho dalo 100tis navic proti tomu co mam ja naplnuje optimismem :)
Spis nechapu, co ho vedlo k tomu, aby si tohle myslel?
kazda ojetina vyssi tridy v nafte, i benzinu, ktera je 10 a vice let stara ma najeto pul milionu. bud to na tom budiku je nebo neni. takze me najezd toho auta zas az tak netrapi. spis me zajima stav, podle toho jde i poznat jak se k tomu kdo choval a co to jeste vydrzi nebo ne.
a co se prodejnosti tyce, zatim neresim. v dnesni dobe zacina tech idiotu, co maji pocit, ze auto pri 200tkm je uz davno po smrti stale mene. Nájezd me u auta do 200 000,- nezajima.

13.04.2016, 08:18 |
Conan | Upraveno: 2016-04-13 08:19:20
Mám XC90 ale v benzínu 2,5T v LPG, MY 2005.
Mám jí 4 roky, kupováno s 150.000 km, od 155.000 km na LPG, nyní má 230.000km.
Jezdím do autorizovanýho i neautorizovanýho servisu.
V autorizovanym máš 25% slevu na díly, dražší práci, ale zase daný počet času na daný úkon.
V neautorizovanym máš levnější práci, Volvo díly bez slevy a né vždy daný počet času na daný úkon.
Autorizák mám nedaleko práce a oni mě vždy autem hodí do práce a pak zase vyzvednou. Neautorizák (Marra, viz. volvoklub.cz) je pro mě na druhý straně Prahy.
Za tu dobu jsem nad rámec údržby nechal dělat repas rozvodovky na kardan (v autorizáku, komplet za cca 8.000kč) a naposled měnil jednotku alarmu, to bylo dražší snad 10-11.000Kč, taky autorizák. To jsem ale byl línej dávat tu jednotku někomu repasovat.
V brzké době mě asi budou čekat tlumiče, vzadu jsou nivomaty, ale FourC podvozek to neni.
Ano, mohl bych ještě nechat udělat repas řízení (cca 12 až 20.000Kč), je tam drobná vůle a nechat vyměnit plynovej pedál (občas podle diagnostiky dá blbej signál, cca 3.000Kč) ,ale zatím to nemá smysl.