
Navštíveno 4607x

Ahoj. Mám ode dneška problém s odesíláním pošty přes Microsoft Outlook. Nabíhá na plochu neustále hláška, že mám zadat pro server smtp.tiscali.cz uživatelské jméno a heslo.
V Outlooku je chyba:
Úkol gt.jirka@tiscali.cz - odesílání ohlásil chybu (0x800CCC92): E-mailový server odmítl vaše uživatelské jméno. Ověřte své uživatelské jméno a heslo pro tento účet v Nastavení účtu.
Už jsem psal na Tiscali, přes kterého mám mail. Dneska se podle historie nainstalovaly nějaké aktualizace Aktualizace definic pro Windows Defender - KB2267602 (definice 1.223.208.0). Bohužel se nejde vrátit zpět.
Díky za radu.

31.05.2016, 00:07 |
X-sat (M)
Zkus změnit smtp na
smtp.mail.tiscali.cz

31.05.2016, 00:08 |
X-sat (M)
Server odchozí pošty: smtp.tiscali.cz
Port: 465
Zabezpečení: SSL/TLS
nebo
Server odchozí pošty: smtp.tiscali.cz
Port: 25
Zabezpečení: žádné
Jj, zkus přepnout mezi SSL (465) a normálním portem (25). Samozřejmě za předpokladu, že stopro víš, že jinak zadáváš správné údaje.
Nebo taky můžeš posílat přes SMTP Gmailu a na Gmailu nastavit SMTP Tiscali (vlastně přeposlání), tak by sis ověřil, že není třeba problém v blokaci tvé IP adresy u Tiscali.
Nic v nastavení pošty jsem neměnil a uživatelské jméno a heslo jsem neměnil, ale zkoušel jsem ho pro jistotu napsat znovu. Nefunguje odesílání stále. I když zadám Port 465 nebo 25 jak mi radíte. Zde jsou nastavení.

I když do okna Server pro odchozí poštu napíšu uživatelské jméno a heslo, tak to stejně nejde.

31.05.2016, 20:47 |
JA nejsou to náhodou 10ky?
tiscali nejsem schopen rozchodit v žádném klientovi na Androidu :( cca 3 roky to fungovalo, teď asi 3 měsíce ani náhodou...
Jo jsou to 10-ky. Ale fungovalo to teď. Tak nevím co se stalo. Helpdesk Tiscali se neozývá. Na jejich radu na web stránkách jsem zadal jako smtp server server poskytovatele internetu T-mobile a stejně to nejde.

01.06.2016, 06:22 |
Crimson | Upraveno: 2016-06-01 06:23:53
To samé přestalo v těchto dnech fungovat z Androidů javovskou miniOperou na Seznam, tímto prohlížečem se už lidi do své schránky nepodívají, mi bylo řečeno
to Harryp: i to jsem zkoušel, neboj. Dával jsem jak ty porty, tak změnil server na svého poskytovatele internetu. Stále nic. A je mi divný, že při testu pošty příchozí funguje a odchozí ne, když mám zaškrtnuto použít pro obojí stejné uživ. jméno a heslo. Po testu to napíše, ať si zkontroluju uživatelské jméno. Nerozumím tomu.
Jirka156: ahoj. jen tak se moc hloupe zeptam.... nemenil jsi providera? jaky smtp jsi mel do tedka?
nebo neaktualizoval se ti system tedka na desitky? pak by to mohl byt firewall na antiviru.
na tom prvnim jpgu by asi melo byt zaskrtnuti ze server pozaduje sifrovani kdyz tam pak chces pouzit port pro sifrovani.
Dnes opraveno z Tiscali. Nějak se u nich zablokoval můj mail. Ale dovolat se, nebo dopsat.... Na třetí pokus po třech dnech mi pomohli.