Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Jeep Grand Cherokee - ANO či NE?

 o Navštíveno 11235x o
o 31.08.2017, 21:59 | kasko
r.v. 2009-2010, klasika 3.0 V6 nafta, nájezd kolem 150tis.
Na co si dát pozor?
Jak to vypadá se servisem /náklady/ a co rádo odchází.

Nechci, aby mě to auto sežralo...

Bude to druhé auto, takže bude jezdit kratší cesty a město.
Vím, že nafta se na to moc nehodí, ale benzín tady nechci.
Nyní máme Santa Fe 2,7 V6 s LPG, ale když jede manželka do práce, nebo do školky, stejně se to ani na plyn nepřepne, takže jezdíme na benzín.
Navíc to auto nemá moc výkon a to mě štve, když se jede na rodinný výlet.

Auto najede tak 5-10tis za rok, ale minimálně jednou týdně delší trasa, cca 100km, takže by se to mohlo dobít...

Díky za Vaše rady, tipy, prostě názory...


PS: většinou ten motor chválí, tak se ptám.
Pohon, pohodlí a bezpečnost je zase oproti Santa Fe někde jinde, tak proto ta změna...


o 03.09.2017, 10:53 | kasko
Nerikejte, ze nikdo nema zadne zkusenosti s timhle autem?

Nebo ze by to byl tak debilni dotaz? :):):)
o 03.09.2017, 17:43 | jura.j
asi ti to nepomože,ale...
tu u nás jezdí kořeň 6,4 V8 SRT v plynu a zatím si chrochtá blahem.
před tym měl dvě generace X5 s V8,ale v posledním autě se mu rozletěl diferák,tak utekl od němců k amíkom
o 03.09.2017, 17:46 | camron
Tady měl taky jeden verzi SRT a pak se jí nemohl asi sto let zbavit :-)
o 03.09.2017, 19:26 | radek.613
Taky znám jednoho s SRT..... nevidí důvod proč se jí kdy zbavovat.... :-)
o 03.09.2017, 22:24 | camron
...zrejme take milovnik veteranu.
o 04.09.2017, 07:42 | kasko
tak to jste mně moc nepomohli :(
o 04.09.2017, 09:49 | radek.613 | Upraveno: 2017-09-04 10:00:36
Camron: zřejmě ano, pokud tato Tvá definice obsahuje všechny lidi, co nemění auta jako ponožky podle odpisů a leaseplanu či osobní znuděnosti :-D

Kasko: no ono není moc s čím - ty tři lidi co znám a vím že tuhle dehet motorizací měli, to měli do firem vždy od nového kusu a po vzoru "Camrona" to za tři roky vždycky poslali dál. Takže nemám bohužel žádné použitelné ověřené reference z pozáručního a "vícesetkilometrového" provozování.... Nicméně na jeep clubu tyhle verky dost lidí má, a pořád něco řeší, forum nespí :-D

Já osobně bych jetý mazuťák nekupoval, kor od Jeepa, kde je ta nafta konstrukčně úlitbou pokřivené Evropě a zdejším zákazníkům, po vzoru "vlka a kozy". Ono už jen si myslet že sedmi-osmiletý naftový Jeep bude mít najeto 150.000 km je docela úsměvné....
o 04.09.2017, 11:48 | mrazik | Upraveno: 2017-09-04 11:48:18
Kamaradka ma Cherokee a nevim sice podrobnosti, ale nadavala, ze s tim porad neco je. Co me neprijemne prekvapilo, zoufale malo mista a malej kufru oproti tomu, jak je to auto velky.
o 04.09.2017, 13:22 | kasko
díky. Hledám dál...
o 04.09.2017, 13:59 | Martyn
To jsem byl já a dokonale mě tohle auto vyléčilo ze všech suv všeobecně:)
Je to teda jen můj názor, ale zase nějakou dobu si takovouhle krávu nekoupím, oproti velkému kombíku v tom nevidím žádný přínos (u toho srt / všeobecně sportovních verzí, které nejsou ani do minimálního terénu - na rozdíl od běžného cheera).
Tvrdé, nepohodlné, hraje si to "sportovnost" ale špatně:) vevnitř nějak extra místa taky neni..
jo, jezdit pravidelně po polňačkách tak asi normální cheero proč ne, ale na silnici - proč?
Srry za ot.
o 04.09.2017, 15:45 | jura.j
tož dneskaj dojel na firmu s tym SRTčkem vyvézt bordel,tak sem ho přepadl.
automat,packy pod volantem,spotřeba 20L plynu.
interiér malý,kufr tragický,malýmu bych tam nedal hokejku ani na šprajc.
vzadu čtyřpístek brembo,vepředu šestipístek,přední kotůč jeden za 11000,-,ale dá se zehnat dobrý aj za 6000,-
na terén on sere,líce s tym enom po silnici.
BMW X5 v tej výbavě a výkonu cenově mimo,tak šel do ameriky.
a ten zvukový projev je kulervoucí :o)
o 04.09.2017, 20:37 | radek.613
Martyn: jsou to specifická auta pro specifické použití, a o tom je i ten přínos. Nejde zobecňovat...

Když to vezmu z mé strany, a mých dosavadních zkušeností s denním provozem zde u nás, půl zimy by mi byl takový "velký" (po drtivou většinu času prázdný a obsazeným max jedním člověkem, jak to tak v 99,9 prcentech bývá, že) kombík naprd, a to nemluvím o případných střetech se zviřátky, které Jeep jaksi ustojí řádově lépe než osobák s předkem z metráku plastu plným kravin, jen ne železa (osobní zkušenost). No a nakonec, nikdy to nebyly velký auta (nabídkou prostoru), rozvor mají dokonce až o třídu menší, než ty "obyčejné" kombíky a kufr symbolický, protože když už se s tím něco veze, je to většinou 3tunový vlek :-D ... protože to jsou prostě auta k jiným účelům než ty kombíky, mají jinou světlou výšku, jiné nájezdové úhly a podvozek spíš jako náklaďák. Já chápu specifičnost těhle aut a účel pro který existují, a tak je používám. Co nechápu je, když si je nějaké individuum koupí pro vožení harantů do školky v rámci centra města, nebo je nějaká hraběnka používá pro cesty mezi kosmeťákem a vysněnou dřevostavbou v satelitu, striktně po čisté osvětlené čtyřproudce. To mi hlava nebere, nikdy nebrala a nechápu proč to lidi dělají, když existují věcí jako třeba XC90, pro takovéhle účely ve všem lepší než Jeep. Naopak bych já denně těch 90 km lesama do práce a zpátky tou XC90 nejezdil, protože bych se na havarijce a servisu a odtahách nedoplatil :-D :-D :-D

No a nakonec - Jeep není SUV, Jeep je prostě Jeep.... nářadí, bílý otrok, nástroj k dosažení míst co jinak nelze, stroj k provozu na místech, kde by ty běžné velké kombíky přišly po roce o komplet podvozek, a podobně. Kdo z těhle aut dělá něco extra, víc nebo očekává to co u velkých kombíků, měl by se zamyslet nad absurdností svého očekávání... a pořídit si do města a na nákupy XC90... :-D

o 05.09.2017, 06:09 | kasko
... na jednu stranu super, že se diskuze pohla, na druhou stranu musím říct, že zcela mimo dané téma.

Ale v klidu, pokud tady teď plánujete slovní přestřelky, alespoň bude co číst... :)

Jinak díky i za to málo, co tu bylo napsáno.

Jeep jsem definitivně zamítl, stejně jako XC90, Tuareg apod. vozidla.

Na opičku sice mám, ale za bananány nechci platit pomalu více,než za tu opičku.

Nyní jsem otočil o 180° a vybírám ze Subaru Outback, Forester, Tribeca.

Zatím to vypadá na Forester, protože Tribec je jako šafránu a outback je oproti těm dvěma až moc nízké auto a my bychom chtěli něco vyššího.

Už jen sehnat slušný kus s automatem a můžeme měnit.

Věřím, že tahle opička už těch banánů moc potřebovat nebude...


Ještě jednou díky za Vaše komentáře
o 05.09.2017, 07:06 | camron
Snad ne subaří naftu? V tom pripade by totiz ta teze o spotrebe bananu pravdiva nebyla...
o 05.09.2017, 08:54 | kasko
naftu s největší pravděpodobností ne-e.
tady bych volil benzín, i s ohledem nájezdu
o 05.09.2017, 08:59 | camron
Tak to jsou dobré "operační" skoky :-)
o 05.09.2017, 10:20 | Milhauzz
Neco se probiralo i tady [ Link ]

o 05.09.2017, 10:43 | kasko
camron:
- jj, ale když už se mi doma podaří odsouhlasit design vozu, tak to ztroskotá na něčem jiném - třeba na poruchovosti a vašich komentářích.

A jak na potvoru - Subaru v benzínu a v automatu je taky velmi lehké sehnat :(:(:(:(:(

Já snad budu jezdit na kole a busem...
o 05.09.2017, 11:07 | kasko | Upraveno: 2017-09-05 11:12:43
možná by bylo lepší založit nové téma, resp. brainstroming V2:

- benzín atm, nebo i oturbené
- automat
- 4x4 alespoň pseudo 4x4
- SUV, nebo vyšší a větší auto /na krámy, apod/
- cena +/- 400
nyní zmíněné Santa FE 2,7 LPG

hodně muziky za málo penež je IX55, ale ta je jenom v naftě. Otázka je, jak moc je to špatně.

V hledáčku byly:

JEEP
- zde vysvětleno, že raději ne-e, a hlavně nafta

Subaru
- najít benál v automatu /Tribeca, Forester/ je vcelku problém

Mercedes ML
- má strach, že v naftě to bude pokladna

Tuareg
- nafta asi pokladna, benzín nevím... ale auto asi moc spolehlivé nebude...

Q7
- kráva s minimálním místem uvnitř a mooc na banány

Land Rover
- vůbec nevím...

XC90
- odrazuje mě ten pohon a auto se mi moc nelíbí

Suzuki
- Grand Vitara sejeví jako malá

Mitsubishi
- jedině Outlander, ale těch moc není a nevím, jaké to auto vážně je.

Mazda
- ???

Kia
- to je asi stejné jako současné Santa Fe

...
o 05.09.2017, 11:50 | Milhauzz
kasko: budu ti fandit, at te toto prejde. Me to preslo asi za 3 tydny, kdyz sem zjistil, ze vlastne to co mam, mi staci ...

Asi fotrovatim ... :)
o 05.09.2017, 13:01 | kasko
Milhauzz
a co aktuálně máš?

Mě štve to, že příští rok končí LPG a nějak to moc nejede. Asi rozežranost, ale taky to chce možná změnu...
o 05.09.2017, 13:39 | Pglock
Upřímně z tvých příspěvků netuším, do jaký kategorie míříš. Chceš auto jak hovado, ale nechceš ho v nijaký větší míře servisovat.

Počítej s tím, že na tydle pixly je všecko drahý jaksviňa a je v tom tolik kokotin, že se to prostě sype - ať je to KIA nebo Mercedes.

Všichni, co si nakoupili tydle pseudo-offroady jsou z toho nešťastný. Guma na to stojí jak na Boeing, cokoliv na podvozku je problém (buď je to drahý, nedostupný nebo se to zkurveně mění).

Jako bonus bych uvedl, že kvalitou kastlí to není žádnej zázrak (mazda CX7 a po 6ti letech neměla podlahu ani prahy).

Asi bych to shrnul tak, že moderní echt trendy SUV vypadá dobře na parkovišti když se vedle toho opřeš, ale servis a provoz si pekelně zaplatíš. A to se nebavíme o tom, že to v terénu i na silnici není žádná sláva.


Reálná zkušenost mazda CX7 2.2 nafta - spotřeba okolo 10; podvozek vcelku slušně naladěnej, motor netropil žádný velký trable. Až to najelo 120 tis tak se to hezky sesypalo - kotouče, desky, gumy, přední ramena, oleje v pohonu, nějakej snímač, poloosa, uložení kardanu a ABI jednotka. Vše v průběhu cca 3 měsíců. Za další zimu byla děravá :-D

BMW X5; 3,0D - podvozek super, motor super. Nebyl měsíc, aby nebylo třeba řešit něco na podvozku - milion ramínek a kokotinek.

Land Rover Discovery TDV6 - nabubřelej "offroad" pro zhejčkanýho podnikatele. Echt pohodlný, echt nafouknutý a echt na hovno. Na cokoliv na motoru přístup naprosto šílenej. Na rozvodech jsme nechali skoro tři dny práce. Následně se pojebal kompresor na podvozek (bratru 30k), následně měch a snímač tlaku (bratru dalších 15). Pak to prodal - začala třískat náprava vepředu a nebylo to jinak než v originálu.
o 05.09.2017, 14:24 | Only_One
No u toho Diska - air kompresor stojí 10, měch něco kolem pěti a to jak serie 3 tak 4, pumpy jsou stejný, měchy jiné, ale cena podobná.. viz třeba britishparts.co.uk Nesmíte to nakupovat v distribuci u autorizovaných servisů a výrobce jasně píše, že to má omezenou živosnost a bere se to jako spotřební věc. Co koukám třeba na britishe, na nápravu mají všechno snad kromě polorámu. Ale jen tak BTW, protože Pglock to trošku nafouknul a není to tak děsivé.
Všechny ty auta mají požadavek na servis a ten bude k dané třídě něco stát. Mě je třeba Discovery sympatické docela dost, ale né naftové..
o 05.09.2017, 14:26 | Pglock
U tej diskošky je to tak 6-7 roků zpět
o 05.09.2017, 14:28 | Only_One
mno jo, ale bavíme se o aktuálním požadavku na nákup a ceny jsou teď zcela jiné a tedy i možnosti udržení opičky při životě.
o 05.09.2017, 14:54 | Pglock
Napsal jsem zkušenost, ne že to teď stojí tolik.

Ale to Disco byl přesnej typ auta, který z tebe dělá otroka - nebyl měsíc, aby něco nesvítilo nebo neblbnulo. Přitom to bylo na svezení fakt super.

Kdybych si měl vybírat, tak tu X5 v ropě. Naprat peníze do repasu náprav a jezdit.

Ale když vezmu moderní segment SUV, tak to většinou jezdí s vysypanou elektrikou nebo podvozkem. Motory, až na vyjímky, docela držej. Samozřejmě pokud nepočítám vyjímky, kdy je motor zválcovanej dojížděním 3km do školky a dalším kilometrem do tesca.
o 05.09.2017, 17:55 | Zdeny60
Kasko:

pominu důvod, proč do města takovýho mastodonta, jako cokoliv z množiny XC90, Tribeca, Jeep, X5, Touareg a pod.
Potěšil mě tvůj zájem o Subaru.
Věřím, že dobře víš, o čem mluvíš resp. přemýšlíš. Tribeca, Forester a Outback jsou absoltuně 3 rozdílné vozy co do koncepce, pohonu, ale i užitné hodnoty. Do města zapomeň na Tribecu. Pokud uvažuješ o naftě, máš důvod zřejmě ekonomický. Tribec a s 3,6 a 5°HDM bude ve městě jezdit od 13-18/100 (já bych to zvládnul za míň, ale to je jiná písnička:-) )
Nevadí li ti americké pojetí Tribecy (obr, vozíš kubíky vzduchu k ničemu), pak no - jde o vychytaný vůz, ale má své mouchy - např. občas odejde dychtung pod hlavami a máš to krát 2. Občas katalyzátor a máš to krát dvě. Občas lmabd a amáš to krát 4. Náprava trpí díky váze. Ale - pokud do toho nasypeš, co je třeba, pak jezdíš luxusně za pár peněz - jde o vysoce spolehglivé auto po všech stránkách - hlavy tě potkají nad 250tkm a ani to nemusí být pravidlo a katalyzátory se dají obejít za pár stovek . Lambdy stojí pár kaček. nehnije to, moc to nejede (naní to sporťák, nezaparkuje u kaufu, vozíš se v ratejně....).
Ovšem jiná písnička je srovnání Forester a Outback. Mohu to srovnat - měl jsem všechny tři - Legacy, krátce i Forester a nyní mám Oťase 2012 s manuálem. Předně- oťas bude s CVT, Forster s HDM. HDM má 4 kvalty, což mnozí odsoudí (já bych to tak tragicky neviděl, opět F. není závodník, takže mně osobně nějaká desetinka ve zrychlení nevadí). Ovšem co je zásadní, že oťas zvládne v terénu téměř to samý, co F. podvozek je vysoký ažaž a po přechodu z Legacy (IV), které bylo velmi nízké, ale i tak jsem neměl v zimě problémy, je oťas jako ajfelofka. Co zvládne v zimě či na polňačkách s vyjetými kolejemi od traktorů, by skoro jeden nevěřil. Rozdoně se všude dostanu dál a bezproblémoěji, než s X5 či XC90. XC90 má soused (vlastně už, vyhandloval ji za XC60) a jeho zimní potíže jsem vídavla v zimě pravidelně a gumami to nebylo. Auto je prostě kravsky těžká, to je vše. X5 na válcích 250 a více mm není na zimu taky to pravé. Poláci občas na Ramzové předvádějí komedie, ale mají X, woe, ne? Tak vyjedu všude, ni? Hahaha. když vyjede, pak třebe bobky, když má na těch válcích sjet dolů... (ostružinský kopec budiž toho důkazem). Outback s 2,5 a 123kW není rváč asfaltu. 100km/h umí asi za 9,5 vteřiny. jeto hodně nebo málo, to si zhodnoť sám. Mně to vyhovuje, protože - dálky jezdím bezpečně za <7 včetně dálnic (nejezdím víc než tacho 130, pravda), mikmo dálnice 5,8-6,2 v limitech. Mám manuál, CVT by to mělu omět o půl deci lépe a mám ověřené, že když se chce, tak to jde. Nicméně, počítej, že 2,5 s mnauálem ve městě je v průměru 9-10. Otík není malý a i něco váží. Ad místo - královské. Vezl jsem v něm postele, pračku, 4 kola a jiné velké krámy. Myslím, že pro rodinu vysoký nadstandard co do objemu kufru. Totéž místo v kabině všude vůbec. nehnije, motor jsou sice sto let staré, ale vydrží asi vše, převodovka mimo synchronu (občas zazlobí 4. stupeň) taky. jen to chce měnit oleje. Hlavy - mohou a nemusejí, jako všude jinde. Mně na legacy v 236 taky neodešly, takže nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko... Zbytek je bez komentáře, občas nějaká tyčka či SB na předním tlumiči torzních kmitů. Osovně bych CT bral pouze kdyby bylo nové nebo v 5 ti leté záruce. Olítané kusy z I a D je na dvě věci. A nebo manuál 6° - mám a jsem zcela spokojen. Z těch tří Subaru bych to viděl naopak na oťase, F ma malej kufr, Tribeca do města je nonsense, otík je kompromis. Servis je kdekoliv, ale do autorizáku se nejezdí, máme svý lidi, co umí a nejen mění.

ABych jen nepěl chválu - outback této generace 2010-2014 už není to, co byl ten předchozí. už nemá Al haubnu ani 5. vrata, nemá redukci, nemá hydraulický servo, a občas vrzne plast. Jinak z dělníků patří na čelní místa, moc konkurence totiž nemá co do provozních nákladů (nepočítám jen PHM). Audi allroad je jinde, XC70 a V70/XC60 taky, navíc jsou menší, BMW nemá nic, nějaký korejci jsou drahý na sersvisech...Když jsem před 2 lety řešil výběr po Legacy, taky jsem měl nesmyslnou množinu a nakonec jsem vybral otíka a nelituji.
o 05.09.2017, 18:32 | riviera.kidd
Osobne bych Audi A6 4F Allroad s 3.0tdi po faceliftu

Velky, prostorny kombi, dobrej pohon 4x4, podvozek na vzduchu s moznosti zmeny vysky
o 05.09.2017, 20:00 | radek.613
Kidde,on nechce megakasicku s rozvodama pod pristrojovkou a predni napravou ze 100+1 dilu :-D :-D :-D
o 05.09.2017, 21:41 | kasko
Tak jsem to asi zabil uplne na max.
S nejvetsi pravdepodobnosti to bude Kia Sorento v nafte, automat, r.v. 2011

Asi jsem se zblaznil uplne. Jak velka pokladnicka to bude, to se uvidi...
o 05.09.2017, 22:23 | camron
Ty až přijdeš na to, co vlastně chceš, tak se ti strašně uleví...

...a nejen tobě :-)
o 06.09.2017, 06:02 | kasko
Camron:
věříš tomu, že si to taky myslím? :):):)

Nejlepší bude, když zůstanu u jezírka, které jsem popisoval nedávno...:)
o 06.09.2017, 12:34 | BadyS
kasko: já bych zůstal u toho sportlina (SUP), ten se povedl
o 06.09.2017, 14:36 | Cossie
Jak už tady bylo několikrát napsáno, všechny tyhle kraksny jsou kasičky. Za sebe můžu říct, že co jsem zatím měl možnost jezdit, tak úplně nejhorší je ML-164, naprosto příšernej trakař a srxč. Osobně, když bych si měl koupit takovéhle auto, tak bych očekával komfortní svezení - a určitě pokud je to na vzduchu ... Což zatím splnil jen MB GL.

Zdenyho komentář je úsměvný - vychytaný vůz ale občas odejde tohle, tamto :-D

Co se týká převodovky CVT - nejel jsem s ní v Subaru, ale pokud funguje obdobně jako v Toyotě, doporučuju se s tím jet svézt - pro mě je to naprostá šílenost a radši budu jezdit se starou 4° měničovou převodovkou než s touhle stupiditou :-/
o 06.09.2017, 16:22 | Zdeny60
Nevím, co tě rozesmálo na informaci, že ve vysokém nájezdu se občas stane, že je nutno vyměnit těsnění pod hlavou, nebo synchorn. To jsou, hochu zlatý, otázky běžného opotřebení. Nehledě na fakt, že to je asi tak vše, co se může vysktynout v mířě větší, než u 1 kusu ze sta. Jsou značky, které jsou rády, když se jim např. rozvody nepodělají aspoň na 1 kusu ze sta.

Ad CVT: Subaru má již 3. nebo dokonce 4. typovou řadu C VT převodovek. Ta první generace nebyla opravdu bůhví co. Ta dnešní, co je v Levorgu, je - podlé mého skromného názoru (podpořeného ohlasy od všech, co s ní měli tu čest)naopak výtečná a to jak v manuálním modu, tak v plně automatickém modu. Ovšem o ní se asi nebavíme, s ohledem na ročník, který byl zadán do dotazu. Přes to všechno lze ale říci, že CVT z první modelové řady Outbacka plní svopji roli na jedničku, protože když už nic jiného, nikde ve světě ani u nás (a to je co říct, protože jeden známý mho strýce bratra bratranec to poudal v hospodě)nejsou negativní ohlasy na spolehlivost nebo poruchovost.

Tak tolik o tom úsměvném autě resp. komentáři.

PS: vlastnil jsem 4 kusy této značky, ale také dalších asi 17 aut. Když nepočítám ty nejstaší z let 1978 až 2000, pak mohu říct, že Subaru je opravdu hodně spolehlivá značka ve starších autech věku kolem 5-10 let. Sám jsem si potvrdil to, co se všude různě psalo a zejména model Legacy IV /Outback III patří k vrcholu značky co do spolehlivosti a počtu či charakteru poruch, Když vezmu, co jsem řešil na obou legacy za poruchu - tak vlastně nic. Synchorn v převodovce u 2,0R a to bylo tak vše. Na outbacku - musím zaťukat - to bylo o něco více, ale to byla spíše prevence u ojetiny, např. vodní pumpa, která se svzla s rozvody, ale měnit ji nutné nebylo. Ale nějaký selhání rozvodů, převodovek, diferenciálů a zejména elektroniky, to opravdu od Subaru neznám. V součtu jsem s nimi dosud najel něco kolem 190+50+5+30tkm (podle aut) = cca téměř 280tkm a opravdu, za sebe, klidně u zančky zůstanu. Nakonec, mám v plánu si na důchod koupit Levorga, zatí, nevidím jediný důvod, proč ne. Snad to za 2 roky, než půjdu hnípat do penze (opředčasné, pro rejpaly), nic značka nepodělá natolik, abych byl nucen si Levorga nekoupit.
o 06.09.2017, 16:42 | kasko
BadyS: Sportline je firemní vozítko, které jezdí cca 1000km týdně.
Tohle bude druhé auto v rodině, kdy manželka najede max.100km za týden, ale spíše něco mezi 70-80km/týden
o 06.09.2017, 16:42 | kasko | Upraveno: 2017-09-06 16:50:25
.
o 06.09.2017, 17:17 | camron | Upraveno: 2017-09-06 17:18:21
Počítám dobře roční nájezd do 4000 km? No, na to bude Korejec v naftě ideální :)
o 06.09.2017, 17:24 | riviera.kidd
Radek613: koupis olitanou vranu, mas olitanou vranu, koupis slusnej kus a mas slusnej kus
o 06.09.2017, 17:58 | assassin | Upraveno: 2017-09-06 18:00:59
Zdeny: to je otazka co kdo vidi za tim "vyssi najezd" me by treba oprava hlav, nebo cokoliv "uvnitr motoru" (nevim jak to u subaru je, ale tipuju ze s tima valcema do stran na to nejlepsi pristup a musi motor ven?)
ve 250tis km by me dost nastvalo, to same prevodovka a treba zminene synchrony. A to mas podle toho co pises auto 1A stav, a ridis nejspis lip nez vetsina ostatnich... taky dodrzujes predpisy a jezdis na spotrebu. Ja poslednich par let "nicil" sluzebni Smax (ja do 350tis, pak ho odkoupil kamarad, uz ma asi 420) a nasledne V70 3.gen, tu jsem odkoupil ve 200tis a soukromne ji dotahl na aktualnich 320tis. u obou aut se menily nejake blbosti ala EGR, u Smaxu spojka ... ale nic v motoru, jedou porad ok, radi ok. ani jedno to auto nikdo nesetril.

chapu, ze je to par konkretnich kusu, proti par konkretnim kusum - tzn nic pro verohodnou statistiku, ale opecovavane auto z vyssi stredni tridy s 250tis bych jako spolehlive neoznacil, pokud se na nem sype neco "z vnitrnosti".

Jinak ja bych moc chtel disko 3/4 s v8, ale rozum rika presne to co radek, na silnici je to blbost a do terenu by se se mnou to auto skoro nedostalo (svuj pozemek na to nemam a jezdit po "cizim" se mi prici). Takze pracant s prostorem uvnitr = velke kombi, pokud je potreba vic prostoru tak uz van...

jo a klidne bych doporucil i tu v70, uz jsem si na ni tak nejak zvykl a myslim, ze to neni spatne auto, ikdyz je fakt, ze se najdou levnejsi auta na servis...

jo a "variator" v toyote (stejna technika jako lexus rx?) jsem si zkusil taky, nedavno v rav4 hybrid a to bych fakt nechtel :)
o 07.09.2017, 13:11 | Losky
Já nevím jak je na tom Subaru, ale dle mého ta auta spíše už těží jen díky skalním fandům. Jinak já bych teda do města volil klidně větší auto, ale lehký a obratný.
o 07.09.2017, 21:40 | radek.613
Auto které potřebuje při normálním zacházení a péči po najetí 250.000 km synchrony do převodovky nebo rozebírat motor nad rámec běžného periodického servisu mi přijde lecos, jen ne bytelné, natož spolehlivé a konstrukčně dotažené. Vrací mě to do let škodovek řady 742.... :-D :-D :-D Na druhou stranu, co od té firmy čekat, stačí o 30 stupňů teplejší směs a hliník z hlav tomu odhořívá a mizí výfukem, naftový boxer plný high-tech je trpce úsměvný průser ad ultra, a svíčky měněné krz podběhy...měl už Oltcit :-D Ne ne, jako nový, na 3,4 roky, se zárukou, dejme tomu...ale jako ojetinu....brrr
o 08.09.2017, 10:10 | Zdeny60
No jasně, Subaru je fakt jediná značka, která má problémy. Opět jis zabodoval. Já ti zase pro změnu povidám, že ve srovnání s naprpostou většinou aut včetěn slavně německé produkce je na tom Subaru MIMO DÝZLU daleko lépe. Od koroze, až po ten motor. Ano, těsnění odejít MŮŽE, ale pravidlo to není a sporadicky se to opravdu vyskytne. Ale je snad značka, které se to naprosto vyhýbá? Pochybuji, jen to nepřezanjí.O hlavách nemluv,stačí se podívat kolem sebe...
o 08.09.2017, 14:37 | radek.613
Já se Zdeny nesnažím bodovat, mě docela zaráží kuchat převodovku při průměrném nájezdu 250kkm nebo řešit v tom nájezdu těsnění pod hlavou, které jsem vědomě nezničil jízdou bez vody, přehřátím nebo přetížením. Pokud takovéhle "závady" považuješ v tomhle km proběhu za normální, popravdě mě to docela děsí....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3326 sekund.