Ford Mondeo, vitez výběru.ted uz jen vybrat tu spravnou a nejlepsi motorizaci a proto prosim kdo je znaly veci o radu. Zda 2,2 nebo 2,0. Pokud 2,0 jestli 103 nebo 120kW a proc. Popripde na co si dat pri prohlidce pozor. R.v okolo 2011-13, cenovka do 250 tis cca....
Mám toto v 2.0 TDCI 120 kW a vybral jsem ho, protože to jede líp oproti 103 kW a ceny dílů jsou levnější oproti 2,2. Zejména turbo a DPF co jsem koukal. Aktuálně mám najeto asi 130 tis. km a všechno šlape jak má, jen se mi vyhrobila couvací kamera. Když dám zpátečku, tak přeskakuje obraz. Jinak velká spokojenost. Spotřeba je asi o litr menší než u 2,2, což u mě hrálo taky svou roli...
103 a 120kw jsou identické motory, spotřeba a fin. náročnost levnější než u 2,2 , která tedy zase znatelně líp jede (2,2 si veme reálně o cca. litr víc). Od roku 2011 už novější generace motoru - úspornější a klidnější chod. Pokud bude auto s pravidelným servisem / olej se dělá 12měsíců/20 000, rozvody po 10 letech /200 tis. km tak vcelku v pohodě. Koukal bych po vyšších výbavách Titanium, Enterprise atd.- lepší sedačky, covers, bohatší výbava atd.
novější motor opticky poznáš faceliftem auta tzn. od 2010 nahoru - denní svícení v předním nárazníku -solo LED v předním nárazníku Convers byl jinak zpracovanej ale to už jsou detaily , které se dají změnit, obecené pravidlo je přední část auta. staré: před face [ Link ] po face: [ Link ]
Lubak...diky za vysvetleni, jeste pls jedna otazka. Jak je tonu techto motoru s filtrem pevnych castit, DPF, nebo jak se vsechny ty sracky jmenuji, s vymenou a s cenami..?
Já mám auto od 75.000 km a teď mám asi 130.000 km a o filtru ani nevim. Mám provoz cca 20% město, zbytek dálnice, okresky. DPF stojí 14 táců + práce... Doporučuji nepodcenit kontrolu před koupí a raději si připlatit za kus s ověřenou servisní historií a kilometrovým průběhem. Ušetřená počáteční investice se záhy nemusí vyplatit...
DPF mají všechny at 2.0 či 2,2 to je fuk, cenově už výměna není tak strašná jako před 5 lety. DPF u 2.0 vydrží při normálním zacházení 300 tis. a víc, ale je to hodně o autě/řidiči. DPF se dá pořídit dnes od cca. 7-20 tis.
Pocitově se to blbě popisuje:-) 120 se lépe chová na dálnici ve vyšších rychlostech + rychlejší nástup při předjíždění hlavně při přeřazení na 3 tak 120kw verze o něco lépe reaguje. ale i 103 nejezdí blbě
Powershift pokud ma jasnou historii a servis tzn 3 roky/60 000km tak funguje, spotreba o neco vyssi nez u manualu. Pokud nebude jasne dohledatelnej servis prevodovky tak bych auto nebral