Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: MONDEO výběr motorizace

 o Navštíveno 7679x o
o 24.10.2017, 01:55 | filip146
Ford Mondeo, vitez výběru.ted uz jen vybrat tu spravnou a nejlepsi motorizaci a proto prosim kdo je znaly veci o radu. Zda 2,2 nebo 2,0. Pokud 2,0 jestli 103 nebo 120kW a proc. Popripde na co si dat pri prohlidce pozor. R.v okolo 2011-13, cenovka do 250 tis cca....


o 24.10.2017, 08:19 | Octávák
Mám toto v 2.0 TDCI 120 kW a vybral jsem ho, protože to jede líp oproti 103 kW a ceny dílů jsou levnější oproti 2,2. Zejména turbo a DPF co jsem koukal. Aktuálně mám najeto asi 130 tis. km a všechno šlape jak má, jen se mi vyhrobila couvací kamera. Když dám zpátečku, tak přeskakuje obraz. Jinak velká spokojenost. Spotřeba je asi o litr menší než u 2,2, což u mě hrálo taky svou roli...
o 24.10.2017, 09:20 | Lubak
103 a 120kw jsou identické motory, spotřeba a fin. náročnost levnější než u 2,2 , která tedy zase znatelně líp jede (2,2 si veme reálně o cca. litr víc). Od roku 2011 už novější generace motoru - úspornější a klidnější chod. Pokud bude auto s pravidelným servisem / olej se dělá 12měsíců/20 000, rozvody po 10 letech /200 tis. km tak vcelku v pohodě. Koukal bych po vyšších výbavách Titanium, Enterprise atd.- lepší sedačky, covers, bohatší výbava atd.
o 24.10.2017, 10:40 | filip146
Lubak...jak se pls pozna novejsi generace? Nejake ounaceni motoru, nebo v interieru velke radio uprostred v konzoli? Radeji bych 120kw.
o 24.10.2017, 12:01 | Lubak
novější motor opticky poznáš faceliftem auta tzn. od 2010 nahoru - denní svícení v předním nárazníku -solo LED v předním nárazníku Convers byl jinak zpracovanej ale to už jsou detaily , které se dají změnit, obecené pravidlo je přední část auta.
staré: před face [ Link ]
po face: [ Link ]
o 25.10.2017, 06:29 | filip146
Lubak...diky za vysvetleni, jeste pls jedna otazka. Jak je tonu techto motoru s filtrem pevnych castit, DPF, nebo jak se vsechny ty sracky jmenuji, s vymenou a s cenami..?
o 25.10.2017, 08:28 | Octávák
Já mám auto od 75.000 km a teď mám asi 130.000 km a o filtru ani nevim. Mám provoz cca 20% město, zbytek dálnice, okresky. DPF stojí 14 táců + práce... Doporučuji nepodcenit kontrolu před koupí a raději si připlatit za kus s ověřenou servisní historií a kilometrovým průběhem. Ušetřená počáteční investice se záhy nemusí vyplatit...

[ Link ]
o 25.10.2017, 08:31 | Octávák | Upraveno: 2017-10-25 08:32:28
Lubák: ty jsi se motáš kolem Fordů viď? Není nějaký fígl na ten problém s kamerou? Na netu jsem koukal, že rozhodně nejsem jedinej, kdo to řeší...

Youtube video:
o 25.10.2017, 10:49 | Lubak
DPF mají všechny at 2.0 či 2,2 to je fuk, cenově už výměna není tak strašná jako před 5 lety. DPF u 2.0 vydrží při normálním zacházení 300 tis. a víc, ale je to hodně o autě/řidiči. DPF se dá pořídit dnes od cca. 7-20 tis.
o 25.10.2017, 19:16 | dj.DEKL
Ber 2.0 s Euro 5
o 26.10.2017, 01:33 | filip146
Je velky rozdil mezi 103 a 120 kw. Jasny ze rizdil je 17kw, ale myslim spis v dynamice a pocitove
o 26.10.2017, 14:11 | Lubak
Pocitově se to blbě popisuje:-) 120 se lépe chová na dálnici ve vyšších rychlostech + rychlejší nástup při předjíždění hlavně při přeřazení na 3 tak 120kw verze o něco lépe reaguje. ale i 103 nejezdí blbě
o 26.10.2017, 17:33 | dj.DEKL
Hlavne si tam muzes nahrat ofiko 120kW mapu
o 26.10.2017, 19:42 | filip146
Dj Dekl-asi nechapu. Kdyz koupim 103 kW, lze 120kW 'vyrobit' jen prehranim mapy?,
o 26.10.2017, 20:31 | Lubak
Filip ano u po face verze no problem prehrat z 103 na 120
o 28.10.2017, 19:53 | filip146
Lubak-jeste jedna otazka...jak je to s PowerShift...spolehlivost, komfort, spotreba...
o 28.10.2017, 21:00 | Lubak
Powershift pokud ma jasnou historii a servis tzn 3 roky/60 000km tak funguje, spotreba o neco vyssi nez u manualu. Pokud nebude jasne dohledatelnej servis prevodovky tak bych auto nebral
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3251 sekund.