Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Hyundai Sonata - zkušenosti

 o Navštíveno 7789x o
o 27.10.2017, 08:12 | Petura
máte někdo osobní zkušenost se Sonatou? konkrétněji 2,4obsah, rv. 2008, manuál

foto k příspěvku  od Petura



o 27.10.2017, 11:57 | crestik
já ne :-) ale tohle je jediný Hyu, který kdy za celou dobu vypadal/-á celkem dívatelně
o 27.10.2017, 12:17 | Only_One | Upraveno: 2017-10-27 12:18:46
no měl jsem pujčeno, na muj vkus to dost žralo a nejelo k těm litrum co v tom protekli. Tohle by byl ideální motor na LPG, jinak to moc smysl nemá. Jinak celkem funkční auto na provoz z A do B za super peníze
o 27.10.2017, 12:54 | Petura
s provozem na LPG se počítá, spíš mí jde o to jestli se nesere elektroinstalace, jak je na tom motor s výdrží, atd., ceny jsou poměrně nízké a lákavé, jen abych pak neplakal při servisování
o 27.10.2017, 20:10 | Draxx | Upraveno: 2017-10-27 20:11:57
Sonaty vlastnim dve, jednu 2,4 skoro 7 let a jednu 3,3 V6 pres tri roky - z toho posledni dva roky jezdim na LPG. Mechanicky jsou ty auta naprosto v pohode, ta 2.4 ma najeto cca 250k a podvozek je snad celej, az na par cepu, puvodni. Elektrika je tam naprosto stupidni, zadny problemy nejsou.
Nejdriv se svez, ten podvozek se hodi pro klidnou jizdu,v tom 4 valec vynika. Nic pro sportovce. Ta V6 ma podvozek dost tvrdej, ale na dirach to mlati a v zatackach se to naklani...takze ani pohodli, ani sport.
Ohledne motoru - ty 2.4 bych se bal nejvic. V inzerci najdes nekolik aut, se chciplou 2.4 za par korun. Nahradni motory nejsou, a GO je cenovej nesmysl. Je extremne citliva na olej, i doporuceny interval na vymenu 15k km je proste moc a motor kolem 150k km koncil mrtvej. To se stalo i mymu kousku, ale auto jezdilo pouze do autorizaku a Hyundai to uznal a zdarma motor vymenil. Navic po letech se zacina vytahovat rozvodovy retez pohonu olejoveho cerpadla, cerpadlo se pak toci min a zase ses v prdeli. Vymena retezu vyjde jen v materialu cca 10k.
Kdyz je motor v poradku, je naprosto potichej a bezi klidnejc nez ta V6 (opravdu jsem to zkousel). Navic se az prekvapive dobre sbira z nizkejch otacek a ma slusnej zvuk. Ale necha si zaplatit spotrebou - kolem 9ti litru to bude. Na LPG bych se u tohohle motoru vysral, ten je rad, ze bezi sam o sobe - ]]
O potizich na V6 nevim, zatim sem necetl nic o tom, ze by se to sralo. Spotreba v prumeru 10-11 litru, navic jede kurevsky lip nez 2.4
Automat je petirychlosti menicova skrin Hyundai vyroby.
Radi v pohode, olej v ni vymenis doma, dokonce ma merku !
Problem muze bejt koroze, hlavne podvozku, na tu bych si dal bacha. Vyhoda je, ze vetsina aut ma automatickou klimu, ESP, kupu airbagu, tempomat....navic je to za solidni prachy. Vnitrni prostor je skvelej, da se tam solidne sukat.
Kdyby neco, klidne se ptej. (Tim nemyslim na to sukani) -]
o 27.10.2017, 20:13 | Draxx
Jo a na obrazku mas predfacelift, 2008 uz byl FC a ten poznas hlavne podle jiny masky a naprosto jinyho a mnohem hezciho interieru.
o 28.10.2017, 07:53 | Petura
Draxx: díky za vyčerpávající info, je rozhodnuto, autu se vyhnu, viděl jsem v inznerci právě pár levných kousků s tímhle motorem...
o  Zpět  o  Nahoru
o

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3879 sekund.