
Navštíveno 6565x

Nevím, jestli jsem mentálně nedostatečný, ale čekal bych, že když jsme v EU a schválí se, že “je nutně potřeba si udělat nízkoemisní zóny ve městech”, budeme mít i jednotnou známku...
Ale ono kua ne, tady si zase každý stát zavede svoji, možná nejlépe i města... takže když pojedu z Hamburku přes Brusel do Štrasburku na výlet, asi budu muset jet “autonomní” Teslou, protože přes všechny pitomé samolepky na skle neuvidím na silnici?
Do toho samo dálniční známku z Agrostánu (i v Rumunsku mají elektronickou)...
Neuvěřitelný... a to čtu, že Brusel hodlá zavést od 1.1.2021 “EU5” v rámci města (a to je fakt skoro celé město, ne historické jádro)... jako EU5 mají tuším auta od 2010 a mladší...
Zbytek má jet na šroťák? Pochopil bych třeba EU4, což už mega komplexní ultra low emisní motor, většinou už i s dvojitýma katama... ale EU5 mi přijde čistá zhovadilost a tlak na lidi ke koupi nových aut (což v Bruselu není problém, město plné úředníků si to může dovolit).
Jak to vidíte vy?
EU5 v rámci města pro dízly nebo benzíny nebo všechny? To je docela rozdíl, že.....
Benziny, ale i tak je to úlet... a edit, je to el. registrace, teda zrovna v této EUkracii... registruje se RZ, na hranici zóny to berou kamery, tady nemusíš mít nálepku... ve Francii tuším 4€ za nálepku...

11.01.2019, 09:43 |
gizmi Neřeším, jezdím starým TDi a nikdy žádný problém :D :D Ale uznávám, že je to jediný důvod, proč jsem auto dal na prodej a proč budu kupoval velký benzín na LPG.
Když už tohle dělají, proč není dotace na elektroauto? Tak rád bych si nějaké koupil a jsem schopen dát 500 - 700 litrů. Přípravu mám všude, dojezd 300km by stačil.