Navštíveno 13516x
...asi jsem byl letos nějakej hodnej :-)
Tak to je moc hezkej italskej ježuch :-)
krásná klasika, maseratti
No nekecej, parada, nadhera! Tohle auto ja muzu :-)
nojo vyrovnal jsem poměr italů a němců v rodině na 2/2
08.12.2010, 20:01 |
Diner No asi jsem letos az tak hodnej nebyl teda... tohle fakt zeru;-)
no ty kokso...zajímá mě víc info
A jééé, Ital, to se bude srát - to je jasný :-D (joke).
Pěkný!
Děkuju musíme to pořádně vypucovat a nějakej servis je potřeba tak pár info zatím jen.
Rok 98, motor 3,2 V8 biturbo, 247kW dle TP :-) manuální 6kvalt. Vyrobeno 238 kusů.
tak to vypada na hodne luxusni kocar. Ani nevim,nedavali do tohodle motor ferrari? :-) U tech novejsich tomu tusim tak je,nebo ne? I kdyz u tech starsich asi ne,ale i tak paradni a prosim foto interieru :-)
Takze to uz je FL? Dokonalost :)
jojo akorát ty HOVADA nahradili u FL ty krásný analogový hodinky digitálkama :-))
Masakr. Jenom mi trochu předek připomíná emeriku sts chvojkovice :) ale jen vzdáleně.
08.12.2010, 20:47 |
X-sat (M)
Hezkýýý. Nějaké další fotky..?
No ty orloje tam v predFL jsou takovy ouchylny :o)))
08.12.2010, 20:52 |
Pekys Mlask, tahle značka je prostě pecka z jakyhokoliv roku.
vic fotek.. :) Ať si aspon zaslintame, když jsme asi zlobili :)
Quatroporte
bez toho znaku to je jako Lancie
jj je to takový nenápadný auto
jako O_O, taková normální lanča s vidlema ve znaku
08.12.2010, 21:41 |
Kacko Lancia s vice jak 200KW..:)
08.12.2010, 21:41 |
matik nocarret
Gratuluju..Takové auta já můžu :) Povídej hlavně jízdní dojmy :) taky plánuju BIturbo ale od audi :)
Dotaz
Těch 238ks jsou dohromady facelift, předfacelift, manuál a automat ? Díky
nene těch 238 kusů je této verze jinak jich běhá po světě víc ale žádný závratný počty
jízdní vlastnosti no co na to říct..uvidíme dřív než na jaře to nevytáhnu, čeká mě udělat všechny náplně, spojku, svíčky a pár maličkostí, ale nějak to dopadne, už se nemůžu dočkat shánění náhradních dílů to bude porno, kdyby měl kdokoliv, cokoliv za info tak sem s tím.
Jestli si dobre vzpominam co jsem driv procital fora o tomhle auticku, tak dost lidi psalo, ze nakupuji dily v Anglii, muzu to zkusit pohledat, ale predpokladam ze Quattroporte forum mas probehany :)
fajnový auto na víkendy.....
taky sem po nich kdysi pokukoval neb se jich vyrojila hromada na prodej za směšný peníze ale co sem tak koukal po dílech tak se asi slehla zem...skoro nikde nic na to neni.....ale kdo hledá ten nakonec najde :)
tady v našich končinách sou to fajnovky a v usa sem koukal to vklidu daj jako "šrotovný" a regulérně tam sešrotujou raritní ghibli biturbo s najetejma 18tis protože to je prostě "šrot" v jejich očích a má to nepřijatelnou spotřebu.... trhat jim ruce bastardum..
[ Link ] následně na to někdo udělá tohle jako odvetu asi...
[ Link ] možná sou to italsý pekáče který se můžou srát kudy jedou ale prostě jednou sou to raritní auta tak nevim jak to může někdo nechat sešrotovat.... i kdyby se mi nelíbilo jako že moc nelíbí tak bych ho chtěl neb to sou ještě auta který maj nějakej charakter narozdíl od konzumních novejch ferrari apod domečků od karet....
Nadherny auto, kazdopadne gratulace...!!!
08.12.2010, 22:57 |
koren
08.12.2010, 23:02 |
Sau No já bych spíš "přemýšlal" nad tím, proč jich vyrobily enom 238. Cílená exkluzivita to zrovna nebyla ;)
Ale nebudu rýpat, auto je to určitě hooodně zajímavé a přeju ať slůží a dělá radost ! :)
08.12.2010, 23:44 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-12-09 00:46:34
to neni o exkluzivite spíš o prodejnosti....
Quattroporte IV Units Produced
2.0i V6 24v -587ks (1994-1998)
2.8i V6 24v -668ks (1994-1998)
3.2i V8 32v -415ks (1996-1998)
2.0i V6 Evoluzione -200ks (1998-2001)
2.8i V6 Evoluzione -190ks (1998-2001)
3.2i V8 Evoluzione -340ks (1998-2001)
Total 2400ks (1994-2001)
koren : prislo mi to jako TG letiště :D
no spíš je to o filosofii, žádná strojová velkovýroba, pěkně ručábo .-) A ty čísla mam trošku jinak
Number built
Regular 2.0 L: 587 (1994/1998)
Regular 2.8 L: 668 (1994/1998)
Regular 3.2 L: 415 (1994/1998)
Evoluzione 2.8 L: 241 (1997/2001)
Evoluzione 2.8 L Automatic: 148 (1997/2001)
Evoluzione 3.2 L: 258 (1998/2001)
Evoluzione 3.2 L Automatic: 524 (1998/2001)
jinak víc info, pokud by někdo chtěl je tady:
[ Link ]
09.12.2010, 08:00 |
cira Gratuluji Kájo. Asi se u tebe stavim na čumendo;-)
nocarret: Teda chlape tomu říkám dárek! Moc pěkný.
good luck a pevný nervy .-)
nocarret: Nádhera! :o)
P.S. a stejně největší frajeři byli ti,co pilotovali tyhle doutníky...žádná elektronika,asistenty všeho možnýho i nemožnýho,jenom bubnový brzdy a zbytek v nohy,hlava a ruce..Klobouk dolů! :o)
krasny maserati!
u toho auta jsem vzdycky slintal kdyz to meli tusim v usti jako demo car clarionu? Pak jsem ho nekde videl na prodej taky za slusny penize, ale nejak nebyla odvaha.
Takze gratulace ke krasnymu autu a k odvaze jit proti proudu :O)
děkuju, dnes jsem zahájil práce nebude toho málo, ale do jara to bude TOP .-) Budu sem dávat průběžně reporty.
Rustapha-659: To je otázka. Zrovna nedávno jsme se přeli s kamarádem co bylo větší bláznoství, zda tyhle doutníky a nebo éra F1 s oturbeným 1,5l motorem taktéž vše manual, kdy to mělo v tréninku přes 1100HP? Odpověď by si na to asi musel dát člověk sám po svezení v obou, protože věřit těm hláškám Clarksona se moc nedá :-D
[ Link ]
09.12.2010, 21:36 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-12-09 22:35:16
nocarret: Sorry za OT a na reporty se už teď těším.
Tady máš jednu inspiraci na fotkách 33 a dál:
[ Link ]
tohle OT vůbec neva to byly starý poctivý formule, žádná elektronika tady to máš a ukaž co umíš .-) tím teda nechci shazovat kvality dnešních jezdců, ale prostě tyhle oldýs káry mě braly víc
To: Tuner2: Mrkni na Top Gear 15x05. Jeremy tam udelal o Sennovi peknou reportaz a nakonec do Formule po Sennovi posadili Hamiltona. Fakt vybornej dil, vrele doporucuji.
Skid-TDI: Viděl jsem už asi před měsícem, mám stažené v HD ;-) Senna byl pro mě pan jezdec...
Tak jsem dnes zahájil práce, jako první jsem rozebral řidičovy dveře a vymontoval vadnou stahovačku, okno bylo přimrzlé a někdo jej chtěl mermomocí za každou cenu dát dolů, takže se vytrhly lanka z těch plastů.ˇNež objednám novou tak chci zkusir vyfrézovat ty díly z polyamidu na 3D frézce
Další na ředě je expanzní nádobka, která má utrženou přírubu a teče to kolem ní, už se to předemnou někdo pokoušel opravit, leč nepodařilo se, prý má podobnou Croma nebo Thema uvidíme co kluci z lanciaklubu na to řeknou. jinak nová nádobka je bratru za 300 EUR, když bude nejhůř, půjdu do ní .-) Dál jsem měl venku levý vzduchový filtr a hadice sání. Potěšilo mě že trubky jsou uvnitř naprosto suché, po oleji ani stopy. Někde jsem zahlédl hlášku že tento motor nemá BOV ventily což je samozřejmě kravina jsou tam ty klasické Bosch plasťáky.-)
No a do třetice, když už mám dveře rozebrané zkusím zrenovovat to zašlé dřevo. Vůbec netuším jakou technologii ital použil při povrchové úpravě, ale určitě ten vrchní lak nebyl nic moc, když mohl takhle zmatnit. Jak se říká důležité je se toho nebát, takže po různých rozlešťovacích pokusech jsem se rozhodl pro radikální řešení, prostě jsem začal brousit. Vůně pryskyřice jasně napověděla, že na konečnou úpravu byl použit patrně epoxidový lak. Spodek tvoří potom krásná dýha. Až to celé obrousím, použiji lazuru a zalakuji to vrchní lesklou a to by bylo aby nebylo )
Paráda a ta kresba dřeva je moc pěkná.
Tady je hodně podrobnej postup jak se rekonstruovala výdřeva v Jaguaru. Třeba pomůže
[ Link ]
Nocarret: chlape SUPER! drzim palce vsem kteri miluji auta se srdcem, ktere nema kazdy soused. Se vsim se pekne pohrej, je to srdcovka a ta kara ti to vrati na pocitech stotisickrat.
Kdyz prace bavi, neni co resit a jde to hezky od ruk, ver ze vim o cem mluvim, V8 je pastva pro usi:)
Neco noveho? Povidej prehanej, jaky to je? :)
06.04.2011, 15:59 |
Bucci noc: slint... moc pěkný
jejda,malem se na to tema zapomnelo..taky by mi to zajimalo,jak se pokrocilo? :-)
ja se samozrejme pridavam, ozivime offtopic:) jak si na tom??
slyšel jsem nějaké zvěsti o nákupech dílů, ale taky nevím, co co
Tak jsme kapku pokročili kupředu :-) Nejprve menší rozborka engine
12.05.2011, 23:25 |
nocarret | Upraveno: 2011-05-12 23:26:23
Pak přijely nějaký díly :-)
No a nakonec jsem to zas pěkně poskládal, samozřejmě po důkladným repasu čeho se dalo :-)
aaaa hotovo už to frčí :-)
Ještě mám tu výdřevu jednu už v laku vypadá to skvěle akorát to musím vyfotit. Jízdní dojmy no...co mám asi tak napsat zadohrab bez jakýkoliv elektroniky s dostatkem výkonu, musím se s tím naučit zacházet :-) Jsem z toho zatím úplně pos...nejradši bych si ho vzal domu do obýváku.
PARADA, skvela prace, to je srdcovecka, zacala sezona, stihls to, motor se krasne leskne cistotou a verim ze i tak jede jak dobre vypada!
Ten obrazek konika vypada na krabici frajersky, doufam zes ji nehodil do kotle ale mas ji vystavenou na polici:)
MY CHCEM VIDEO!
13.05.2011, 17:27 |
dedo ach, aj ja chcem, ale to budem musieť ešte veľa rokov otročiť na panskom....
hele to vůbec neni pravda, stačí hledat a mít trošku kliku, někdo si koupí novou fóbii já holt radši tohle :-)
15.05.2011, 09:32 |
JR Hezky pane
Tak včera přijel pan mistr a přivezl serepetičky na novej kabátek. Tímto velice děkuji Tappajovi za jeho čas a za to jak precizně si s lakem pohrál, výsledek je pro mě doslova ohromující :-)
Tapík v akci .-) Ještě čerstvý síly .-))
......a hotovo
no a už poslední .-)
02.10.2011, 20:07 |
FSAL super
krasne zrcadelko, ted abyses bal s tim vubec jezdit:) krasne pocasi vydrzi do ctvrtka tak si pohni....
nadherny,nejvic ten motor!!!
03.10.2011, 10:52 |
Yawor paráda
12.02.2021, 12:00 |
nocarret | Upraveno: 2021-02-12 12:04:50
A o 10 let později :-D
Taky nic nevidím ač bych rád. Na Tvé Maserati si vždy Kájo vzpomenu. Narážím na něj v různých článcích jako dobrý kup do budoucna :-) Určitě ti dělá pěknou radost, tak snad nějaké pics uvidíme.
15.04.2021, 00:21 |
soky aj ja hlasujem aspoň za jednu fotografiu
nebojte kluci nejste sami. Taky nic nevidím... :D
17.04.2021, 23:15 |
Daryl (A)
nocarret: zkus ji zmenit, ty dnesni mobily delaj fotky, co se nevejdou ani na billboard :)