
Navštíveno 7959x


29.01.2011, 16:36 |
ivls jen se chci ujistit, něco jsem již slyšel, něco četl
[ Link ] znamená tedy, že když mám auto v dvouleté záruce, můžu chodit na servis do autoservisu neznačkového a v případě, že se něco pokazí, záruku uplatním v autorizovaném servisu?
- opravdu se mi nechce platit kolikrát dvojnásobné ceny garančních prohlídek a v některých případech kvalita a přístup je horší ve značkovém servisu - samozřejmě servis od servisu jiné
- chodí takto někdo na garančky jinam, než do autorizovaného servisu, máte zkušenosti konkrétně při řešení reklamace - chová se autorizovaný servis stejně, jako když člověk chodí na garančky k ním?
- na, co si dát případně pozor?
divil bych se kdyby autorizák dovolil abys servisoval nový auto někde ve stodole....
od toho to prostě je, máš nový auto, sotva vyjedeš ze salonu tak 1/5 ceny minimálně de dolu a pak prostě po dobu záruky se musíš dostavovat na prohlídky který samo dle automobilky zacvakáš ... někde krutě někde lidsky, ale rozhodně u většiny když pudeš jinam nebo se nedostavíš na plánovanou prohlídku nebo uděláš zásah do auta tak přicházíš o záruku....

29.01.2011, 17:32 |
Zdenek (A)
No tak to jsem zvedavej na paxi!!! Uz vidim, jak autorizovane servisy prestavaji uznavat zaruky stylem "voni vam tam v tom servisu ten sroubek utahovali zrovna v okamziku, kdyz bylo zatmeni slunce a proto ztracite zaruku" .... :-o

29.01.2011, 17:37 |
Sau | Upraveno: 2011-01-29 17:38:39
NP : Naštěstí tu autorizák není od toho, aby něco povoloval nebo zakazoval. Ten, resp. importér dané značky sa řídí platnýma zákonama a podle těch, nebo spíš teda podle nařízení EU, pokud vím, je to tak jak píše ivls. Auto si možeš servisovat aj po dobu záruky kde chceš a na záruku samotnů to nemá vliv.
Nicméně jak je to pak v praxi při nějaké reklamaci sem sa zatím nesetkal. Je asi jasné že by sa servis, nebo následně importér cukal ale podle ma nemá jakůkoliv šanci při správném provedení kontrolní prohlídky v jakémkoliv servise, jakkoliv případnů reklamaci zabránit.
Já třeba chodím do autorizáku, ale to čistě z důvodu že sem zatím levnějšího garážníka, co by stál za řeč, nenašel.
bohuzial je to tak. mas nove auto tak po dobu zaruky musis servisovat auto v autorizovanom servise. kazdy zasah neautorizovaneho servisu je porusenie zarucnych podmienok a zaroven strata zaruky. ale zalezi od servisu kam chodis. uz som sa stretol aj s tym, ze chalanisko si menil repraky v aute a uz mu chceli zrusit zaruku. nakoniec isiel do ineho servisu a tam v pohode.... takze tak...

29.01.2011, 17:50 |
rcman | Upraveno: 2011-01-29 17:53:39
U nás už jsme takhle řešily dost často jenom blbý DSG převodovky a sem tam i brzdy....
Lidi si koupily nový auto u nás. A pak jezdily vedle k sousedovy. Soused si nechal zaplait výměnu oleje a filtru v převodovce. Ale ani na to nešáhnul.
Kupuj si pak novou převodovku...

29.01.2011, 18:52 |
ivls | Upraveno: 2011-01-29 18:53:58
připadá mi, že jste si někteří vůbec nevšimli mojeho linku v uvodu,
proto ještě jeden
[ Link ] jinak samozřejmě, jak je v linku psáno, musí mít servis odpovídajíci kvalitu vybavení a tudíž chci autu dát tu samou péči, jako v autorizovaném servisu a vím, že to není problém za mnohem nižší peníze
jinak, jak píše jasisoft - někde to jde a někde ne - tot byla i moje otázka, jestli se potom autorizovaný servis nechová méně shovívavě
to rcman - samozřejmě nějakého takového šmejda nemá cenu tady řešit
ako som uz pisal, ide o to na aky autorizak narazis. ono s garanckou vacsinou dostavas v zaruke aj razitko zaruka mobility a pod. cize pokial sa ti poserie auto na dialnici a musia ta odtiahnut, plus oprava, nahradne vozidlo atd. - pokial mas zaruku mobility v serviske - plati to za teba skoda auto v plnej vyske. pokial nie, platis si to sam. na mojej starej ochcafke mi praskla hadica na kurenie, vyvarilo vodu atd., volal som skoda assist service, odtiahli, opravili a aj vsetko zaplatili. takze ten autorizovany servis ma niekedy aj nieco doseba. ale suhlasim, tie ceny su tam niekedy nasobene nejakou bulharskou konstantou a potom vznikaju nepekne sumy na fakturach.... idealne je obvolat si zopar autorizakov v okoli, zistit co im vadi a co nie a podla toho sa riadit. napriklad u nas v jednom servise nie je problem, aj si olej vymenis sam aj s filtrom, k nim len prides, zaplatis 5€ za reset ukazovatelov, sem tam skontroluju aku farbu ma olej a ci je novy filter a dostanes razitko do servisky akoby ti to menili oni. viem, da sa to oklamat ale nie je dovod to robit.

29.01.2011, 20:00 |
ivls to jasisoft
jak píšeš záruka mobility v tomto případě udajně zaniká - s tím počítám
s tou výměnou oleje zajímavé :o)
na slovensko mám kousek, však víš
pokud člověk dodržuje předepsané výměny, dle toho jak udává výrobce může pak člověk jezdit i k neautorizovanému servisu, jsou dány jasná pravidla co se musí dělat, dojde-li k porušení pravidel,může záruka padnout...
k tomu serisování jsou na podklady co je třeba udělat v kolika km
auto v záruce se může servisovat i v neautorizováme servisu, ale musí se použít originální náhradní díly.