
Navštíveno 6988x

Někdo nějaké postřehy Pánové? Jde mi o modely i30,ceed. Od roku 2017. Spolehlivost, spotřeba, zkušenosti co kdo má,kdo je zná.
Benzín,nafta asi neřeším. Nechám si poradit na jaký motor se zaměřit.
Relativně spolehlivé auta.
Motory 1,4 pro nenáročné, varianty od 2016 už netrpí na vysypané katalizátory, ale je to mrtvola
U hyundai 1,6 Cvvt nepřímovstřikovaná jednotka, Kia měla 1,6 Gdi přímovstřik, výkonější a sympatický průběh ovšem s rizikem karbonu.
Podvozkově je Kia tužší má jiné pružiny a tlumiče, jinak jsou podvozky stejný, alě měl sem i I30 2013 a lip se mi jezdí v Kie
Řízení přeposilované, brzdy slabé, kombíky trpí na slabé pružiny a naložený auto sedí. Hodně sedí. Kombík má menší užitečnou hmotsnot než hatchback
Jinak bych volil kiu kvuli 7roční záruce. Ono se to dneska sakra vyplatí
Nafotév motory CRDi bych se téhle generaci vyhnul obloukem. Já měl ceeda 2016 100kw a v 60tis poprvé odešel DPF, auto filotrovalo po 100km, ředil olej naftou. Ruce pryč od Euro 6 se suchým filtrem 2016-2018. Buď Euro 5 a níž co ještě nemá DENOX a nebo benzín. Doma máme Krátkou 2017 1,6Gdi a to je naprosto spokojený auto. Jezdí to po městě za 7,5 delší cesty 6. TO Crdi jezdilo dlouhodobě za 6,2-6,5 .. netopí to v zimě..
Jinak zásadní problémy u benzínu nejsou. Jsou to bodové problémy. Asi všem reznou zadní dveře u zámku při pohledu s otevřenými dveřmi (kombík i krátká), občas zazlobí ledky u světel a mění se na záruku. Někdo si stěžoval na vrzající díly, mě to asi jednou nepotkalo. Zatím kromě nafty ty auta jen jezdila. Bude větší spotřeba kostí stabíku a občas uložení tlumiče.
Při výrobě občas špatně slícované díly, prohlédnout spodek - ani ta bodyna v nebyla uplně 100% a musela se na obou autech poopravit.
Otázkou je kolik ten malé obsah může vydržet?

08.03.2019, 05:01 |
pbjun No my sme v minulé práci měli cee´dy kombi 1,6 crdi 100kw... Auto mělo strašně zvláštně nastavený podvozek, zadek byl strašně měkký, ale zárověň nepohodlný, pořád poskakovalo, v zatáčkách se kroutilo jak had, při křížení náprav nešly zavírat dveře. Když se kufr naložil tak auto spadlo na dorazy. Co se týče spolehlivosti, 3tis km jsem vytáhl nějakou noname čínskou žárovku z hlavních světel co přestala svítit - nafoukla se jak baňka, v 7tis km praskl opěrák sedačky u řidiče a já sem se propadl o 5cm dozadu -> reklamace, druhý den volali, že je hotovo a při nastavování sedačky při převzetí to ruplo znova - tento problém měly všechny auta co jsme na firmě měli, do 50 tis km se vyměnily opěráky ve všech autech! Když se ochladilo tak auto velice špatně startovalo - od novoty, nikdy nebyla zjištěna příčina ani nebyl problém odstraněn, zadní parkovací senzory fungovaly tzv. na poklep -> sem tam jak se jim zachtělo hlásily překážku nonstop, stačilo kopnout do nárazníku a na nějakou dobu ok - nikdy nevyřešeno, přední světla svítily velice bídně, spotřeba byla kolem 7 litrů nafty. Tažné zařízení defacto nepoužitelné - jakmile se zavěsil vozík, auto spadlo na dorazy a konec. Když bych měl hodnotit velmi mírně tak řeknu, že to auto nebylo nějak dodělané :D