Navštíveno 8603x
21.05.2020, 07:14 |
AR Pro známého hledám někoho kdo by se koukl na jeho Golfa MK4 1999. Neustále mu něco vybíjí baterii, asi centrál a zlobí palubák, hlásá chyby motoru i když nejsou.
Pokud víte o někom kdo by se v tom uměl pohrabat a přijít na to, tak sem pls hoďte kontakt. Dík.
[ Link ] jarda kočí, Praha 8
Když jsem měl ještě golfa4, tak mi rozchodil asi 4 závady na elektrice, na který nikdo ve 4 servisech předtím nepřišel. Ten ví kam sáhnout.
26.05.2020, 14:00 |
Daryl (A)
Signum
tak asi je to u tohohle roku výroby nějaká častejší věc, já totiž ted hledám naprosto stejně. AUto jede,baterka nabíjí, (pro jistu ale proběhl pokus o výměnu) ale na palubce jdou veskěrý indikační diody pouze ve chvílí kdy nastartuju a na nic nešahám, Jakmile se rozjedu tak to zhasně a fungujou jen ukazatele budíků. A po konci jízdy auto zamčený,bez jakýhololiv zdroje odběru elektriky (žádý vnitří světýlko či podobná svině tak nikdy nesvítí je do 48hodin s baterkou na nule, po tejdnu nelze vůbec ani odemknout centrálem, prostě nic. Auto v zásadě ani nepotřebuju, vozím v něm jen občas psa a nebo dříví k tátovi na chatu tak asi dvakrát za rok. Ale chtěl bych zjistit čím to je, zcela nejvíc teda bažím po informaci jestli to je závada materiálu únavou a nebo tak něco vymrdal ten ke komu to auto jezdilo na většinu servisů od roku 2010 do ted. TAKŽE NENAŠEL BY SE NĚKDO V RÁMCI PRAHY KDO BY MĚL OCHOTU SI TO VZÍT NA LABORKU?? Když pak dá jasný stanovisko ohledně ceny opravy tak to rád ještě pár let budu provozovat,když řekně že to to je už leda na prodej cigánům na palmovce nebo kovošrot, tak alespoň za snahu a skills nějaký kačky durčitě dostane. Ale chce to fakt někoho kdo to má v paži a ví co kde má bejt a ne kluka kterej spoléhá že připojí diagnostiku a tam mu obratem vypíše A4 seznam dílu který vyměnit a doufat.. Takovej se už to auto chtěl dostat do spárů, ale to raději ten kovošrot
napadlo mě že takovej Láďa Nesměrák byl člověk který věděl,a když náhodou nevěděl tak věděl kde to najít a naučit se, ale vůbec netuším jestli ještě má nějakou zivnost v tomhle oboru
20.07.2021, 10:39 |
gizmi U G4 je základ podívat se na kostru, což zvládne asi každý. Vyndat baterku, sundat ten plastový podklad a najdeš krááááásu v podobě zoxidovaných koster. Dále rovnou sundat a ošetřit kostru na motor. Dělal jsem to už 2x za 15 let a vždy to vyřešilo většinu problémů.
Pak další zádrhel, na co G4 trpí je zatuhlej startér. Při startu to nepoznáš, až když už je hodně špatný, tak je slyšet a hůř startuje.
Poslední zádrhel jsou překlesaný kabely ve spojích kastle - dveře a takovej centrál pak umí skvěle potrápit.