Tak nakonec jsem vzal tuto variantu:
[ Link ] Dělají i stejný, jen to nemá ukazatel vnitřní teploty a vlhkosti, nebo dělají i v zelené verzi podsvícení.
Tlak podle tlakoměru na benzínce to za studena ukazuje cca o 0.3 a za tepla o 0.2 bar méně. Ale zatím to mám týden. Teplotu jsem zatím neřešil. Tlak pneu se po zahřátí zvýší tak o 0.2-0.3 bar. Nabil jsem to prvně kabelem, v autě to mám už jen na ten solár a OK. Po 10 min nečinnosti auta/jízdy se display vypne, po nasednutí do auta/otřesu se display zapne, po roztočení kol se zaktualizuje tlak i teplota pneu.
Mám verzi s externími senzory, čepičkami, neboť tam se dá měnit baterie, aniž bych musel do servisu. Uvidím, jak dlouho vydrží. Ze začátku to vypadá velké, ale pak si toho člověk ani nevšimne, mám ale tmavší kola.
Display má senzor okolního světla, takže se v noci sníží svítivost a neoslňuje.
Do mobilu jsem aplikaci nechtěl, tam mi běží hlavně Waze a nějaké signalizace bych se nemusel všimnout.
Předek jsem dal 2.5, zadek 2.8, lehounce zahřáté pneumatiky, tlak viz. foto.
Za mě za ty peníze OK.
Mám to hlavně pro případ píchnutí a postupného úniku, přeci jen u pneumatiky za 5 litrů se vyplatí včas zastavit a mít možnost nechat opravit.