Navštíveno 9627x
13.04.2006, 18:00 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2006-04-14 09:57:05
there are some photos... more info by email and icq ;-)
in winter ;-)
old engine...
let´s try new engine
small intercooler
brakes...
engine semifinals ;-)
exhaust in the middle ;-)
for now that´s all if I´ll found some more ohotos I´ll send it to U or I´ll shoot some new ;-)
ja to rikam porad ze nejhezci je ten cooler vepredu.-)
13.04.2006, 18:32 |
m1tv mysliš že tydle brzdy jako nic to ubrzdí?? seš naivni ..:))))
13.04.2006, 18:33 |
m1tv jinka pěkna felda..:)
m1tv ... nevim jestli se da sehnat za ty prachy neco lepsiho...
m1tv: myslis ze Corrado VR6 je malo? hm a co navrhujes?
13.04.2006, 19:01 |
clown spis co bude tu feldu drzet na silnici :o))
ako chlapy je na tom hodně práce a mě se tenhle styl strašně moooooooooooc libí je to nádhera...
Luke-Jeep:napiš mi jaké máš provedé úpravy atd...a co ještě chystáš?
13.04.2006, 19:25 |
m1tv co třeba origo z tt ?? maš sice kotoče vetši ve předu ale pokud dobře vidim tak vzadu bubny?? nebo je to jen nedodělany jak sopu velky ty kotouče?? my přidou jak origo ale fotka zkresluje..
13.04.2006, 19:26 |
m1tv 13/04/2006 18:12 Luke-Jeep todle sou 100 % bubny..
13.04.2006, 19:27 |
m1tv 13/04/2006 18:19 Luke-Jeep ta hadice na tom rozvodaku taky good:)
myslim ze je to trosku vetsi problem nainstalovat, tyhle, pokud se nepletu, pasnou na origo tehlice...
kdyztak me L-J opravi :-)
13.04.2006, 19:33 |
m1tv jako možna to pojede ale třeba by mě zajimalo jak si řešil ramena a podobny věci protože origo fakt na 200ps stavěny neni .. jako taky chci neco takovydleho stavět ale brzdy a pořadnej ram je zaklad...
13.04.2006, 22:41 |
Racer Je to hezký ! Jaká bude finální barva ?
m1tv: jasan ze na fotkach sou origo... sou to stary fotky... jinak zadek Golf 2 GTi
napravy sou origo a uprava bude/je delana podle rallycrossovejch feld... prevareny origo veci silnejma platama atd.... je to slozitejsi a tajny ;-) nebude tam kokta to mi ver
Racer: nejaka pekna modra...
!!tohle taky neni chlubici thread, ale ukazka pro borca z Kyjeva (Ukraine)!!
mapuje celou stavbu... uvazuju ze ji nedodelam...dochazi sily, penize, nadseni, proste vse... jeste sem s neevzdal ale kvapem se ten okamzik blizi... nejede mi ani jedno auto potrebuju s tim nec udelat...
14.04.2006, 10:27 |
gabo Kua chlape neserrrr... :))))
To by byla velika skoda to vzdat. Chapu ze to jde hodne do casu, penez a nervu, ale jestli to pojede bude to stat za to. Drzim palce!
G.
Už se na ní těším :o)
Paráda......
14.04.2006, 18:37 |
Racer Prosím tuto barvu ( perlet ) a povozit :-) díky
15.04.2006, 03:44 |
erix7 (K) | Upraveno: 2006-04-15 03:44:37
ten znak z masky snad uz muzes i sundat ne voe :)
Držák motoru na tom podběhu je hezkej :o)
Moc pěkný kolečka a sem zvědavej jak to pofrčí s tím motorem??!!
Držím palce na další úpravy!!!
dekl: neni na podbehu je to jen vyrovnavaci pojistka... sedi to na nosniku samozrejme
No pane už aby to jelo, a určitě to nevzdávej. Pomůžu Ti prodat Vaška někam do ciziny a budem mít za něj pěknej balík. ( ovšem netuším jak se to dělá)
jako sorry ale neustále mě dostává jak si někteří lidi myslej, že tím, že daj na prdel diskovou brzdu místo bubnový to auto začně brzdit brutálně líp - naprostej nesmysl ....
Já nechápu, proč by to neměl udržet na silnici? V čem je u jiných aut tak konstrukčně odlišný podvozek od Feliny?
Luke-Jeep: Doufám, že to auto někdy konečně uvidím naživo a v akci.
vzhledem k tomu tunere ze je naprodej...
Marauder: jj souhlas... jde spis o chlazeni atd... ja na broukovi akorat kupuju lepsi trubky k brzdam zavodni brzdovku a bubny od bremba jinak je tam nechavam...
já zas můžu jen trapně napsat že mám zkušenost z Camara II gen kdy kámoš tam naprasil jinej motor + úpravy takže 350-400 HP a rozjel se semnou a když se nezadržitelně blížil poměrně vysokou rychlostí ke kruháku a viděl v mých očích smrt prohlásil, že se nemámě čeho bát neb má na zadku nový bubny ... no a ubrzdil :o)
:-D panbuh nam te zachoval :-)
m1tv: Prosimte, vysvetli mi, co konkretne nevydrzi ty origo ramena, pri vetsim vykonu motoru? Uvedom si ze nejvetsi zatizeni na ramena je hlavne pri brzdeni, kdy se prenese vaha auta na predek, a na to staveny jsou. Jeste jsem nevidel ohnuty rameno od brzdeni. No a pri akceleraci se predek nadlehci a kola vesele prokluzujou, at je tam 100 koni, nebo 300. Takze na napravu zatizeni minimalni, ve srovnani se situaci pri brzdeni.
Jako bude na ne vetsi zatez, diky vetsi hmotnosti motoru, vetsim kolum a brzdam, ale ne diky vetsimu vykonu.
stejne k nim byly plany na zpevneni "by motokros"
Luke-Jeep: Jo všimnul jsem si až pak...