Navštíveno 17159x
25.04.2012, 20:30 |
Lukasino | Upraveno: 2012-04-25 20:35:26
Tak pane, nakonec čirou náhodou jsem se tam dneska dostal :)
[ Link ] Přístup bazaristy na jedničku, fajn pokec a přímý jednání.
K autu, zvenku je to Mercedes, takže počínající korozy a občasný rýpanec někdo řešil sprayem, na pár místech trochu promáčklý.
Vnitřek není potrhaný, orvaný, atd. ale je na těch sedačkách a volantu už nájezd znát.
Motorově se to zdálo super, převodovka taky, jen jednou při kickdownu lehounce kopla, ale myslím úplně v pohodě... Klima klimuje, slaběji, ale klimuje.
Co bude potřeba řešit, tak kopou brzdy a to docela výrazně, jet se s tím dá, ale nejezdil bych s tím :) a pak je slyšet výfuk, někde je načatý, ale to jsem se nedíval v jakém místě, každopádně nic tragického.
Upřimně celý dojem z auta? První pohled ooouuu :o) intoš jetej, venek svérazně opravovanej. Ale při jízdě naprosto v pohodě, motor jede parádně, ani žádné pazvuky nevydává, převodovka řadí taky v pohodě a brzdy se udělají.
Pneu jsou na tom moc pěkný, disky neodrbaný.
Takže za mě technicky OK, opticky ee :o)
EDIT: Raději jsem označil ty věci...
25.04.2012, 20:30 |
Lukasino | Upraveno: 2012-04-25 20:34:58
Koukám, že je tady nějak překroužkováno :o)
Jinak slíbený rychlý špinavý foto ;)
Díky moc, pouvažuji, prostě to odpovídá kilákům (vzhled), ale zase tomu, že to měl jeden majitel (technika).
LR, parááááda, fakt VELKÁ gratulace. Krásnej koráb. Před asi půl rokem jsem uvažoval o Roveru 75 (vím, že je to jiná třída, ale taky britská klasika) a nebýt tam tehdy podivný čachry s papírama, tak jsem do něj šel. Ten britský duch má svý kouzlo.
25.04.2012, 21:01 |
Lukasino | Upraveno: 2012-04-25 21:02:46
nz ;) jinak skutečně platí že to je koupené v ČR, serviska (tu jsem tedy nekontroloval) a "první majitel".
Resp. první majitel byla firma, pak se to přepsalo na osobu z té firmy, co s tím celou dobu jezdila. Tak mi to bylo řečeno, to je důvod proč je zaplacený EKO poplatek.
Díky díky, jsem naprosto nadšenej, mám za sebou prvních pár desítek km a naprosto úžasný auto, už se těším o víkendu na hory :)
Musím uznat, že ikdyž se na anglány nadává, tak mě dostávají. Když jsem měl chvíli Jaguara XJ (ač RHD), tak to byl taky neskutečný koráb, ty auta mají prostě v sobě něco navíc co u němce/japonce nenajdeš :)
EDIT: Doufám, že mě za ten poslední odstavec někdo nenapadne, chápu že do XJ už možná kecal Ford a tohle je poloviční BMW, ale stejně je to s X5 nesrovnatelný auto...
25.04.2012, 21:11 |
petis Lukasino RR tvuj?? pochlub se:-)
Sorry za OT:-)
petis: jop jop, tohle auto si ale už vážně chci nechat dlouho :) Bohužel jsem nakonec "vyměkl" a kvůli provozním nákladům i pořizovací ceně šel do TD6. Vstřiky jsou nový, turbo po kontrole, automat po opravě, takže už mě čekají jen měchy :o) Výbava sice HSE + spousta věcí doobjednaných, až se divím, protože to je vybavenější víc jak dost VOGUE co jsem viděl (byly bez navi, parkovacích senzorů př.+z., atd.)...
25.04.2012, 21:27 |
petis No mazec, chválím, vypadá i zachovale. A jestli je nafta po kontrole, tak by to asi špatný bejt nemuselo. Nevím co je pravdy na tom že UK V8 nic moc. Takže asi nafta lepší.
25.04.2012, 21:34 |
Lukasino | Upraveno: 2012-04-25 21:36:31
petis: jj, o auto bylo opravdu pečováno a staráno, objel jsem jich dost než jsem narazil na tenhle kus... ;)
Jinak ono to stejně moc UK není, je tam klasický bmw diesel 3.0d a nebo se tam dával bmw V8 4,4. Až s faceliftem přišly anglické (Jaguar) motory, jenže to už je cenově někde úplně jinde :(
EDIT: (i/y) :o)
25.04.2012, 21:37 |
walish | Upraveno: 2012-04-25 21:39:10
právě proto, že tam je BMW motor je ta V8 děsná. Jinak Luki vypadá pěkně,ale víš, že si měl vybrat něco jiného a když už tohle,tak benzín od Jagu;) Ale ta cena by byla asi jinde no . . .
EDIT: už si mohl opravit i korozY v prvnim prispevku :)
nj, jenže to je tak 600+ :o(
25.04.2012, 21:51 |
petis :-) to mi ani nedošlo že vtom je 4,4 BMW:-)), moje chyba:-)
petis: v poho :o)
walish: korozY, to jsem pako :o) ale už to nejde editovat :(
2 Lukasino: no to si děláš kozy. Pekný, aspoň na prvý pohľad... viac foto, info?
Slim: víc foto musím nějak udělat, až to umyju :o) info? Co by Tě zajímalo? Motor máme stejný, min. základ špajsky asi také :o) kastle hliník, takže luxusní :o)
2 Lukasino: napíšem Ti email :-)
takovýhle ML snad nemůže nikdo koupit za ty prachy ne ? :D
RanRov zajímavý že sis to koupil zrovna ty :))) každopádně teda přeju aby tě ty měchy fakt nepotkaly :D
NP: MLo netusim jak si stoji cenove, ale co jsem se byl divat na MLa minule v Avanti cars, tak tohle byl oproti nim luxus :)
Hele ono co jinyho? Ja nakonec skoncil u trojkombinace Touareg/Cayenne/RR a RR je z nich proste nej... Nic jinyho me nepresvedcilo, nebo na to samozrejme nejsou finance (Q7, X6, GL, atd.) ;)
S mechama vicemene pocitam, jen doufam ze alespon chvili vydrzi, dneska uz to nastesti neni takova rana... :o)
Oproti té modré fabii za tebou je to pěkněj cvalík :-) A co Disco, neuvažoval jsi? Mimochodem, taky tohle auto zvažuju, nebo Disco3. Jsou mezi něma nějaký konstrukční rozdíly krom výbavy. Tam je samo RR dál...
11.05.2012, 13:43 |
Lukasino | Upraveno: 2012-05-11 13:45:36
Octávák: je to příjemný auto, mohutnější, ale stále úplně v pohodě na normální ježdění, uvnitř neskutečně prostoru, to je paráda. Když jsem po týdnu přesedl do Lexe GS, tak jsem si připadal jako v nějakém mini :D
Disco jsem neuvažoval, dvojka je už taková starší a trojka zase vcelku drahá. Dávat víc peněz za "horší" auto, na to já nikdy nebyl :D Raději to potom sypu do servisu :D
Konstrukční rozdíly by být měli, nevím teď přesně, ale už základní v tom, že RR je samonoska a Disco má rám, jestli se nepletu... Jinak DIII už jsou taky parádně vybavené, na měchách, atd.
Dovolím si poslat pár snad lepších fotek :o)
11.05.2012, 13:44 |
Lukasino | Upraveno: 2012-05-11 13:45:52
A jedna rádoby akční :D
Paradni kocar :-) Klidne jeste prihod fotky...nemas treba velikost kufru?
12.05.2012, 21:16 |
petis Lukasino: fakt parádní auto. Tohle by mi nevadilo kočírovat:-)
cupra: jestli je to podobný jako v clasicu tak dáš do kufru sporák, velkej nákup a ještě odvezeš 5 lidí:-)
Díky kluci ;)
cupra: kufr to má slušnej, náklaďák to není, ale z běžných konkurentů to má jeden z největších... Můžu případně vyfotit. Teď ještě musím udělat spaní do kufru s úložným prostorem, ať je kde spát na akcích :) Je to tak tak, mezi sedačkou a pátými dveřmi je cca 190cm (samozřejmě sedačka v mé nastavené poloze), když se šoupne dopředu, bude tam dalších cca 20cm v pohodě.
Zatím z auta stále nadšení, při kontrole v servisu se zjistili nějaké kraviny, tak to musím nechat udělat (čepy, stabíky, atd.) ale jinak naštěstí pohoda :o)
Těším se, až bude trochu času a vyrazím někam ven vyzkoušet 4x4 a systémy, křížení to nemá téměř žádné, ale "elektronické uzávěrky" by měli fungovat :)
Asi poslední zbytky sněhu a zvednutý podvozek :o)
Samozrejme nejnovejsi technologie :o) Ty hodiny tam jsou uplne k nicemu, ale jsou proste bozi :o)
A to nejdůležitější... :D Víc rozumných fotek nemám, intoš zatím čistím, ty světlé tapecy asi nikdo nikdy nečistil, tak je tam zažraná špína v pórech, ale naštěstí to jde krásně dolu a neskutečně to prokoukává :o)
Kufr blejsknu ;)
Jinak vcelku mile překvapily ceny dílů
Zatím co jsem se koukal:
Zadní tlumiče Monroe cca 2500,-Kč/ks
Zadní tyčky stabíků cca 500,-Kč/ks
Přední rameno cca 3000,-Kč/ks
Parkovací čidlo 1000,-Kč/ks
Napínací kladka na pomocném rozvodu kolem 1000,-Kč/ks
Měchy kolem 10000,-Kč/ks
atd.
A jsou skladem :o)
Ceny jsou samozřejmě MOC bez slev, takže ve výsledku většinou dalších cca 30% dolů.
Moc krásný auto, veliká gratulace!
Probehlo takove rychlolesteni, ale vysledek myslim moc fajn :o) tak sem nahazu par stejnych fotek :D
"detail" :D
A tady jsou videt nejmodernejsi hitech pripravky, stara lestenka od nejakeho "podomniho" prodejce a vosk z tesca :D Aneb co dum dal :o))
A par lidi se ptalo na kufr, tady alespon jedna fotografie + se vymenilo rovnou par veci :o)
Info o dalším autě ;-)
Teorie moc pěkná, Jaguar S Type 4.0 V8
[ Link ] Na fotkách vypadá pěkně, na živo je to už horší :o)
Z venku paráda, lak kompletní (žádný fleky, ani díly s nechytnutou barvou - kromě levé krytky ostřikovače světlometu, ta byla lakovaná), lemy krásný, akorát zadní mají minimální "ďubky" zevnitř od kamínků.
Motor čistej, kompletní, nějaký štítky o výměnách oleje. Motor chytnul hned, bez pomoci a šel krásně. Akorát mi přišlo, že už nějaká kladka trochu hučela.
Pneu, to je průšvih :o) vzorkově použitelný, ale všechny jsou z roku 2000 a je to na nich vidět. (zvláštní na tomhle autě, majitel takový hajdelák že tam dá co najde, nebo že by tam měl nějakou luxusní sadu a na prodej tam prostě dal co našel?)
Podle mě největší škoda - interiér, vše je původní, nezprasený, neorvaný uživatelem, ale ten interiér už má prostě něco za sebou a to jako že dost. 160tis. ani náhodou :) Co jsem měl Jaguara XJ se 130tis.km, tak ta kůže byla jako nová, tohle je už fakt dodělaný, podle mě 300-400tis.km... Na fotkách to tam nevypadá, ale ve skutečnosti je to fakt dost.
Jinak výbava krásná, multifunkční krásnej volant, barevná navigace, atd.
A je vyteklé zpětné zrcátko, Ford se nezapře :D
K autu jsou dva originální klíče a dvě originální dálky.
Na budíkách svítí co má a nesvítí co nemá, takže OK, bagy zhasínají samostatně.
Rezerva je tam dojezdovka, ale hrozná plíseň a celkově to tam bylo dost naházený :o) Jinak kufr jako takovej normální, víko kufru se díky pružinám otevře samo, což je super ;-)
Bohužel tam už bazarista nebyl, takže mi to ukazoval jeho soused bazarista který měl přístup ke klíčům, takže jsem s autem nejel a o převodovce Ti nic neřeknu, ale pokud by jsi fakt měl zájem, není problém zajet ještě jednou. Při přeřazování na místě to nijak necukalo, nebo nedělalo rázy...
Toť vše ;-) Osobně bych ho s tímhle interiérem nechtěl, je fakt že vyměnit intoš je to nejmenší. Na druhou stranu pokud to skutečně má najeto to, na co vypadá interiér, tak peklo a podle kufru, pneu a intoše to zrovna pečlivka asi neměl :(
Ještě na to koukám, koupeno v CZ, první majitel.
To Jaguar v té době k vozům nedával české doklady? Protože veškeré čtivo bylo v angličtině a serviska tam samozřejmě nebyla vůbec :)
Jinak ta kapota vs. maska, to je děsná úchylárna :D Obří maska zůstane na nárazníku a vykrojená kapota se otevře, divný :D
09.06.2012, 16:19 |
Lukasino | Upraveno: 2012-06-09 16:19:54
Foto je fakt šíleně milosrdný, na živo je ta sedačka děsná :( Ale zase rozsezelá není, nechápu :( nebo že by Jaguar použil nějakou aušus kůži?
Jinak bazar moc fajn, hezký auta :o) Jagy XJ308, XK, Xtype, Stype, Thesis, ... :o)
A mrdníček :)
Díky moc pane. Mám asi zvláštní umění, poslat Tě obhlídnout mi vždy nějakou jebku :-) Ten introš je teda dost jetej, kuva, proč nemůžou přiznat, že to má 300k na hrbu, to bych se k tomu hned stavěl jinak a leccos překousl. Takhle ze mě chtějí akorát udělat blbce. Škoda, zajímavý auto a z inzerátu se tvářilo poměrně dobře.
Ještě jednou dík. Zdá se, že takový štěstí na poctivý auto jako jsem měl u A8 (spolupráce Thullo) a Omegy (Paczqo) hned tak nebude.
Nemáš vůbec zač ;-)
Nevím, zda ta smůla se nedrží spíš mě :D Intoš je fakt už ošklivej, rozhodně to není perfektní a velmi pěkný stav, jak uvádí :o)
Njn, vyčkat a něco se objeví ;-)
tak tak, ja cekam, az pujde do sveta tvoje RR... :)
tmx.806: vydrž, už se pomalu sepisuje inzerát :)))
Šestikule: To je fajn že v souvislosti s moje ex-omegou pišeš o poctivem autě aspon ta snaha to auto držet v nej stavu co to jde za to stala :-)
Hm kdyby se tak někomu chtělo koupit F150 super crew nebo RAM quad cab ročniky 2004 - 2006 dat to do kupy a pak to vyhodně prodat tak by to bylo super byl bych na čekaci listině připadně chevy avalanche abych se nemusel trapit s hledanim :-D
tmx: čekej, čekej, žádné inzeráty se zatím neplánují :D a vůbec, nejsou peníze na nic dalšího, teď je chci zase chvíli strkat někam jinam :D
walish: kušuj :D
Paczqo: F150, RAM, Avalanche, to jsou už parádní auta, určitě se pochlub, jak nějaký pořídíš ;-)
Lukasino: no pochlubim určitě uvidim jestli to stihnu do konce roku ale granda si necham taky aby s nim jezdila žena. Ale projevila se u nas potřeba auta s krytou korbou proto tenhle vyběr. Z granda je teď trochu naklaďák tim jak mam furt sklopene sedačky a vozim tam bud role koberce, překažky, kraliky nebo pak zase věci na rc auta kde je to taky stolek, slunečnik, židle, auta, nařadi atd.. tak už mě to docela štve v podstatě posledni 3 měsice už tomu neni jinak a auto už ani nevykladam jelikož by to nemělo smysl vyložit a obden zas naložit takže misto hezkeho čisteho SUV pro 5 lidi je to dodavka s bordelem z podestylky, atd.. po celem interieru :-(
Paczqo: jo tak to chápu, takže pickup s hadrtopem a super crew kabinou? To bude hodně luxus :) Co rovnou Tundru, ať nemáš problém s místem? :D
Lukasino: jj buď hardtop a nebo jen dekl na korbu jako to ma třeba avalanche. Thundra je mazec jednu v hk potkavam ale jednak japonce moc nemusim a hlavně thundra 2007 stoji o 200 - 300tis vic než ram 2007, F150 2004, avalanche/escalade EXT 2005 a starši thundra se mi nelibi vubec a ani jich moc neni ale tak ještě uvidim jak se to vyřeši každopadně nějakej větši pickup pořidit budu muset už teď mě to štve jak to je a to si řikam že je dobře že jsem nebral WK nebo commandera protože by mě to s.alo ještě vic ale na vyběr nemam aktualně vozit to potřebuju.
Paczqo: osobne se mi hadtop libi vic a je podle me sikovnejsi jak samotny dekl, ale to je na Tobe :o)
Je fakt, ze Tundra je silene draha a predchozi model je osklivej a stejne drahej :D
Tak drzim pesti ;-)
Díky no snad to dopadne a grand bude zase vypada uvnitř jak auto :-D
No hardtop je o dost šikovnějši poskytuje vic mista ale vše se bude odvijet od ceny auta takže se i třeba na čas spokojim s deklem přeci jen hardtop je tak 50tis vic za dvouplašt s prosklením.
Hlavně bacha u těchlech potvor, né všechny mají 4x4, ale to asi víš :o) Nedávno jsem se byl dívat na Excursiona a taky mu jaksi něco chybělo :D
Yukon XL je super navic od jase bych ho bral klidně mam od nich granda ale jedno civilni auto už mam a spiš potřebuju dělníka kde veškerej naklad bude oddělenej od kabiny a budu to moc čistit stylem že to vystřikam wapkou což u Yukona budu tam kde jsem teď s grandem že budu muse neustale vyhazovat a vracet sedačky, každe čištěni interieru je na hodiny protože dostat lehkou podestylku a zapichane seno z polstrovani a mezer je peklo ono i dalši nečistoty jsou děsny takže když už tak
[ Link ] nebo
[ Link ] Lukasino: jj to jsem poznal když jsem hledat granda a podobné auta a jel jsem se podivat na krasnyho Expeditiona bohužel po prohlidnuti jsem se před projiždkou zeptal prodejce proč je cena o dost nižši než srovnatelne ročniky no tak nějak nesměle mi řekl že to je 2wd a nebyl to jedinej připad takže si na to davam raději pozor :-)
Paczqo: nečetl jsem detailně, tak mně nekamenuj, představa, co do "toho" chceš investovat?
StreetFighter: do auta max 500tis + 100 - 150tis na prvotni servis a hardtop. celkověj rozpočet bude zhruba 650tis na vše ale zatim pišu bude protože aktualni je tak někde na 2/3 jenže zase do toho nechci jit za každou cenu a dělat kompromis takže zatim čekam.
Paczqo: rozumím...
vím o autě dle tvých požadavků, již s vysokým hardtopem, nicméně je to mladší, než píšeš, že by jsi rád a cena je +100tis. od tvého celkového rozpočtu.
Hm 100tis je dost ale zase mladši no pošli mi prosim info připadně foto do mailu paczqo@centrum.cz ale 100%ně dřiv jak na konci leta bych nakup nedělal takže pokud ten člověk na prodej pospicha tak bohužel.
Jo tenhle na toho jsem koukal, je luxusni ale RAM 2500 je už moc velkej to už nevyužiju 1500 stačí a navic nafta sice cummins ale rad bych šel zase cestou N95+LPG. V sobotu bych chtěl zajet kouknot na tohodle ale spiš ze zvědavosti
[ Link ]
Tak to tu využiju tak lehce jako svoje chlubící téma :D
S předními měchy jsem do budoucna počítal, ale tak úplně jsem s nimi nepočítal ihned, ale samo co čert nechtěl, jeden mi na výletě rupnul...
Takže nové přední měchy (měch kombinovaný s tlumičem).
Auto je teď neskutečně pohodlné, nevím zda je to tím, že jsem si za necelý týden stihl "zvyknout" na poskakující podvozek, nebo zda je to lepší jak předtím, ale je to prostě bomba :o)
No a když už jsem byl u doktora, tak se rovnou něco přidalo... :o)
Aneb první fáze "hard offroad" tuningu :D :D
;o))
Teď už jen nalepit nálepku na zadní šibu escort servis a hotovka :DD
Ne,vážně, paráda. S těma světlama si mi připomněl Jeremyho,když jel na severní pól a trval na nich :)))
lukasino si mel řict, mám skladem tyhle přídvaná světla rovnou už s xenonenem :-), celé světlomety jen připojit + a -
walish: díky ;)
Dane, máš ty světla originál LR včetně originálního bull baru? Xenonů asi netřeba... ;o)
ta RZ jde precist i se zamaznutim :D Jinak peknej povoz.
Rajdlos: tady je ta SPZ stejne fuk, kdyz nahore jsou fotky s nerozmaznutou RZ :D
Ale diky ;)
2 Lukasino: a už si zdravý, more? Síce teraz chvíľu ja nebudem môcť... :-)))
Slim: jj, já i RR jsme v té nejlepší kondici :D Dokonce tenhle týden bude volněji, tak zkus něco navrhnout ;-)
Bez te predni ochrany vypada noblesneji,ale chapu,prakticka stranka je prakticka stranka :-)
Pěkný ale ten přední rám z toho na první pohled dělá discoveryho
Díky za názory ;) uvidíme, zatím se mi to líbí, na živo je takový decentnější a vzhlednější...
Když mě přestane bavit, tak se zase sundá a pošle dál :o) těch pár děr v nárazníku nebude problém zadělat :o))
Uvidíme taky co na to pražský provoz, zda mi někdo tu gumovou vrstvu nestrhne :o)
Tak opět nějaký příspěvek,
Murano 3,5 V6
[ Link ] Nebylo to špatné, ale:
1) lak odrbaný jak od myčky, tak od lidí, každý díl má něco, ale není to nic extrémního, kdyby se to rozleštilo, bude to nádhera
Jen přední kapota má pár (do 5) ďubek od kamínků, který trochu reznou, jinak jsem korozi nenašel
2) Interiér taky zašlý, ale nepotrhaný, nezničený, opět kdyby se tomu dala péče, bude to paráda
3) Přední náprava je vytlučená, tluče jak o život
4) Motor chytnul hned, zdál se mi OK
5) Převodovka řadila v pohodě, necukala, nedělala žádné pazvuky, ale při jízdě (ne nijak rychlé 50-60kmh) mi přišlo, že celé auto vibruje, nevím jestli to může být věc převodovky, nebo jen nevyvážená kola atd.
6) Čelní okno poškrábané a od kamínků
7) Zadní kotouče na stočení/výměnu, destičky prý všechny nové, přední kotouče vypadali OK, nekopalo to, jen tam byla malá hranka
8) Intoš takový rozvrzanější, ale to bude asi normální
9) V motoru bylo nějaký zvířátko, dekl na kapotě je rozkousanej (možná i důvod vzniku posledního bodu?)
10) Pneu jsou na tom zimní, pěkný, dot 2010, ty náhradní letní jsou totálně KO, ty podle mě nemá smysl ani obouvat, jsou sjetý a popraskaný
11) Asi největší problém, svítí check engine (ikdyž se zdálo, že to jede normálně)
O té kontrolce prodejce nic nevěděl, auto je v komisi a majiteli se nedovolal.
Jinak auto vypadalo udržovaně, není to odrbaný, zničený, jsou k tomu všechny klíče.
Co mě osobně zklamalo byl interiér, plasty, zvláštní kůže, slabý posilovač volantu, atd. je prostě vidět, že je to nižší třída. Na druhou stranu tenhle rok za ty prachy, asi nic moc lepšího nebude :)
To je snad vše, snad jsem na nic nezapomněl. ;o)
Tady vidíš druhou sadu zdarma :D + budíky a kontrolka
19.08.2012, 13:43 |
Rudi Nechápu, jak tam může bazarista napsat stav perfektní, když tam je x věcí na výměnu a navíc ještě kontrolka motoru. To je maso ty český bazary...
OT, ale nechybí tomu náhodou mlhovky v nárazníku?
tommas: no taky jsem na to čučel, výbava vcelku vysoká a přitom to vypadá, že člověk ušetřil za mlhovky :-D
Lukasino: přes tyhle auta jsem analfabet, ale napadlo mě hned, že to tam nedali po bouračce.
Je fakt, že jsem se mohl podívat po vypínači, ale ikdyž na fotkách vypadá že je tam díra, tak tam byly nějaké mřížky, vypadalo to origo ;)
Tady je třeba taky ofiko fotka a nemá mlhovky, jen nějakou mřížku ;o)
Kdyz uz to tu takhle hezky zasiram, tak tu vlozim jeden obrazek pro Jozza :o)
Lukasino : to máš TD6 nebo V8?
Vasekkch: TD6 :o) kdyz jsem ho na jare kupoval, tak V8 stala o kilo vic + podstatne vyssi spotreba, takze jsem ji zavrhl :(
Lukasino: za kolik to reálně jezdí?
Vasek: TD6ka mi bere průměr lehce pod 13l viz. spritmonitor
[ Link ] Nejezdím ani pomalu, ani rychle, takový střed bych řekl, jezdím buď centrum Prahy a popojížďky po Praze, nebo venku, ale hlavně po Praze.
Prahu není problém jet kolem 16-18l, venku na dálnici s tempomatem není problém jet za 8l.
Není to žádnej závodník, ale příjemně to svést umí.
Přemýšlíš o L322? :o)
V8 4,4 jsem zavrhl, protože na jaře stáli minimálně o kilo víc bez LPG, spotřeba po Praze bude kolem 30ti, venku věřím že to kolem 10-13l bude umět a LPG jsem nechtěl kvůli dalším omezením jako rezerva/kufr, podzemky, nepustí Tě na trajekt atd.
na trajektech jezdi i ADR, takze tam bych potize nehledal.
.mycTD: hele nevim, kdyz jsem zarizoval loni trajekt z Calais do Doveru, tak tam bylo omezeni na LPG, resp. zakaz.
Lucasino: jako je to pěkný na takové to domácí ježdění. Sice krabice, ale má to kouzlu. Ta TD6 bude mít dynamiku asi jako octávka tdi? Koukal jsem, že má chipnuto. Na zahraničních forech jsem četl, že pak odcházej automaty, prý už jsou takhle na hranici.
Vasek: krabice? To je na tom to nejhezci :o) Je to proste tradice, uvnitr spousta mista (opravdu moc, zatim jsem nenasel srovnatelny auto, ikdyz pravda Q7 a GL me ceka).
Na parkovani a pohybovani perfektni, vidis kde mas rohy atd, pak si sednu do FJ Cruisera, nebo co jsem ted projizdel H3 a clovek nevi, kde to konci, nikam nevidi, atd :-D
Octavii tdi neznam, stav se a svezu Te :o) jestli jsi nekdy jel v 330d, tak to od toho opravdu necekej :o) bude to srovnatelny, resp. o trochu linejsi jak v 730d e65.
Automaty u TD6 ochazeji, je temer jistota ze do 200tis.km odejde. Ja uz mam po repasu, tak si rikam ze to nejaky ten kilometr musi zase vydrzet :D
Mas pravdu, ze uz jsou takhle na hranici, coz moc dobre nechapu ale je to tak, napriklad u 4,4 V8 ten problem absolutne neni :)
25.11.2012, 20:27 |
MAX U toho Murana - evropské verze neměly mlhovky - měly oproti US verzi nějaký přídavný chladič čehosi a mlhovky tam nedávali.. Ale ta EU verze měla mít i jiné tlumiče snad a lepší brzdy a kvůli vyšším rychlostem na dálnicích tam ten přídavný chladič byl potřeba, takže jestli Murano, tak EU verzi..
ad 10:43 prostor
Q7 i GL obrovský zklamání, jaký to jsou z venku autobusy, uvnitř je minimum místa :(
Jinak když už tu mám chlubící a zasírací téma, pochlubím se změnou :o)
V kostce, pohodlí a prostor podstatně menší, ale výbava a svižnost podstatně vyšší :o)
Je to klaun! křičely děti
Slim: jop jop ;o)
walish, co se Ti nelibi na mem novem VW? :D
Aaaaaah. FL je FL ale aj toto by stačilo. Report do mejlu, vokamžite :-)
Slim: FL je fajn, ale ten výrazný cenový rozdíl?? :(
Jinak report zatím není moc co, jen že se sžíváme, průměrná spotřeba za včerejšek byla 30l/100km, dneska jsem se už dostal někam k 25l/100km :D
Je to téměř plná, keyless, alcantara, navi, vzduch, atd. Nový to stálo 4,7mio :o) po prvním majiteli z čr, zná to jen značkový servis, za ty roky padlo na servis kolem 1,7mio :D
Jo a mám na to připravený origo turbo 20ky, tak se těším jak v dubnu přezuju :)
Akorát průser je na to pojistka :o) au :o)
22.03.2013, 12:33 |
AR 1,7mio na servisu tak to pak postavili cca z půlky znova ne? ;-) nebylo lepší RR než toto?
2 Lukasino: heh, no cenovka je mimo to hej. Najhoršie je že nech to je aj krásne a ide to, bohužiaľ spoľahlivosťou na tom nie sú nijak výrazní :-( Preto to aj Tvojho stálo 1.7 mega na servise :-)
muslim: ad spolehlivost, tady budu oponovat, on platil jen spotrebak + prodluzovani zaruky, do roku 2011 to bylo v zaruce a vse "nestandardni" se resilo zarukou :o)
Spolehvlist uvidime, snad to nebude tak hrozne :o) u RR mi taky kazdy rikal jaky to bude kram co vecne nepojede a nikdy jsem s nim nemel problem.
AR: RR bylo jiny, zmena je zivot, príste bude zase neco jineho ;o)
2 Lukasino: tak to je potom ešte lepšie, keď len spotrebák stál toľko :-D Nehovorím že sa Ti to bude srať na každom rohu, ale celkovo že to je auto za 5 mega a občas vie dosť zlobiť a stáčať účet, je fakt :-/ Kamarát má FL, nádherný bonbónik, viem aké to je, aj keby sa sralo na každom rohu, by som to bral :-)
na moji vyplatu velkou, na spotrebu toho auta malou, tusim 100lt :O)
22.03.2013, 13:42 |
petis No tybláho:-) gratuluju. Vypadá moc dobře. Přeju spoustu štastných kilometrů!!
22.03.2013, 20:09 |
DaveF ale jo, hezky... ja bych sel do jinyho modelu, ale proc ne. Jen by me zajimalo, kde se tenhle tvuj "LUS" zastavi :-)
ale jinak je asi fajn menit auta po par mesicich :-)
Morde,to jsou skoky..co bude priste,je jeste kam jit? :-) Jinak gratulace
22.03.2013, 21:58 |
AR cupra humvee ;) či bureko ;)
gratulace, já jsem se furt nerozhoupal
panove diky :o)
Slim: njn, bohuzel uz to taky neni porsche ale koncern kde je spousta veci shodnych s VW, škoda, atd. :( Na druhou stranu je to vyhoda kdyz clovek neco potrebuje :)
Luke: snad jak píše Honza, doufám že to nemá menší :)
Petis: moc díky ;)
DaveF: kdy se zastaví to uvidíme, já myslím že už brzy :o))
cupra: ale jó, stále tam jsou nedostatky, třeba minulý týden jsem měl na den půjčeného nového RR L405, sakra to bych si nechal líbit :o)
AR má částečně pravdu, původně jsem chtěl H2 :o) H1 je cenově i užitečně takový na prd :o) ale nádherný
Šestikule: díky ;) můžeš ho pak ode mě koupit :D
Aaaaaah. FL je FL ale aj toto by stačilo. Report do mejlu, vokamžite :-)
24.03.2013, 13:58 |
Rudi Luk - kolik na to stojí ze zvědavosti havarijka all ročně? 40-50?
Nicméně vzhledem ke spotřebě dostáváš bonusy na pumpě ne? :-D
Rudi: no bohužel máš pravdu, zatím u allianz 5% spoluúčast allrisk jsem na nějakých 50k vč. POV, ale doufám, že najdu levnější :o)
Jinak bonusy na pumpách bohužel čéče :D
Btw. třetí den jsem spotřebu už sundal k 21l/100km, ono to půjde :o)
Jo a nádrž to bude mít asi 100ku, po rozsvícení žebravýho oka jsem natankoval 80l.
Tak ja som zas bol cez víkend prejsť 2x nemenované afto ktoré ma od uvedenia hrozne láka, ale v niektorých veciach dosť aj sklamalo, a tam je mestský strop tých 22 čo som skúšal :-)
Co je to zač? Strop jako maximum? Nějak málo, ne? :-D
2 Lukasino: strop pri tom čo som skúšal :-) EZ30 v B9