Navštíveno 7805x
Byla to celkem pěkná akce. Trochu jsem fotil a fotky jsou zde:
[ Link ] Pokud máte někdo další fotky, tak šup sem s nimi :-)
08.05.2011, 19:56 |
Toxxx Mozem lutovat ze som tam nebol:(
Porsche jsem ani pořádně nefotil, protože jich tam bylo jako Fábií na běžné silnici :-) Prostě mraky.
Jezdí do Mostu, bývá to prima akce a krásné pokoukání...
Jen mě vysvětlete tohle:
[ Link ] K čemu je ten kryt kotouče z venku? Mám jednu teorii, řešili jsme to i s kamarádem, ale zajímají mě názory.
09.05.2011, 00:07 |
Augi Tuner#2: Kvůli bordelu? Ale zase se to bude hůř chladit, ne?
:-)
Přesně to stejné mi také vrtá hlavou.
A ty pro a proti mně napadly stejné, ale také bych rád věděl skutečný důvod.
09.05.2011, 16:41 |
petis že by aby si udržely teplotu když je to ta keramika?
Need For Speed nazivo ! pecka !
petis: BINGO tohle jsem si taky myslel, jak známo keramika za studena nebrzdí, tak jsem si taky říkal, že by to proto mohlo být, na druhou stranu jsem viděl odkrytované 599GTO a to z vnitřní strany má na tenhle štít mohutný násos vzduchu z předu, tak nevím :-/
tuner: spis nez kvuli teplote tak jako kryt pred vodou?
09.05.2011, 16:53 |
dedo pred vodou a riadené chladenie, aby sa nepokrútili a nepopraskali, kedže sú oveľa krehšie, myslím si ja
Voda mě taky napadla, ale voda málokdy stříkne z venku, většinou trpí zevnitř tím jak se to víří v podběhu z venku málokdy. Navíc proč to třeba Porsche nemá, když keramiku jede už hezkých pár let?
09.05.2011, 17:04 |
dedo podľa mňa je asi najhlavnejsie rovnomerne chladenie a porsche to nemá, lebo taliani to vymysleli inak
tuner: cece ja bych rekl ze tech kotoucu je taky docela dost ruznejch typu.. treba motogp jedou sucho keramiku/mokro ocel a zas treba braketech dela na moto karbon kotouce co funguji i na vode.. tzn jine slozeni, dost mozna i jine "brzdne vykony"...
09.05.2011, 17:53 |
Kapka (M)
třeba je to montážní kryt ktery nejaky ochrapaný Ital zapomel sundat na lince :-) jako kdyby jste neznali italska auta
Teď jsi to rozštíp :-)
Každopádně to vypadá jako dodělávané. Ty šroubky by asi z výroby byly řešeny lépe. Takže to nejspíš ví asi jen majitel.
Takže je to proti víření a je to o aerodynamice?
taky jsem byl a byl jsem svezen v GT3...