Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Akce / Srazy > Sraz sportovních vozů Brno

 o Navštíveno 7805x o
o 08.05.2011, 19:50 | hifim@ni@k
Byla to celkem pěkná akce. Trochu jsem fotil a fotky jsou zde: [ Link ]

Pokud máte někdo další fotky, tak šup sem s nimi :-)


o 08.05.2011, 19:51 | hifim@ni@k

foto k příspěvku  od hifim@ni@k

o 08.05.2011, 19:56 | Toxxx
Mozem lutovat ze som tam nebol:(
o 08.05.2011, 20:14 | hifim@ni@k
Porsche jsem ani pořádně nefotil, protože jich tam bylo jako Fábií na běžné silnici :-) Prostě mraky.
o 08.05.2011, 21:58 | Tuner#2
Jezdí do Mostu, bývá to prima akce a krásné pokoukání...

Jen mě vysvětlete tohle: [ Link ]

K čemu je ten kryt kotouče z venku? Mám jednu teorii, řešili jsme to i s kamarádem, ale zajímají mě názory.
o 09.05.2011, 00:07 | Augi
Tuner#2: Kvůli bordelu? Ale zase se to bude hůř chladit, ne?
o 09.05.2011, 16:28 | hifim@ni@k
:-)
Přesně to stejné mi také vrtá hlavou.
A ty pro a proti mně napadly stejné, ale také bych rád věděl skutečný důvod.
o 09.05.2011, 16:41 | petis
že by aby si udržely teplotu když je to ta keramika?
o 09.05.2011, 16:42 | Newman
Need For Speed nazivo ! pecka !
o 09.05.2011, 16:46 | Tuner#2
petis: BINGO tohle jsem si taky myslel, jak známo keramika za studena nebrzdí, tak jsem si taky říkal, že by to proto mohlo být, na druhou stranu jsem viděl odkrytované 599GTO a to z vnitřní strany má na tenhle štít mohutný násos vzduchu z předu, tak nevím :-/
o 09.05.2011, 16:51 | assassin
tuner: spis nez kvuli teplote tak jako kryt pred vodou?
o 09.05.2011, 16:53 | dedo
pred vodou a riadené chladenie, aby sa nepokrútili a nepopraskali, kedže sú oveľa krehšie, myslím si ja
o 09.05.2011, 17:02 | Tuner#2
Voda mě taky napadla, ale voda málokdy stříkne z venku, většinou trpí zevnitř tím jak se to víří v podběhu z venku málokdy. Navíc proč to třeba Porsche nemá, když keramiku jede už hezkých pár let?
o 09.05.2011, 17:04 | dedo
podľa mňa je asi najhlavnejsie rovnomerne chladenie a porsche to nemá, lebo taliani to vymysleli inak
o 09.05.2011, 17:17 | assassin
tuner: cece ja bych rekl ze tech kotoucu je taky docela dost ruznejch typu.. treba motogp jedou sucho keramiku/mokro ocel a zas treba braketech dela na moto karbon kotouce co funguji i na vode.. tzn jine slozeni, dost mozna i jine "brzdne vykony"...
o 09.05.2011, 17:53 | Kapka (M)
třeba je to montážní kryt ktery nejaky ochrapaný Ital zapomel sundat na lince :-) jako kdyby jste neznali italska auta
o 09.05.2011, 19:45 | hifim@ni@k
Teď jsi to rozštíp :-)
Každopádně to vypadá jako dodělávané. Ty šroubky by asi z výroby byly řešeny lépe. Takže to nejspíš ví asi jen majitel.
o 09.05.2011, 19:59 | Honza2.016v
o 09.05.2011, 21:12 | Tuner#2
Takže je to proti víření a je to o aerodynamice?
o 12.05.2011, 18:54 | Luke_288
taky jsem byl a byl jsem svezen v GT3...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4025 sekund.