
Navštíveno 7136x

Dnes sem koupil tento zesilovač trochu sem mu naložil uvnitř cvaklo kouř a hral uplně nečište hrozne zkresleni a pak už umřel uplně.Na kolik vychazi takova oprava par oprav asi už za sebou ma na spodku jsou webowky autohifiservis.cz/
Tam to přesně pošli.
Máš tam kontakt na člověka
[ Link ]
nevi nekdo zhruba cenu kolik se takove opravy pohybujou jestli to ma vubec cenu
Cvaklo mas adekvatni napajeni a adekvatni baterku jen dotaz vetsinou proto to hori a pak muze byt i prebuzeni...normalni jev musis psat konkrétněji
Jeste vyfot nastaveni....
Ráno vyfotim teď sem v práci baterku mám Bosch 45ah 500A plus vzadu u zesaku 92ah Varta blue850A
Setup při kterém vyhasnul


25.03.2016, 09:47 |
petis Taky jakej woofer natom byl a jak to bylo zapojený, Jaká baterka, kabely atak:-)
SPXL 12 baterky jsou dvě rozepsane vyše kabel zealum 53mm od baterky do zesaku +-25cm 25mm

25.03.2016, 10:05 |
petis Takže zapojeno na 1 ohm?
Kabel nejak nechapu 53mm od baterky a +-25cm 25mm...
ne zapojeno na 4 ohmy
a pepe mezi predni a zadni baterkou + kostra je 53qmm potom distribučni blok kousek od zesaku ve kterem je 25qmm dlouhej cca 25cm to same kostra akorat že na kostu mam udelanou svorku na šroub v kastli
Jinak se jeste dela solo kostra na blok motoru a nekdy se pridava dalsi kabel plus na altik

A mezi 2 baterky rele ktere je mezi sebou odpoji aby se nevytloukly...
ano takhle to mam akorat s tim že nemam samostatně minus taženy od předu ale v motoraku co se tyče dobijeni kostry mam vsechno 20MM natažene
zesak už je odvezenej už se na nem pracuje nejaka rada co si přiste hlidat připadně jak zabranit tomu aby se to stalo znova
Proste tam mas tkanicky....do bot

když mysliš pravda je uplně jina :)
kostra normalne vedie ako 4awg, viac nie.
teda 0awg na pluse je fajn, ale minus mas len 4awg(21-25mm2)
ale principialne by to pri silnej baterke vzadu malo stacit,
pozri zadnu baterku, ci nie je hin.
zaujimave by bolo zmerat pokles napatia na zosiku pri zatazi.
a z obrazku to vyzera na gain na maximum, coz tiez nie je zdrave
noclue:
kostra normalne vedie ako 4awg, viac nie.
Na základě čeho todle tvrdíš?
Myslím, že už o tom debata byla. Ale tak jak je tedy možné, že SMD kostří několik KW na kastly? Jinak odpor mezi blokem motoru a kastlí vzadu je na správných místech totožný resp. od 0.1 ohm do 0.4 ohm.

25.03.2016, 23:09 |
noclue | Upraveno: 2016-03-25 23:13:12
kiklop: to je stale to iste, zmerane.
nemeral sa odpor pri nejakych miliamperoch multimetrom, meral sa ubytok napatia pod zatazou, ktory sme nevedeli pochopit.. potom sme to nasli na jednom dragovom fore v juu-es-ej
plus od baterky v predu bol 0awg, vzadu nebola baterka.
ked isliel minus cez kostru, bol ubytok napatia x
a ked sme minus potiahli extra kablom 0awg tak bol pokles y
a ked sme minus potiahli 4awg kablom tak bol pokles x
nevravim, ze to tak musi byt vo vsetkych autach, ale treba s tym pocitat, ked niekdo taha viac ako 25mm2.
Priklad>
je zakruta, ktorou za dazda prejde aj podpriemerny vodic na podpriemernom aute bezpecne pri rychlosti 40km/h
petter solberg prejde tadial za sucha 150km/h to neznamena, ze kazdy tadial moze ist bezpecne 150km/h

26.03.2016, 00:57 |
noclue | Upraveno: 2016-03-26 00:58:00
som to dohladal
R= U/ I
0.1Ohm = 10V /100A
teda pri odpore 0.1Ohm a prude 100A je pokles napatia 10V - to by asi nic nefungovalo
mne to vychadzalo niekde okolo 7mOhmov
P=U.I
P=10x100 = 1000W -
teda keby mala karoseria odpor 0.1Ohm, tak by pri prude 100A bol ubytok napatia 10V a tepelna strata 1000W....
Tak fajn koupím ještě 4m nějaké 50 qmm a natáhnu ho do zadu na baterku a koupím si nějakou 20ah Hollywood mnělo by to stačit ne
Hlavně bych nerad ten zes zase odpálil pokud se ho tedy podaří opravit
Noclue:
Gain na maximum mám regulují sub jen na rádiu (Kenwood bt61u) rozsah - 15 až +15 v dobu kdy zesak blafnul bylo na rádiu - 6 tzn ze jel v podstatě výkonnostně na cca 30% volume na rádiu taky nebylo vyhulene.
no nevím,já mám rádio v továrním nastavení,žádný xbass,výšky,hlůbky,equalizer .....
enom nastavený zes a nehraje to vůbec špatně
To je mi teda záhada, že to funguje do 0,5ohmu ( resp je považováno za OK ) to mu to baterku asi moc nenabije
okey natahnu novou 50 na - čim snižim asi o dost poklesy napěti ted otazka jaky maximalni proud je schopen si zes vzit
napočital sem 266A Počital sem ovšem vykon v mustku Tzn. 1600W RMS /12x2
1 × 1764 Watt Kanal 1 + 2 gebrückt an 4 Ohm bei 13,2V Versorgungsspannung
Stromaufnahme 180A
Wirkungsgrad 74,2%
možná by bylo lepší napsat, odkud jsi a s někým se setkat osobně a probrat to nad autem.
gain na max není dobře. max 3/4 a je jedno na kolik máš basy na radiu. když je na max tak je tam velké zkreslení

26.03.2016, 16:53 |
Toxxx | Upraveno: 2016-03-26 16:54:35
Ako si mal zapojený sub? Maš 2 cievku sub? Normálne do mostíka na 4 ohm alebo si dal na každú cievku jeden kanál v prípade 2 cievky?
SPXL 12 jo dvoucivka to je zapojene do mostu na 4 ohmy je to civky jsou propojene na wooferu tim padem mam jen 2 kabely do zesaku a to 2x4mm
(Foto setup je ok ?)
Zesilovač opraven kabely posilněny ale furt mam strach to pustit vic.
Aktualně zapojeno na jeden kanal napěti se ve vyšich hlasitostech drži kolem 11,6V (hodnota z pojistkoveho pouzdra).
Zkoušel sem to i v mustku ale tam se mi to vubec nezdalo(hlasitost radia cca 18/35 pri hlubšim basu ten bas proste nazahral jako kdybych vypl zesilovač.
Když se minule spalil udělalo to myslim to same bas, vypl se,najednou se rozehral,zkresleni, a pak kouř.

sorry že to je obraceně ve windowsu ok a tady a vzhuru nohama
11,6V je dost malo,to je nenastartovano?Kolik je na baterce?
Chce to dosahnout min 12,5V a nejlepe pri vyssich hlasitostech nastartovano,pak bys tam mel mit min 14V
Zkousel jsem ho do mustku na 4ohmy a odber je fakt veliky-az 200A
Pavel 528: 11,6V baterka a 11,6V Terminaly zesilovač.
Chybi mi proud a zes to vypina v mustku kdy ho ma malo.
Na jednom kanalu to jede relativně v pohodě.
Otazka jestli to vyřeši jedna SPV 20Ah 1500A zkrat proud.
Jinak je vše překotřeno kontakty očistene Baterie 45Ah 450A s.Proud.
A u zesaku vzadu je Varta 95Ah 830A.
Alternator 70A
A tech 11,6V je nenastartovano.
11,6 znamena, ze tie baterky nie su nabite, skusal si ich nabit? Kolko mali ked boli nabite?
Nabite do plna možna nejsou ale moc jim chybět nebude po ustaleni drži 12,64 V v klidovem stavu tolik by vybita baterka neměla.
Tak koupim SPV 20 a bude po problemech našel jsem podobny članek a lidi si ji chvali hodně
SPV 20 ti bude bohatě stačit. Používám ji velmi rád a často. V případě, že by si chtěl novou, tak máme skladem
[ Link ]