
Navštíveno 7342x

Po vylepšní originálního rádia mp3 boxem a s myšlenkou, že do nového auta se řezat prostě nebude... Kecy kecy kecy, vydrželo mi to 3 týdny :)

Původně se jen vyměnily reproduktory, za zbytky z předchozího auta
[ Link ] , ale prostě to nebylo ono, tak to vše začalo znovu. Tímto bych chtěl poděkovat Jirkovi Karlovskému za jeho rady a doporučení, ale hlavně za trpělivost :) a všem tady, co mi s instalací pomohli a poradili. Tímto bych Vám chtěl ukázat, jak to vlastně dopadlo.
Nejdřív se Excursiony vyměnily za DLS RM6.2 a zůstaly na rádiu ná pár týdnů. Samozřejmě vytlumené dveře, použito Ground Zero GDZM1850.

Další na řadu přišlo rádio. Původní plán byl 2din s obrazovkou, nakonec ale volba padla na Pioneer DEH-80PRS.

Díky tomuto fóru a větě "fyziku neosereš" @NoClue™ vznikly nové podložky pod repro.
[ Link ] 
Fotku po dobroušení bohužel nemám. Tady je cca 3-5mm vrstva nějaké gelové barvy, kterou jsem pak dobrousil.

A poctivě vytlumit dveřní panely.

Zhruba po půl roce bylo potřeba to zapojit tak, jak by to mělo být, takže objednán DLS CC-44 pro přední kompa. Jediné místo, kam s ním, byl kufr a k tomu podmínky, že nesmí být vidět a rezerva musí zůstat. Moc místa tam není...

Všechno ven a natahat kabely. Od baterky 35 mm2 kabel, Hollywood PRO SC 14 pro repro.

V kufru hotovo.

Za rádiem ale místo na RCA nebylo... Vycházely přesně tam, kde ten plast už není...

Po několika změnách plánů 2way + sub / 3 way, se definitivně rozhodlo pro 2way a sub, konkrétně Excursion SXR 10 D2.

Se ty mrchy v tom kufru nějak množí :) Přidán DLS CC-1000

Tak u mě hotovo, a teď věci, na které si sám netroufnu.

Další dík Jirkovi a Otovi z CarMedia.

A konečně hotovo (aspoň pro tenhle rok) :o)

Pekny uz to mas sladěne?vysledny zvuk?
Nevím jak to napsat... Hraje to tak, že mi to pokaždé udělá úsměv na tváři, ale věřím že by to mohlo být daleko lepší. Koukám na fóra, videa na YT o nastavení aktivu, pokaždé se posunu jinam. Neříkám že dopředu, prostě jinam. Chce to čas :)

08.05.2016, 17:42 |
Toxxx Pekne si si to urobil:) Inak aj tu na fóre najdeš ako sa nastavuje aktiv ale chce to trénované ucho alebo ideálne neakého profíka ;) Lebo zlým nastavením to bude vo finále hrať horšie ako pasiv ;)
Dík :)
Tady už jsem koukal, chtělo by to sehnat nějakého profika co by si to poslechl, zhodnotil, poradil a aby zároveň nebyl 150km daleko :)
V dnešní době je 150km dalka?Myslím ze to za to stojí nechat to sladit někým kdo to už dělal aby to melo smysl.
Tak to určitě:) jen jsem nějak ztratil důvěru v TDCI a teď by se moc nehodilo odtahovat auto z vetší dálky :)
Tak tyhle TDCI uz netrpej na vstriky,cerpadla atd.. jako ty původní ne?
Tak je to 2009, 1.8tdci... takže ještě stará litina, ale zase bez dpf. Uvidím, ještě cca měsíc zpátky, po výměně palivového filtru, to občas cuklo. Dám ještě jednu nádrž než se pustím na nějaké delší výlety :)

08.05.2016, 19:47 |
noclue | Upraveno: 2016-05-08 19:48:50
pekne, jednoduche a poctivo urobene.
len 2 body:
vysky v a stlpiku mi fungovali ovela lepsie nez v trojuholnickoch, ide o odrazy od bocneho okna vlavo, tie mozu nepekne rozbit fokus.
scena sa zda sirsia, ale stred je taky nemastny neslany
nastavit podla ucha je autohifi fama.
nefunguje to. To je fakt, ktory clovek pochopi, az ked svoju zostavu da nastavit naozajstnemu profikovi. tiez mi to hralo celkom dobre, ale dalo sa z toho vytazit ovela viac tak, ze to zmeral niekto, kto tomu fakt rozumie 10x lepsie ako ja. V mojom pripade to je 600km daleko....a stalo to za to..

08.05.2016, 21:22 |
Loader | Upraveno: 2016-05-08 21:25:04
Původně měli jít do A sloupku, ale i přes doporučení/varování jsem je chtěl sem. Víceméně designová věc na úkor kvality, ale pořád lepší než původní (hrály přímo proti sobě).
S tím měřením/nastavením to asi i tak dopadne, že to svěřím odborníkovi.
Přemýšlel jsem o koupi toho Beringhera co jsi tu někomu pár měsíců zpátky doporučoval, ale otázka je, jestli by mi to vůbec v něčem pomohlo...
Noclue: s Loaderem jsem řešil umístění výšek několikrát. Přesně jak říkáš, A sloupek je lepší volbou, na druhou stranu jsme trojúhelníky zvolili i kvůli tomu, že tam pravděpodobně časem přibyde i střed, který bychom umístili právě na A sloupek. Z instalaček mám vyzkoušené, že je lepší dát střed dál, než obráceně. (Samozřejmě nejideálnější je mit oba stejně daleko a pokud možno na A sloupku, ale v některých případech v rámci i estetického vzhledu to neni prostě zrealizovatelné).
A mikrofon a měření. Věčné téma, které se asi nikdy neuzavře. Já jsem například v CR neslyšel auto, co by mě po tomto kroku nadchlo. Je jedna věc to odměřit a druhá to nastavit.

09.05.2016, 23:35 |
noclue | Upraveno: 2016-05-09 23:38:21
carmedia>
Stredy a vysky vedla seba robi vzdy problemy so sirkou, preto bud nad seba, alebo stred do palubovky. Napriamo v ziadnom aute nie je dobre miesto.
dovolim si oponovat> mikrofon a meranie je pre mna uzavreta tema. Davno. Presne ako ockovanie. Ale neuberam nikomu moznost mat iny nazor.
Ja osobne neviem, ako sa daju presne! nastavit casove korekcie napr lavy vyskac vs pravy vyskac bez merania...
Suhlasim s Tebou ze to treba vediet...nielen odmerat ale aj nastavit
Ono stiahnut si artu a kupit hardware za stovku (to co som spravil aj ja) neznamena, ze sa mozem rovnat s niekym, kto ma vystudovanu akustiku a robi to profesionalne uz vela rokov. Neni rozdiel len v hardware ale hlavne v software... Plus je nieco ine, ked mera mikrofonom s priebehom +-0.1dB a +-10dB medzi 20Hz a 20kHz...
Je to nieco ako cipovanie tdiciek bez merani na brzde :)