
 Navštíveno 2098x 

 
Mam radio /////A 9855r ve Fabii 1,4 MPI.
Radio jsem napojil na přímo na baterku, ale pokaždé co nastartuji tak se 
vypne a zase zapne. To ta seriová baterka je tak slabá, že ani neudrží
radio, nebo to je nějak nastavené v počítači auta, aby se při startu vše vyplo ?
Baterka  viz. foto :

 
 
Při startování ti napětí poklesne na nižšsí hodnotu , než co rádio je schopné fungovat, tak se ti vypne a zapne, silnější baterka by to vyřešila
 
ještě sem zapomněl, že baterka už může být postarší, tak by mohla i ta samá kapacita vydržet,ale na hudbu je výhodnější něco silnějšího než 44Ah
 
je mi to jasné, že ta baterka je na hov... 
už mam v plánu koupit lepší a na nějaké asi tak 2 KW to bude asi potřeba 
: o )))
 

 03.01.2007, 20:50 | 
Syrup to je naprosto normalni ze se pri nastartovani vypne radio ... alespon ja to tahkle mam uz 2 roky a nikdy me nenapadlo tohle resit :)
 
mě tohle dělali 3 radia co jsem stačil vystřídat, mám ted jiný auto, jiný radio a novou baterku a taky se mi při startování vypíná radio ...  taky sem to nikdy nijak neřešil :o)
 
ja jsem osadil auto 77Ah misto 44Ah  a radio mě to nedělá
 

 03.01.2007, 23:01 | 
Kmoda Mě to taky dělá a neřeším to.Vůbec mi to nevadí.Jsem doteď myslel že je to nějaká ochrana toho rádia že se při startování vypne. :-)
 
pokud je to přes originál iso tak ho vypíná elektronika auta protože při startu odpojí všechny zbytečnosti, ale pokud je plus natažený přímo na baterkku a nejde to přes spínannej klíčkem tak se vypne jen protože má v sobě ochranu na nízké napětí
 
kdyby to vypinala eletronika auta tak to pravdepodobne smaze i pamet pokud to ma napojeny na stalej privod ne?
 
Nesmazne, pamet drzi par minut i po odpojeni. Spis bych to videl jako ti nademnou, starsi baterka, pokles napeti=vypnuti radia.
Ale pokud je fotka aktualni, tak nevidim pripojenej +, pokud to neni na ty liste s pliskovejma pojistkama. 
 
me to jako docela sere, mam sony na dvd a kdyz to je plny MP3 tak to ta svine nacita znova... a celkem neprijemne to trva :(((
 
tappaja : foto je aktuální, je to na té liště s pojistkama, mam to přes pojistku.
Jinak taky mě to docela leze na nervy, proto se tu na to ptam.
 
u-geen: myslel jsem že jestli má stálej z baterky a spínanej přes klíček tak ho to vypne. to dělá spínačka. musel by mít spojený oba dráty z 15 a 30 natvrdo na baterku
 

 04.01.2007, 18:27 | 
cira Ja mam 88Ah a alpinka se vypina:-(
 
cira : tak to je zajímavé, tak teď fakt nevim.
 Plus mam napřímo na baterku a A se vypíná tak jsem myslel,
že je to díky slabé baterce, ale ty máš 88 Ah tak to už fakt nevim.
Ještě jedna věc, kolik máš na baterce startovací proud ? a co máš za
auto ?
 
záleží na tom jak máte zapojený kabely v iso konektoru na pozici 3 a 8. pokud máš OBA přímo na baterku tak by to nemělo vypínat pokud je baterka dost silná
 
jo tak jak je to v iso to netušim, to znamená že tam sou 2 x  + a aba mají bejt na baterku, nebo ?
 

 05.01.2007, 22:14 | 
xxfavo | Upraveno: 2007-01-05 22:14:36
 Me to delalo taky.Zapojil jsem to primo na baterku a dal silnejsi kabel...myslim 2,5 dvojlinku....a v ISO konektoru jsem spojil obe + a uz to nedela
 
no v iso je jeden + stálý pro pamět a jeden + spínaný přes klíček. a když ten přes klíček nedáš taky na baterku tak se ti to bude vypínat při startu i kdyby ses na hlavu postavil :-))