
 Navštíveno 1231x 

 
ma to cenu nebo na prumernou sestavu skoda penez, docela mi vadi, ze ma alpinka celkem malo moznosti pro vyladeni zvuku.
sestava je tato:
Head unit: Alpine IVA D310-R
-přední komponentní repro: Ground Zero GZHC NEO 16
-zadní repro 6x9: Ground Zero Hydrogen GZHF 693
-zesilovač 2 kanál Dragster DAB 2110
-zesilovač 4 kanál Audison LRx 4.300
-woofer: Dragster DWE 156
-kapacitor: BOA 1F
-napajeci kabelaz a pojistka ALFATEC
-autobaterie Varta 74Ah blue silver
 
když by si chtěl,mám doma procesor od alpiny:
 [ Link ]  

 03.02.2007, 13:23 | 
Ricci Je to kvalitativny skok a slusny nahodit k tomu procak,mal som na zaciatku bez , teraz mam s procakom a hlevna vdaka optike je to uplne o niecom inom,velke moznosti nastavenia ani nespominam...
 

 03.02.2007, 13:36 | 
clown asi bych si IVU 3XX bez procaku neporizoval ..  jak pise Ricci .. ,
proto jsem si koupil neco uz s procakem ...  sice to ma digi coax .. ale to je prd rozdil ..  
jde o i minimalizaci ruseni / ztrat po ceste HU > zesik .. , coz takhle muzes signaly zkratit na minimum, kdyz umistis procak k zesiku :o) 
 
zvazoval bych prodat zadni ovaly a predni repra a misto nich koupit jedny kvalitnejsi a zapojit je pres ivu a procak s lrxkem aktivne, pak by ten skok mohl byt hodne velky...
 
Ja vzal ivu rovnou s procakem. S ivou v zakladu toho moc nenaladis, ale s procakem se dostanes kam chces. Pak uz jen vedet jaky smeram ladit, coz je kolikrat problem. 
 
Diky moc kluci. Ted druha vec bude, sehnat za dobrej peniz :-) a nechat si poradit jak to nejlepe zapojit. Tohle uz bych radsi nechal udelat odbornika kdo vi jak na to poradne
 
Rachotaci su odbornici,ty daju beyllia aj do zadneho plata:-)))